SPONSORI OFICIALI

ORDINUL MINISTRULUI APARARII NATIONALE NR. 97/2014 PENTRU APROBAREA REGULAMENTULUI SERVICIULUI INTERIOR

s560x316_Militar_in_serviciul_de_paza_-_foto_maior_Adrian_Gitman_(2)

In Monitorul Oficial nr. 745 din 13 octombrie 2014 a fost publicat Ordinul nr. M.97/2014 al ministrului Apararii Nationale pentru aprobarea Regulamentului serviciului interior.
foto 5 echipa debarcata
.
In cadrul Regulamentului Serviciului Interior se arata:

Regulamentul serviciului interior stabileste regulile generale, responsabilitatile si modul de organizare si executare a serviciului interior in obiectivele militare.

Serviciul interior in obiectivele militare asigura coordonarea activitatilor desfasurate, respectarea ordinii interioare, mentinerea capacitatii de actiune si asigurarea pazei acestora.

In obiectivele militare puse la dispozitia fortelor altor state, serviciul interior se organizeaza si executa in conditiile stabilite prin acordurile incheiate intre autoritatile romane si cele ale statelor 01respective.

Pastrarea integritatii imobilelor disponibilizate aflate in evidenta Directiei domenii si infrastructuri se executa prin serviciul de planton, cu personal apartinand unui prestator selectat conform legislatiei achizitiilor publice sau cu personal propriu din compunerea formatiunilor de administrare cazarmi si/sau al subunitatilor de paza.

Documentele serviciului de planton , atributiile, durata si mijloacele de comunicare se stabilesc de sefii centrelor de domenii si infrastructuri.
.
Categorii si tipuri de servicii

blogmedia-1400263428-1087

Serviciul interior cuprinde urmatoarele categorii de servicii: serviciul de permanenta, serviciul de paza si serviciul de interventie.

Serviciul de permanenta se organizeaza si se executa pentru asigurarea continuitatii conducerii, coordonarea si monitorizarea desfasurarii activitatilor, mentinerea capacitatii de actiune a structurilor militare in orice situatie, pe timp de zi si de noapte, precum si pentru respectarea regulilor de disciplina militara.

Serviciul de paza se organizeaza si se executa pentru asigurarea securitatii obiectivului militar, a informatiilor clasificate, bunurilor si valorilor materiale detinute cu orice titlu, existente in interiorul acestuia.

Serviciul de paza se executa de catre subunitatea de paza.

Serviciul de interventie se organizeaza pentru obiectivul propriu sau, potrivit ordinelor esalonului superior, si05m-1404808348 pentru alte obiective militare, cu scopul de a sprijini serviciul de paza, de a interveni in timp scurt pentru blocarea, capturarea sau respingerea fortelor/elementelor care pun in pericol securitatea obiectivului militar, precum si pentru limitarea sau inlaturarea efectelor dezastrelor, incendiilor si altor situatii critice.
sursa: http://www.infolegal.ro/romani-in-Afganistan
.

CITESTE AICI ORDINUL 97/2014:
Monitorul-Oficial

 

http://lege5.ro/Gratuit/gqydkojyha/regulamentul-serviciului-interior-din-02092014?pid=&d=2014-10-13

sau

Monitorul oficial: http://www.monitoruloficial.ro/emonitornew/emonviewmof.php?fid=MS43MTUzNDkwOTA0OTU5RSszMA== Monitorul Oficial Partea I Numarul 745 www.monitoruloficial.ro

Lasă un comentariu

avatar

Sortează după:   Cele mai noi | Cele mai vechi | Cele mai votate
top cover
Membru
top cover
29 aprilie 2016 18:05

Vă salut domnilor, aș vrea să știu dacă este legal serviciul de pază de 12/24-12/48, că pe noi ne cocoşează acest tip de servici și nimeni nu ne dă un răspuns concret, lăsând la o parte că după 6 ore de pază, vigilența militarului se duce de râpă.
Poate este cineva în măsură să mă lămurească și pe mine.

Vă Mulțumesc anticipat!

Catalinbvc
Oaspete
Catalinbvc
31 iulie 2018 19:16

Salutare , daca vei citi m97 vei vedea ca este perfect legal acest program

mos alecu
Oaspete
mos alecu
18 noiembrie 2014 15:52

@ gabi s 18 noiembrie 2014 la 11:01 :
Nu inteleg in ce nu am dreptate !
Eu vorbisem doar despre faptul ca acordarea de zile libere nu este posibila din cauza ca duce la absenta multor militari de la programul zilnic al unitatilor … Fapt confirmat de acel ordin …
Ca acel ordin s-ar fi revocat … Posibil ca s-au gasit niste metode (???) sa nu mai lipseasca militari de la program din cauza de “zile libere” …
——————————
In legatura cu : “Dacă efectivele la nave nu sunt complete nu este treaba noastra.” .
Corect !
Dar “este treaba”  comandantilor ! Ei trebuie sa asigure prezenta tuturor militarilor la activitatile de pregatire de lupta … Iar “zilele libere”  tocmai aceasta prezenta o afecteaza …

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
18 noiembrie 2014 7:24

COMUNICAT L.M.P.:
 
           În urma demersurilor conducerii Ligii Militarilor Profesioniști,  comandamentul Flotei, a revenit la decizia aplicării M – 97/2014. Mulțumim pentru susținere domnului Mm.p Badiu, consilier al comandantului Flotei și domnului Mm.p Teodor, consilier în cadrul Flotilei de Fregate.

