SPONSORI OFICIALI

SEDINTA CONSILIULUI DIRECTOR L.M.P. – RAPORTUL L.M.P. CU SETUL DE PROPUNERI TRIMIS CONSILIERULUI D. NEDELCU PENTRU AI FI PREZENTAT MINISTRULUI APARARII DOMNUL GABRIEL OPREA

logo-articole

Duminica 21 august a avut loc sedinta Consiliului Director al Ligii Militarilor Profesionisti. Sedinta a inceput la ora 11.oo la sediul L.M.P. din Constanta, str. Poet Andrei Muresanu nr. 28.

 

Pe ordinea de zi s-au stabilit urmatoarele:


– Consiliul Director a aprobat trimiterea unui raport din partea conducerii L.M.P., Consilierului Ministrului pe probleme de sgv, domnului Dinu Nedelcu, urmand ca raportul sa fie prezentat de domnia sa Ministrului Apararii Nationale, domnului Gabriel Oprea.
Multumim pentru munca depusa la acest raport camaradului nostru Gabriel Merlan din Cluj.

 

– Aprobarea noilor cereri de inscriere.
– S-a propus comandarea a inca 200 de insigne cu sigla L.M.P.
– Urgentarea trimiterii insignelor si legitimatilor L.M.P. noilor membri inscrisi in liga.
– S-a aprobat modelul de carte de vizita cu sigla L.M.P.
– S-a stabilit organizarea unei serbari campenesti pe data de 17 septembrie, cu ocazia implinirii a un an de la infintarea Ligii Militarilor Profesionisti. In acest sens se va cauta eventuali sponsori pentru aceasta activitate. S-au dat sarcini unor membri de conducere pentru buna desfasurare a acestei activitati. Urmeaza sa se stabileasca in viitorul apropiat si locatia desfasurarii aniversarii.
– S-a propus de catre Oana Nuta membru de conducere in L.M.P., editarea unei reviste cu aparitie trimestriala sub egida
Ligii Militarilor Profesionisti urmand ca costurile aferente tiparirii revistei sa fie suportate din sponsorizari.
Revista se va numi “De straja Patriei!”
S-a stabilit ca Consiliul Director sa decida asupra componentei echipei editoriale, datei de aparitie si asupra realizarii protocoalelor de distributie a revistei in colaborare cu factorii dicidenti ai Ministerului Apararii Nationale.
Consiliul Director a hotarat prin vot ca functia de redactor-sef sa-i fie atribuita Oanei Nuta.
Echipa editoriala va fi formata din:
– redactor-sef
– redactori reporteri – 5 persoane
– secretar general de redactie
– fotoreporteri – 3 persoane
– S-a luat in considerare invitatia domnului Mm [r] Mihailescu redactor-sef al revistei “Timona” pentru a publica un articol, despre Liga Militarilor Profesionisti si s-a stabilit si cei trei membri de conducere ce urmeaza sa fie intervievati in articolul respectiv.
Cu aceasta ocazie aducem multumiri conducerii Ligii Maistrilor Militari de Marina, si in special Presedintelui LMMM, domnului Banu si Presedintelui de Onoare al LMMM, domnului Mihailescu, camarazi si prieteni ai Ligii Militarilor Profesionisti.

 

Membri Consiliului Director din tara au fost intrebati si au votat prin telefon. S-a stabilit ca in viitorul apropiat sedintele sa se desfasoare tip video-conferinta intre membrii de conducere din Constanta si cei din tara.
In continuare au avut loc discutii libere intre membri de conducere ai L.M.P. Sedinta s-a incheiat la ora 14.oo

 

ONOARE SI PATRIE!

 

Consiliul Director al Ligii Militarilor Profesionisti

 

Citeste aici – raportul cu set de propuneri trimis Consilierului Ministrului Apararii, domnului Dinu Nedelcu

Lasă un comentariu

avatar

Sortează după:   Cele mai noi | Cele mai vechi | Cele mai votate
LICA
Oaspete
LICA
14 mai 2012 12:34

Raportul cu setul de propuneri foarte bine realizat. Dar ce nu s-a rezolvat si cu propunerea de a da inapoi gradul de sergent, luat abuziv in 2001?

facebook-profile-picture
Administrator
7 ianuarie 2012 16:39

2%
PENTRU LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI

*
NU PIERDE NICIO CLIPA!
“TOTI PENTRU UNUL, 2% PENTRU TOTI”

 

CONTRIBUIE LA FONDUL LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI!
DESCARCA DE PE SITE-UL L.M.P. FORMULARUL, COMPLETEAZA-L SI DEPUNE-L LA ADMINISTRATIA FINANTELOR PUBLICE TERITORIALE PANA LA 15 MAI 2012!
*
DATELE: 
COD DE IDENTIFICARE FISCALA: 27535960
IBAN RO50RNCB0817118580560001
*
DIRECTIONEAZA 2% DIN IMPOZITUL PE VENIT PLATIT STATULUI PE ANUL 2011 CATRE LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI!
*
CAMARAZI!
IMPREUNA VOM REUSI!!
*
CONSILILUL DIRECTOR AL LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI

facebook-profile-picture
Administrator
5 octombrie 2011 19:47

COMUNICAT L.M.P.