.
     Consiliul director al Ligii Militarilor Profesionisti

ab seaman
Oaspete
ab seaman
23 noiembrie 2014 23:26

bravo baieti, va multumim!

ionut
Oaspete
ionut
18 noiembrie 2014 18:37

bravo baieti! sunteti tari!

jock
Oaspete
jock
18 noiembrie 2014 17:58

Sunteti mari!  va multumim! traiasca liga militarilor!

mos alecu
Oaspete
mos alecu
17 noiembrie 2014 18:57

@ Anonim 17 noiembrie 2014 la 0:39 :
Situatia ere previzibila !
Vedeti comentariul meu de mai jos … la acest articol …
Deja au trecut cele 30 de zile in care se mai puteau amina zilele libere de dupa serviciile de zi … Ca urmare au inceput sa lipseasca prea multi militari din unitati …
Comandantul flotei nu are nici o vina … asa ca retrageti-va “urarile” facute !
Eventual … puteti trimite urari de acel gen celui care a facut acea propunere pentru zilele libere … Propunere care “desfiinta”  practic unitatile …

gabi s
Oaspete
gabi s
18 noiembrie 2014 11:01

Moș Alecule nu ai dreptate. Dacă efectivele la nave nu sunt complete nu este treaba noastra. Oamenii își dau demisia din cauza faptului ca salariile sunt mici și pleacă pe mare în marina civila  cu companii străine sau aleg sa plece  în Marea Britanie. Iată totuși ca s-a revenit și se va acorda și la noi la marina îmbarcata liberele conform M-97/2014. Felicitări liga!

mos alecu
Oaspete
mos alecu
17 noiembrie 2014 18:49

@ Liga Militarilor Profesionisti 17 noiembrie 2014 la 8:55 :
Nu a postat aici … dar este/era din zona flotei militare …
In orice caz : gata ! A reaparut !…

Anonim
Oaspete
Anonim
17 noiembrie 2014 0:39

A tinut minciuna prea mult cu liberele nu ? Deja in Portul Militar Constanta nu se mai respecta ordinul ministrului apararii M-97/2014 imcepand cu data de 15-11-2014 din ordinul comandantului flotei. Sa-i Traiasca familia si sa i creasca banii… Multumim.

mos alecu
Membru
mos alecu
15 noiembrie 2014 9:14

Nu este in legatura cu subiectul in discutie , dar …
Liga Militarilor Profesionisti fiind in zona Constanta-Mangalia …
 
Stie cineva ceva despre cel care semna comentarii cu numele “Zaradeniz” ?
Sau despre cel care semna comentarii cu numele “Callatianul Ovidiu” ?
Respectivii dind a se intelege ca au muncit si ca traiesc (?) in acea zona …

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
17 noiembrie 2014 8:55

Moș Alecu,   unde, sau pe ce site respectivii au postat comentarii? Pe acest site nu a postat nimeni cu aceste nick-name-uri

blackjbl
Membru
blackjbl
14 noiembrie 2014 12:16

Buna ziua.Cu respect.Am o intrebare si o rugaminte la voi privind decontarea vizitarii familiei in randul sgp-ilor.Am fost informat ca eu nu beneficiez de vizitarea familiei deoarece am venit direct de la Caracal si unitatea de acolo nu este o institutie de invatamant militar
L-17 art.18
Astept raspuns.
Va multumesc!

Andrei d
Oaspete
Andrei d
17 noiembrie 2014 9:01

Din păcate așa este. Ce poți sa faci este sa-ti “aranjezi” o mutare sau o detașare în interes de serviciu. Atunci vei beneficia de decontarea banilor pentru vizitarea familiei. Dacă vei cere personal mutarea într o alta unitate care nu se afla în garnizoana unde se afla familia, nu vei primi acest drept.

mos alecu
Oaspete
mos alecu
30 octombrie 2014 10:31

@ ionescu f.  30 octombrie 2014 la 8:05 :
La : “De ce nu ne plătesc orele suplimentare…” ?
Pen’ca nu sint bani ! Banii treb’e pentru contracte care aduc mult parandarat celor din conducerea statului …
Din aceasta cauza s-a recurs la marirea (prin RSI) a numarului de zile libere acordate …
Numai ca si aceasta masura nu va putea fi aplicata : intr-o zi vor lipsi de la activitatile curente 4-5 militari pentru fiecare punct de desfasurare de activitati in serviciul de zi (unul care intra in serviciu , unul care iese , 2-3 care sint liberi din serviciile anterioare) …
Sa va spune ca vor fi numai 3-4 absenti … pentru ca o zi libera poate fi “reportata”  in urmatoarele 30 de zile … Asta “va merge” in primele 30 de zile … pe urma “vin la scadenta” toate zilele libere aminate …
———————————–
Despre : “Având venituri mai mari, ne-am descurca altfel și ar creste si consumul.   ” …
Ii doare-n cot pe ei de “consumul”  populimii !
Pe ei ii doare sa aiba ei , si-ai lor , ce consuma !
 

ionescu f.
Oaspete
ionescu f.
30 octombrie 2014 8:05

Neata. Moș Alecule am o nelămurire .  De ce nu ne plătesc orele suplimentare conform OG 36/2014 în momentul când nu se pot acorda libere? În loc sa plătească orele  ce depășesc numărul legal, prin prezentul ordin se mai acorda încă o zi libera… așa  cum  spunea un coleg mai jos, daca nu maresc salarile, macar orele suplimentare sa fie plătite.  Având venituri mai mari, ne-am descurca altfel și ar creste si consumul.   

marius
Oaspete
marius
25 octombrie 2014 13:32

acest ordin nu se respecta la unitatile de nave in ceea ce priveste liberele din cauza regulamentului serviciului interior la bordul navelor

gigi
Oaspete
gigi
30 octombrie 2014 9:32

Așa e  ne flutura prin fata ochilor FN4 ala. Parcă ar fi mai important decât ordinul ministrului.Au găsit și soluția, micsorarea serviciilor la bord 

razvan
Membru
razvan
23 octombrie 2014 17:32

Ca se va respecta sau nu aceasta lege si altele, tine de noi. Trebuie sa fim uniti si sa vorbim aceeasi si singura limba, nu si limba gradelor mai mari, trebuie doar sa o intelegem pe cea din urma. Daca pe o anumita lege isi cere dreptul doar unul, nu i se va acorda, dar daca acel drept il vor cere mai multi se va schimba foaia.
Carcotasii ar fi bine sa-si vada de jocurile lor, daca nu au curajul sa se autetifice cu numele real.

Zfr Ionut
Oaspete
Zfr Ionut
23 octombrie 2014 16:10

Zfr Ionut 
Degeaba se aproba aceste legi…daca nu ma insel se aproba cumva de ochii lumii acuma ca vin alegerile?in unitatile militare din tara programul e un mare haos pentru unii…ceea ce sa aprobat ar fi un program de 24-72…sunt unitati unde se baga 24-24 sau 12-24. 12-48….e normal ?

Andrei Acojocaritei
Oaspete
Andrei Acojocaritei
23 octombrie 2014 19:23

Andrei Acojocaritei 
Mare dreptate ai …

Nesu Adrian
Oaspete
Nesu Adrian
22 octombrie 2014 17:14

Problemele care ma framanta sunt legate in primul rand de salariu.Nu mai este motivant. Pe masura ce trece timpul se observa o stagnare a calitatii conditiilor oferite de M.Ap.N.Am vazut nenumarate comentarii,incurajatoare sau nu. Esentialul este ca sunt doar vorbe in vant. Oricat de mult patriotism ar fi in fiecare din noi,nu poti sa muncesti “flamand”. Se cere profesionalism intr-un sistem in care trebuie sa vi cu bani de acasa ptr a cumpara tinuta militara si altele. Si oricat de multe exemple as enumera…concluzia este aceeasi: salariile sunt mizere, Banii de chirie sunt mizeri. Pe langa toate acestea…echipamentul se deterioreaza constant oricat de mult il intretii! Este trista diferenta dintre promisiunile ce se fac la angajare si ceea ce este de fapt. 

Coco
Membru
Coco
21 octombrie 2014 15:57

Acum o sa se simta mai mult la salariu

militar profesionist
Membru
militar profesionist
1 noiembrie 2014 8:15

Ai dreptate domnule  Adrian in legatura cu tinuta militara,trebuie sa aduci bani de acasa daca vrei o tinuta decenta.Din 2010 nu am primit nici macar un tricou,ce sa mai zic de un pantalon,o camasa..

alt militar profesionist
Oaspete
alt militar profesionist
1 noiembrie 2014 18:24

Am cumparat din obor tinuta militara britanica second-hand; a trebuit sa-i fac modificari la epoleti, am dat 200 de lei pe o pereche de bocanci de le military-line. Am avut discutii cu sotia pe aceasta problema. Nu i se pare corect sa cheltui din venitul familiei pe echipamentul militar. Dar daca nu ni se da, ce sa facem? si noi nu am mai primit tinuta din 2010.

mos alecu
Membru
mos alecu
19 octombrie 2014 15:44

@C.V. 18 octombrie 2014 la 16:04 :
 La : ” …salariile sgp si ale noastre ale subofiterilor nu s-au mai marit din 2006. la ofiteri ultima marire a fost in 2012.” .
Ultima marire a soldelor TUTUROR militarilor in activitate a avut loc la 01.10.2008 …
 

sergiu
Oaspete
sergiu
19 octombrie 2014 11:31

Trebuie apreciat faptul ca ministerul apararii a  imbunatatit regulamentul serviciului interior. Probleme au fost si vor mai fi, dar trebuie sa mergem inainte cu optimism. Salutari tuturor lmp-istilor