*

 

DRAGI CAMARAZI!

*
IN URMA DEMERSURILOR LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI CONSTANTA PRIN RAPOARTE ADRESATE MINISTRULUI APARARII, CU SETURI DE PROPUNERI PENTRU IMBUNATATIREA STATUTULUI SI CALITATII VIETII MILITARULUI PROFESIONIST AU APARUT PRIMELE REZULTATE POZITIVE.
AZI 05.10.2011, DATORITA ULTIMULUI RAPORT L.M.P. ADRESAT MINISTRULUI APARARII DOMNULUI GABRIEL OPREA, DOMNUL CONSILIER AL MINISTRULUI PE PROBLEME DE S.G.V., NE-A COMUNICAT CA DOMNUL MINISTRU A FOST DE  ACORD CU MARIREA LIMITEI DE VARSTA A GRADATILOR VOLUNTARI LA 50 DE ANI SI FOARTE IMPORTANT ACORDAREA GRUPELOR DE MUNCA IN CONDITII SPECIALE/DEOSEBITE CONFORM CADRELOR MILITARE DAR DIN 1990 PANA IN PREZENT!
PRIMA DATA S-A APROBAT DOAR DIN IANUARIE 2011!
ACEASTA MASURA ESTE FOARTE IMPORTANTA PENTRU CA, GRADATII VOLUNTARI POT DESCHIDE DREPTUL DE PENSIE CU 13 ANI MAI DEVREME DE 60 DE ANI CONFORM LEGII 263 – LEGEA PENSIEI UNICE!!!
S-AU INTREPRINS TOATE DEMERSURILE PENTRU CA TOATE ACESTE PROPUNERI SA FIE CUPRINSE IN PROIECTUL DE LEGE INAINTAT DE CATRE MINISTERUL APARARII SPRE DEZBATERE SI APROBARE PARLAMENTULUI ROMANIEI. 
SPERAM SA SE REZOLVE CAT MAI REPEDE PENTRU CA AVEM CAMARAZI CARE MAI AU FOARTE PUTIN SI IMPLINESC 45 DE ANI.
*
MULTUMIM DOMNULUI CONSILIER DINU NEDELCU PENTRU MUNCA DEPUSA LA MINISTER IN SLUJBA MILITARULUI PROFESIONIST!
*
MULTUMIM MINISTRULUI APARARII NATIONALE DOMNULUI GABRIEL OPREA PENTRU IMPLICAREA ACTIVA IN PROBLEMELE MILITARILOR PROFESIONISTI!

*
ONOARE SI PATRIE!!!
*
CONSILIUL DIRECTOR AL LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI

florin66
Oaspete
florin66
3 octombrie 2011 21:36

Dupa ce am urmarit toate comentariile facute de camarazii nostri in legatura cu drepturile noastre as dori sa fac unele precizari in legatura cu activitatea noastra din perioada cind inca liga militarilor profesionisti nu exista nici in gindurile noastre. Sa stiti ca imediat dupa aparitia legii 384 am inceput lupta prin ridicarea problemelor in toate adunarile care au avut loc cu ocazia controalelor efectuate de catre esaloanele superioare.
Apoi au aparut camarazii nostri de la Craiova cre au avut curajul sa ia taurul de coarne infiintind Asociatia ROMIL,prin care au vrut sa arate ca numai uniti vom invinge.
Apoi a urmat deplasarea conducerii Asociatiei ROMIL la Turda lucru pe care l-am facut din dorinta de a arata camarazilor nostri ca exista dreptul de asociere desi in unitati ni se spunea ca nu avem acest drept si cu toateacestea nu au intreprins nimic concret pentru a ne opri.
La citeva luni dupa aceea Asociatia ROMIL s-a deplasat la Buzau deplasare in urma careia unii dintre camarazii nostri desi au fost avertizati sa nu paricipe pentru ca vor avea probleme, totusi au participat.Dupa care au fost chemati la comandantii de unitati,dar nu au patit nimic ceea ce a intarit ideea ca asocierea noastra este in conformitate cu legea
Dupa aceea au inceput actiunile in instanta care inca nu s-au incheiat si sper eu nu se vor incheia pina nu se va face dreptate.
In timpul derularii acestor evenimente au fost voci care au incercat sa aprinda spiritele propunind organizare ade manifestatii in fata ministerului apararii nationale lucru cu care nu am fost de acord nici unul dintre cei care am inceput aceast lupta. Ca urmare a acestui fapt a incoltit ideea infiintarii Ligii Militarilor Profesionisti, pentru ca vrem sa demonstram ca putem realiza multe prin dialog , cooperare si colaborare ,si nu prin actiuni de tip sindicalist si de forta.
Si aceasta batalie continua prin realizarea acestui proiect de lege prin speram sa reusim sa indreptam greselile facute de altii
. Am scris aceste rinduri din dorinta de a arata inca o data ca numai fiind uniti vom invinge unitate care sa se reflecte prin cresterea numarului de membri in cadrul ligii nu numai prin comentarii pe site , si pentru a atrage atentia doritorilor de actiuni de tip sindicalist ca nu si-au ales bine ca punct de sprijin L.M.P.

Cu stima
FLORIN GABRIEL COCUS
Vicepresedinte L.M.P.

Iliescu
Oaspete
Iliescu
16 septembrie 2011 12:46

Ordinul 50/1990—-ABROGAT prin Legea 19/2000
75. Personalul civil din Ministerul Apararii Nationale care lucreaza la locurile de munca sau la activitatile incadrate in grupa I sau II de munca, conform Decretului nr. 247/1977, beneficiaza de grupa de munca aprobata pentru cadrele militare.
Eu am beneficiat de grupa I de munca din anul 1990 pana in 2000.
Verificati inscrisurile din cartea de munca!

marin
Oaspete
marin
17 septembrie 2011 19:10

Camarade Iliescu,nu de inscrisuri in carnetul de munca ne  plangem unii dintre noi,ci de veridicitatea acestor inscrisuri.Casele de pensii civile te trimit sa aduci adeverinte conform ordinului 590/2008 si acolo nu se mai baga nimeni sa le elibereze intrucat nu au baza legala,am mai spus-o si repet trebuia incheiat un protocol intre MApN SI Ministerul muncii in ceea ce priveste Sergenti angajati cu contract,mac.Vei observa ca toate legile si ordinele fac referire la angajati civili,personal civil contractual si cadre militare,ori noi eram militari de la care contributia mergea catre casele de pensii civile pentru aceasta categorie trebuia sa se incheie acel protocol care nu s-a incheiat niciodata.Ministerul Apararii ar trebui sa clarifice aceasta situatie printr-un comunicat clar privind grupele de munca al acestei categorii de personal din 90 si pana la31.12 2010

facebook-profile-picture
Administrator
18 septembrie 2011 15:21

Camarade Marin ai perfecta dreptate. Multi dintre militarii profesionisti nu cunosc aceste probleme care trebuiesc rezolvate cat mai urgent!

Vraja
Oaspete
Vraja
15 septembrie 2011 20:58

Multumesc  mult camarazilor din tara pentru sprijinul acordat, si sa stiti ca mai sunt  si  militari rautaciosi.
Decat  sa-ti faca un bine,  mai bine face rau, dar nu trebuie s-ai bagam in seama.  
VA FELICIT PENTRU SERIOZITATEA DE CARE DATI DOVADA IN ADMINISTRAREA ACESTUI SITE!                              

ONOARE SI PATRIE!

facebook-profile-picture
Administrator
15 septembrie 2011 14:47

COMUNICAT!
Azi in urma unei convorbiri telefonice avute cu domnul Consilier al Ministrului Apararii, pe probleme de sgv, Dinu Nedelcu ni s-a confirmat faptul ca raportul cu setul de propuneri a Ligii Militarilor Profesionisti Constanta a ajuns pe masa domnului Ministru Gabriel Oprea!
*
Multumim domnului Consilier pentru munca depusa in slujba militarului profesionist si pentru colaborarea stransa cu conducerea  L.M.P.!
*
ONOARE SI PATRIE!
*
Dan ALBU – Prim-vicepresedinte al Ligii Militarilor Profesionisti

GHIURI MAX
Oaspete
GHIURI MAX
15 septembrie 2011 11:53

Din păcate avem și în unități oameni ca și genul celui care ia răspuns lui “Vraja” ești bun la toate dar cînd vine vorba de drepturi militare egale cu ei nu se mai pune chiar dacă unii au plecat din rîndul nostru al sgv.
După o discuție în care am prezentat unele doleanțe ale noastre am rămas surprins de reacția unora de la care nu mă așteptam .
Trebuie să mergem înainte și să fim uniții.