Gabriel Catana
Oaspete
Gabriel Catana
18 octombrie 2014 15:36

Ce se mai aude cu proiectul de lege privind schimbarea statutului personalului militar? a fost finalizat de aproape un an. Conform proiectului sgp-ii vor face parte din acest statut. Mi s-a parut interesanta propunerea ligii militarilor facuta in cadrul Adunarii Generale de anul trecut, ca soldatii si gradatii profesionisti sa fie incadrati pe perioada nedeterminata, eliminandu-se astfel reinoirea contractului de la 2 la 3 ani. Sunt propuneri interesante care nu pot fi luate in calcul atata timp cat acest proiect nu este introdus spre dezbatere in parlament.

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
18 octombrie 2014 15:55
facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
18 octombrie 2014 10:09

Ieri 17 octombrie 2014 s-a inregistrat un record de vizitatori pe site-ul oficial al Ligii Militarilor Profesionisti!
2.655 de vizitatori au accesat site-ul L.M.P.
.
Vechiul record era de 2.379 de vizitatori in 24 de ore (28 septembrie  2014).
.
MULTUMIM PENTRU CA ACCESATI SI APRECIATI SITE-UL LMP!
.
 
Consiliul Director al Ligii Militarilor Profesionisti

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
18 octombrie 2014 16:09

CEREREA DE PRIMIRE IN AUDIENTA LA MINISTRUL APARARII, DOMNUL GABRIEL OPREA   (12 februarie 2012 )

http://www.ligamilitarilor.ro/activitati/cererea-de-primire-audienta-la-ministrul-apararii-domnul-gabriel-oprea/
.
AUDIENTA LA MINISTERUL APARARII NATIONALE
http://www.ligamilitarilor.ro/activitati/audienta-la-ministrul-secretar-de-statdomnul-uzumu-vasile/
.
SENAT – SOLDATII SI GRADATII PROFESIONISTI, IN ACTIVITATE PANA LA VARSTA DE 50 DE ANI
http://www.ligamilitarilor.ro/activitati/stiri-din-domeniul-militar-national/senat-soldatii-si-gradatii-profesionisti-in-activitate-pana-la-varsta-de-50-de-ani/
.
31 DECEMBRIE – BILANTUL LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI
http://www.ligamilitarilor.ro/activitati/31-decembrie-2011-bilantul-ligii-militarilor-profesionisti/
.
PROPUNERILE LMP LA INTALNIREA CU CONSILIERUL MINISTRULUI APARARII   
http://www.ligamilitarilor.ro/activitati/propunerile-lmp-la-imtalnirea-cu-consilierul-ministrului-doamna-simona-luminita-sirbu/
.
INTALNIRE DE LUCRU CU DOAMNA SIMONA SIRBU CONSILIERUL MINISTRULUI APARARII PRIVIND PENSIILE OCUPATIONALE PENTRU MILITARI 
http://www.ligamilitarilor.ro/activitati/intalnire-de-lucru-pe-tema-proiectului-legii-privind-pensiile-ocupationale-pentru-militari/   
.
MINISTERUL APARARII NATIONALE DORESTE DREPTURI DE PENSIE MILITARA PENTRU SOLDATII SI GRADATII PROFESIONISTI IN CONDITII SIMILARE CADRELOR MILITARE IN ACTIVITATE
http://www.ligamilitarilor.ro/activitati/stiri-din-domeniul-militar-national/ministerul-apararii-nationale-doreste-drepturi-de-pensie-militara-pentru-soldatii-si-gradatii-profesionisti-in-conditii-similare-cadrelor-militare-in-activitate/

Lazar C.
Oaspete
Lazar C.
18 octombrie 2014 9:40

Lmp are dreptate. Nu poti posta o opinie personala in numele intregului echipaj; exista posibilitatea ca unii colegi de-ai tai sa nu fie de acord cu problema ridicata de tine si care nu impartasesc opiniile tale. Asta doar daca, nu esti un lider al sgp-ilor de pe F-221.
Si eu sunt membru Lmp de la inceput (fondator) si sunt mandru de calitatea asta. Este foarte bine ca aceasta liga exista si ca datorita celor care au infiintat-o am obtinut unele drepturi care in 2009 erau doar vise. Marirea limitei de varsta, calitatea de militar, grupele de munca in conditii speciale sau deosebite, schimbarea titulaturii etc
Urmarind activitatea ligii, stim cu totii ca Lmp a fost prima care a sustinut in audienta de la ministerul apararii, posibilitatea servirii a unei singure mese in programul de opt ore. Si dupa cate am inteles, s-a primit o rezolutie favorabila pentru aceasta problema strigenta cu care va confruntati cei de la marina, dar nu s-a pus in aplicare. De ce?
Mai este mult de munca, pana vom obtine toate drepturile pe care la au cadrele militare. 
Dupa parerea mea Lmp este cea mai activa asociatie militara din armata romana si ne mandrim ca avem cel mai performant si cel mai actualizat site. Site-ul Lmp-ului, site-ul caporalilor! Cu acesta ocazie doresc sa-i felicit pe cei care se ocupa cu administrarea site-ului Lmp.
Am rugamintea F-221 sa transmiti camarazilor nostri de pe rege, salutarile noastre a celor din Brigada 9. Nu trebuie sa ne ciondanim intre noi (altii isi freaca palmele de bucurie), ci dimpotriva trebuie sa fim uniti, pentru ca nu mai asa vom reusi!

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
18 octombrie 2014 16:10
popeye marinarul
Oaspete
popeye marinarul
18 octombrie 2014 7:55

suntem la fel ca necalificatii aia care lucreaza la firmele de paza cu salariu minim pe economie

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
18 octombrie 2014 7:31

Pentru “F-221”:
Daca nu doriti sa postati numele adevarat, avem rugamintea sa folositi un nickname. Nu mai folositi indicativul al unei nave din cadrul Fortelor Navale Romane.
  
      Multumim pentru intelegere!
 
                                                 L.M.P.
 

burcea
Oaspete
burcea
17 octombrie 2014 14:15

Bună ziua. Acest ordin trebuie sa se coreleze cu ordonanță de urgenta 37/2014. În OG spune clar, când se depășește numărul de ore (40 pe saptamana) se acorda zile libere.Daca nu se poate acorda libere, atunci orele suplimentare se vor plăti. Intrați pe OG 37 si studiati-l.  Este postat și pe acest site. Aceste OG-uri și M-uri trebuie respectate și aplicate intocmai . Felicitări lmp-uiui pentru varietatea articolelor prezente pe acest site.

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
18 octombrie 2014 15:13

 ORDONANTA DE URGENTA NR. 37/2014 PENTRU MODIFICAREA SI COMPLETAREA ART. 13 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 103/2013 PRIVIND SALARIZAREA PERSONALULUI PLATIT DIN FONDURI PUBLICE IN ANUL 2014http://www.ligamilitarilor.ro/legi/ordonanta-de-urgenta-nr-372014-pentru-modificarea-si-completarea-art-13-din-ordonanta-de-urgenta-guvernului-nr-1032013-privind-salarizarea-personalului-platit-din-fonduri-publice-anul-2014

bogdan
Oaspete
bogdan
17 octombrie 2014 13:51

Nu suntem pe acest site pentru a ne plânge.  Lucrurile încep sa se rezolve în bine. Trebuie apreciat efortul celor din minister pentru rezolvarea problemelor cu care se confrunta militarii.
Mulțumiri domnului ministru!

dragomir r.
Oaspete
dragomir r.
17 octombrie 2014 12:56

Armata romana va trebui în cel mai scurt timp sa se alinieze la legislația și standardele NATO și aici mă refer în primul rand la salarizare. Un caporal ia în jur  de 1400 de lei. Un caporal american ridica  2500 de dolari. Nu suntem absurzi sa ne dorim aceleasi salarii, având în vedere situația economica precara în care se afla tara noastră,  dar, nici nu putem trai cu soldele actuale.
Au crescut preturile la toate la combustibil la gigacalorie,  preturile la alimente sunt mari, traiul zilnic devine din ce în ce mai greu, copiii trebuie îmbrăcați,  incălțați și trimiși la școală. Singura soluție este sa MĂRIȚI SALARIILE.  URGENT!

razvan
Membru
razvan
23 octombrie 2014 17:18

Eu sugerez sa ne uitam in farfuria noastra.Intradevar un soldat american are peste 2500 $ salariu, noi avem in jur de 400 $, dar un soldat din armata Djibuti-ana are 100 $. Sper ca ai inteles ce vreau sa spun. Am prieteni in armata americana, privat si lance-corporal, si pentru ei sunt salariile mici la ei acasa, dar cui nui convine (spre deosebire de armata noastra) poate sta in baza militare unde are anumite facilitati dar si obligatii. Cum spunea cineva, salariile nu le face MApN ci doar le propune guvernului. Ca au crescut doar salariile si drepturile ofiterilor, nu vreau sa comentez, mi-am luat destule pe carca.

C.V.
Oaspete
C.V.
18 octombrie 2014 16:04

salariile sgp si ale noastre ale subofiterilor nu s-au mai marit din 2006. la ofiteri ultima marire a fost in 2012. pana cand vom merge asa? cei de la financiar dau in fiecare luna copy-paste la fluturase. aceasi salarii de 8 ani

luck
Oaspete
luck
18 octombrie 2014 15:29

si cu asta ai zpus tot dragomir.r.bravo

nik
Oaspete
nik
17 octombrie 2014 19:34

Vine iarna, iar vine intretinerea 500 – 600 de lei, plus rata la casa 850 de lei si asta inseamna tot salariul meu de militar. Cu ce sa mai traiesc eu cu familia mea? noi nu vrem “libere”, vrem sa fim platiti pentru orele suplimentare. Colegul are dreptate, sa ni se mareasca salariile

dumy
Oaspete
dumy
18 octombrie 2014 8:07

Din pacate nu ministerul apararii este in masura sa mareasca salariile sgp-ilor, ci guvernul. 

grig
Oaspete
grig
18 octombrie 2014 15:52

MApN poate sa propuna guvernului marirea salariilor sgp-ilor

Coco
Membru
Coco
21 octombrie 2014 15:56

Corect

teodor
Oaspete
teodor
17 octombrie 2014 11:32

Avem dreptul la ținută de oraș.  De ce nu ni se da? Am putea lua și noi amărâții armatei bani pe echipament la sfârșitul anului așa cum beneficiaza cadrele militare. De ce aceasta discriminare? Nu muncim și noi în acest minister? Ne uitam lung când colegii noștri cu grade mai mari semnează ștatul si se bucura de banii primiti.Și noi avem copii și familii de intretinut 

razvan
Membru
razvan
23 octombrie 2014 17:21

Ai dreptate. Dar acordarea tinutei nu include doar tinuta, mai sunt si alte drepturi care trebuie sa le primim odata cu ea, si nu sunt bani. S-a mai nascut un membru in familie si ii trebuie asigurat viitorul.

gore
Oaspete
gore
17 octombrie 2014 11:11

Trebuia mărită misia de la 13 lei pe zi la 24 de lei cât este norma de hrana pe zi. De câte ori plecam în aplicații luam mai puțin la salariu. Nu este normal având în vedere salariile mici pe care șgpii le au 

gryg
Oaspete
gryg
17 octombrie 2014 9:13

dar de norma de hrana, care s-a marit din 2010 pana acum cu vreo 2-3 lei pe zi, stiti ceva? Este tot O.M….alea de ce nu se aplica?

saylor
Oaspete
saylor
17 octombrie 2014 8:30

Pentru noi, cei din marina este o mana cereasca, cu cât stăm maii mult acasă luam bani mai mulți.  Este un paradox dar, ăsta este adevărul.  o soluție mai eficienta ar fi renunțarea la cele trei mese obligatorii în programul de opt ore. O singura masa calda servita la prânz ar fi de ajuns.  Noi cei din marina avem cele mai mici salarii din armata. Din acesta cauza foarte mulți colegi decât noștri si-au dat demisia si au luat calea străinătății. 

mircea
Oaspete
mircea
17 octombrie 2014 6:11

Buna dimineata!
imbucurator! vom avea doua zile liber si nu, una cand vom executa serviciu in zilele lucratoare si trei(!) zile liber daca vom fii de servici in zilele de repaos sau sarbatori legale; imi vine foarte greu sa cred asta, cand pe noi ne tine peste program dupa servicii, cand colegii mei lucreaza 24-48 de luni bune si nu au primit un liber; colegii nostri mai tineri continua sa plece in Anglia si in nord;ramanem din ce in ce mai putini si sarciniile se impart.
Multumim lmp-ului pentru postare

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
17 octombrie 2014 19:07

 Art. 56. 
(1)  Personalul care intră în serviciul interior şi iese din serviciu în zilelucrătoare beneficiază de două zile recuperare, astfel: a) prima zi, în ziua în care iese din serviciu; b) a doua zi, în termen de 30 de zile de la efectuarea serviciului interior. 
(2) Personalul care intră în serviciul interior într-o zi lucrătoare şi iesedin serviciu într-o zi nelucrătoare beneficiază de două zile recuperare, astfel: a) prima zi, în următoarea zi lucrătoare; b) a doua zi, în termen de 30 de zile de la efectuarea serviciului interior.
(3) Personalul care intră în serviciul interior şi iese din serviciu în zilenelucrătoare beneficiază de 3 zile recuperare, astfel: a) două zile, în primele zile lucrătoare după ieşirea din serviciu; b) a treia zi, în termen de 30 de zile de la efectuarea serviciului interior. 
(4) Personalul care intră în serviciul interior într-o zi nelucrătoare şi iese din serviciu într-o zi lucrătoare beneficiază de 3 zile recuperare,astfel: a) două zile, în primele zile lucrătoare după ieşirea din serviciu; b) a treia zi, în termen de 30 de zile de la efectuarea serviciului interior.
(5) În cazuri excepţionale, la ordinul sau cu aprobarea comandantului obiectivului, personalul care iese din serviciu poate executa diverse atribuţii specifice funcţiei în timpul programului de lucru/misiunii, situaţie în care se înscrie în ordinul de zi pe unitate data recuperării.
(6) Personalul care execută serviciul de permanenţă şi serviciul de intervenţie la domiciliu conform prevederilor prezentului regulament beneficiază de recuperare în cuantumul orelor lucrate peste program, doar dacă este solicitat în acest scop.
(7) Personalul unităţii nominalizat pentru executarea intervenţiei în timpul programului nu poate fi învoit şi nu beneficiază de recuperare.
(8) Militarii care execută serviciul de pază şi serviciul de intervenţie în ture, precum şi personalul ce încadrează dispeceratul tehnic beneficiază de recuperare conform graficului de executare a serviciului.
(9) Militarii care execută serviciul de pază permanent, prevăzut la art. 11 alin. (8), beneficiază de recuperare conform prevederilor actelor normative în vigoare, corespunzător numărului de ore lucrate suplimentar.
(10) Durata de muncă stabilită pentru militarii care execută serviciul de pază şi serviciul de intervenţie în ture, precum şi pentru personalul ce încadrează dispeceratul tehnic poate fi prelungită peste 48 de ore pe săptămână, inclusiv orele suplimentare, cu condiţia ca media orelor de muncă, calculată pe o perioadă de referinţă de 4 luni calendaristice, să nu depăşească 48 de ore pe săptămână.
 

Catana Iosif
Oaspete
Catana Iosif
17 octombrie 2014 6:00

Catana Iosif 
Sa vedem daca se aplică această mămăligă aruncată că si momeala!!!

Daniel Cris
Oaspete
Daniel Cris
17 octombrie 2014 5:59

Daniel Cris 
Cate forme poate lua pomana electorală …?!!

GM
Oaspete
GM
17 octombrie 2014 8:40

voi sgp-ii sunteți cârcotași și în permanenta nemultumiti. Dacă nu va convine de ce nu plecați in sistemul privat? sau la munca în afară? 

killer79
Membru
killer79
29 noiembrie 2014 6:50

esti cumva intretinut de mamica si taticu tau ,sa inteleg, ca cu banii de la armata nu prea ai ce face daca mai ai si o rata , doua,a doua problema , nu hotarasti tu cand sa plece sgp -ii din armata frumusete…rara…
 

CheatingD
Membru
CheatingD
24 octombrie 2014 12:58

Tovarase GM…..tu sigur esti un ofiter de prin birou….care habar nu ai ce se intampla in afara biroului sau nu vrei sa stii….daca asta te doare pe tine ca e sgp-istul nemultumit, du-te tu si munceste in sistemul privat…poate asa ai sa vezi ca toti suntem oameni si avem familii de intretinut…..fa diferenta intre ce faci tu si ce face sgp-istul

sgp
Oaspete
sgp
17 octombrie 2014 18:35

da ma, o sa plecam toti ca sa ai tu salariu cat mai mare. sa vedem atunci cui o sa mai dai tu ordin,,,

killer79
Membru
killer79
20 octombrie 2014 14:21

inseamna ca mai e si dreptate in lumea asta…

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
18 octombrie 2014 7:04

Avem rugamintea sa pastrati un dialog civilizat. 
Multumim pentru intelegere!

beju
Oaspete
beju
17 octombrie 2014 13:37

Stimate cetățean GM noi avem familii în țara nu afara,” sgp-ii” fac toata treaba in armata daca nu stiai si daca pleaca ce te faci dumneata? “Devii cârcotas”!!!!! 

killer79
Membru
killer79
20 octombrie 2014 9:21

daca nu s-ar face aceasta discriminare intre sgp si subofiteri si am avea aceleasi drepturi  cum mi se pare si normal sa fie ar fi mult mai bine dar..cineva acolo ,,,sus,,NU VREA ACEST LUCRU ..sgp suntem ca un fel de zilieri cu carte de munca  cu salarii de mizerie ….facem toata treaba si subofiterul se uita la noi si nu ridica un pai de pe ,,jos;;..si tot noi suntem de vina ???daca nu am exista noi nu le-ar mai inflori gradele pe umar…

pavel
Oaspete
pavel
20 octombrie 2014 12:26

asta poate la voi. la noi in unitate, toti sgp ii am raportat comandantului, si cdt a ordonat ca subofiterii de la gradul de sergent la plutonier sa bage sectoare alaturi de noi. mi se pare o masura buna si este normal sa fie asa, in razboi ce facem? sgp ul lupta si subofiterul sta si se uita? in t.o. subofiterii nu erau impreuna cu noi in t.a.b.? daca saream in aer, nu saream toti?

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
17 octombrie 2014 5:49

ARTICOLE SIMILARE:
.
* LEGEA NR.384/2006 STATUTUL SOLDATILOR SI GRADATILOR PROFESIONISTI
http://www.ligamilitarilor.ro/legi/legea-nr-3842006-statutul-soldatilor-si-gradatilor-voluntari/
.
* LEGEA 51/2010 PENTRU MODIFICAREA SI COMPLETAREA LEGII NR.384/2006 PRIVIND STATUTUL SOLDATILOR SI GRADATILOR PROFESIONISTI
http://www.ligamilitarilor.ro/legi/legea-512010-pentru-modificarea-si-completarea-legii-nr-3842006-privind-statutul-soldatilor-si-gradatilor-voluntari/
.
* LEGEA NR.23/2012 – SENAT: SOLDATII SI GRADATII PROFESIONISTI IN ACTIVITATE PANA LA VARSTA DE 50 DE ANI
http://www.ligamilitarilor.ro/activitati/stiri-din-domeniul-militar-national/senat-soldatii-si-gradatii-profesionisti-in-activitate-pana-la-varsta-de-50-de-ani/
.
* CUNOAȘTEREA LEGII – PRIORITATE A MILITARILOR PROFESIONIȘTI!
http://www.ligamilitarilor.ro/legi/cunoasterea-legii-prioritate-militarilor-profesionisti/
.
* RECUNOASTEREA MERITELOR PERSONALULUI ARMATEI PARTICIPANT LA ACTIUNI MILITARE
http://www.ligamilitarilor.ro/legi/recunoasterea-meritelor-personalului-armatei-participant-la-actiuni-militare/
.
* ORDIN Nr. 110 DIN 15 OCTOMBRIE 2009 PENTRU APROBAREA INSTRUCTIUNILOR PRIVIND ASISTENTA MEDICALA SI FARMACEUTICA IN MINISTERUL APARARII NATIONALE PE TIMP DE PACE (decontarea tratamentelor medicale pentru personalul militar)
http://www.ligamilitarilor.ro/fara-categorie/ordin-nr-110-din-15-octombrie-2009-pentru-aprobarea-instructiunilor-privind-asistenta-medicala-si-farmaceutica-in-ministerul-apararii-nationale-pe-timp-de-pace/
.
* ORDONANTA DE URGENTA NR. 37/2014 PENTRU MODIFICAREA SI COMPLETAREA ART. 13 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 103/2013 PRIVIND SALARIZAREA PERSONALULUI PLATIT DIN FONDURI PUBLICE IN ANUL 2014
http://www.ligamilitarilor.ro/legi/ordonanta-de-urgenta-nr-372014-pentru-modificarea-si-completarea-art-13-din-ordonanta-de-urgenta-guvernului-nr-1032013-privind-salarizarea-personalului-platit-din-fonduri-publice-anul-2014
.
*ADMITEREA IN INVATAMANTUL MILITAR – FILIERA DIRECTA SI INDIRECTA
http://www.ligamilitarilor.ro/activitati/stiri-din-domeniul-militar-national/admiterea-2014-invatamantul-militar-filiera-directa-si-indirecta/

Dorel Moraru
Oaspete
Dorel Moraru
16 octombrie 2014 19:53

Foarte interesant art. 56!!!!  adica daca esti in serviciu ordonat in zilele de luni, marti, miercuri, joi si vineri, se acorda o zi liber plus una in termen de 30 de zile?!  daca esti de serviciu sambata sau duminica se acorda cele doua zile liber, plus inca o zi in termen de 30 de zile. Oare se va respecta acest ordin?

dumitrescu dan
Oaspete
dumitrescu dan
17 octombrie 2014 5:55

nu se va respecta, asa cum nu se respecta OG 37/2014. nu am vazut un liber sau un leu in plus la salariu,,,

remus
Oaspete
remus
16 octombrie 2014 18:46

in sfarsit o veste buna. vom avea mai multe libere

lupu mugurel
Oaspete
lupu mugurel
16 octombrie 2014 18:42

A aparut nr. 168 a revistei “TIMONA”, pulicatie editata de Liga Maistrilor Militari de Marina.
.     
  Revista o puteti citi  pe site-ul oficial al L.M.M.M.                                
http://www.lmmm.ro/  
.
                 Lectura placuta!
.
           Cap. Lupu Mugurel ,  F-222  –  Vicepresedinte L.M.P. 

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
16 octombrie 2014 18:40

Pe 28 septembrie 2014 s-a inregistrat un record de vizitatori pe site-ul oficial al Ligii Militarilor Profesionisti!
2.379 de vizitatori au intrat pe site-ul L.M.P.
.Vechiul record era de 1936 de vizitatori in 24 de ore (28 iulie  2014).
.
Din data de 30 octombrie 2010, de cand site-ul oficial al Ligii Militarilor Profesionisti a devenit operational, 436.000  de cititori au accesat site-ul L.M.P.
.
IN ACEST TIMP S-AU POSTAT:
– 332 articole
– 6.840  de comentarii
.-  Medie cititori pe zi : 600 – 900
– Medie cititori pe saptamana : 4.200 – 6.300

.
MULTUMIM PENTRU CA ACCESATI SI APRECIATI SITE-UL LMP!
.

Consiliul Director al Ligii Militarilor Profesionisti

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
16 octombrie 2014 18:38

COMUNICAT L.M.P.: 
 
Site-ul Ligii Militarilor Profesionisti a fost securizat pentru a fi protejat de anumiti virusi. 
Ca sa puteti adauga un comentariu, sa va exprimati opiniile, la articolele postate pe site, va trebui sa va inregistrati.
 
.
 
                    Intra si vezi:   
 “Arata regulile pentru inregistrare si postarea comentariilor” .
 
.
 
 Multumim pentru intelegere!

wpDiscuz