BALTA LOUIS EDMOND- Vicepresedinte L..M.P.
Oaspete

Dragi camarazi!
In perioada imediat urmatoare se va face un nou raport catre domnul ministru Gabriel Oprea , cu cele 3 importante masuri reparatorii pentru gradatii profesionisti si anume:
*- o reparatie morala a celor care au fost degradati abuziv in 2001 din gradul de sergent in gradul de caporal prin intrarea in corpul subofiterilor a celor trecuti de 40 de ani, militari care si-au facut datoria cu devotament si stoicism si au dovedit respect si loialitate timp de 20 de ani sistemului militar.
Liga prin juristii ei a demonstrat pe lege ca gradul militar este un bun dobandit si nu se poate lua de cei din conducerea M.Ap.N. decat printr-o hotarare judecatoreasca bazata pe o lege penala.
*- marirea varstei de ramanere in activitate pana la 50 ani [pt sgv-ii care nu pot fi activati subofiteri], cu protectie sociala si reconversie profesionala reala la iesirea din sistem.
*- foarte important! pentru a putea beneficia de legea pensiei unice 263, acordarea grupelor de munca in conditii speciale/deosebite conform cadrelor militare, din 1990 pana in prezent [ 3-6 luni la an ].
ATENTIE!! Daca nu vom beneficia de aceste “grupe” va trebui ca dupa iesirea din sistemul militar sa mai muncim pana la 60 de ani ca sa putem beneficia de o pensie… Si asta numai cei care si-au indeplinit stagiul minim de cotizare in sistemul militar de 20 de ani!
Care nu au 20 de ani vor trebui sa munceasca pana la… 65 de ani. Uitati-va pe anexa 6 a legii 263.
Legea 263 este permisiva pentru militari, pentru ca ei pot deschide dreptul la pensie cu 13 ani mai devreme de 60!!
Doar militarii care au beneficiat si beneficiaza in continuare de aceste grupe [ cadrele militare ] pot iesi la pensie conform legii.
Noi sgv-ii beneficiem de aceste grupe doar din ianuarie 2011 in urma demersurilor noastre. Normal si drept este sa beneficiem din 1990 pana in prezent!
*

Este ULTIMUL RAPORT catre domnul ministru Oprea si speram sa ajunga la dansul de aceasta data. Vor urma si alte DEMERSURI ale ligii inclusiv AUDIENTE LA COMISIILE DE APARARE DIN CAMERA DEPUTATILOR SI SENAT.
Singura perioada in care speram sa se rezolve ceva este cea preelectorala.
*

LIGA SE BAZEAZA PE VOI SI MAI ALES SA STRANGEM RANDURILE.
*
Cu respect, Balta Louis Edmond -Vicepresedinte L.M.P.

Isabel
Oaspete
Isabel
18 septembrie 2011 0:36

Sa speram ca totusi raportul a ajuns acolo unde trebuia si nu in alta parte ca si in alte situatii.Eu propun ca urmatoarea scrisoare sa fie o scrisoare deschisa catre domnul ministru Gabriel Oprea, comandantul cadrelor militare nu si al sgv-ilor , care sa fie trimisa tuturor televiziunilor si publicatiilor scrise nationale si internationale.Asa speram ca poate cineva aude si vede adevarata fata a armatei care se vrea o pavaza a NATO la granita estica.

mihaita
Oaspete
14 septembrie 2011 14:52

dragi colegi nu stiu daca stiti ceva despre un ordin venit de la ministru an care spune ca la fiecare sarbatoare nationala sa fie avansat cate un caporal an randul subofiterilor ……stiti ceva de ordinul acesta

aurica75
Oaspete
aurica75
13 septembrie 2011 21:52

Raspuns la “pentru vraja” – ofiterul din M.Ap.N

Domnule ofiter superior din Ministerul Apararii, de ce nu propuneti domnului Ministru ca toti cei care au fost inaintati in grad de subofiter din randul mac-ilor “peste noapte” sa dea si ei examen si sa vedem daca-l ia?!?
Domnule ofiter superior din Ministerul Apararii stiti ca in 2007 a fost avansat din gradul de caporal direct ordin venit in grad de plutonier soferul de Constanta al Amiralului Marin seful SMG de atunci, sofer care nu avea nici macar liceul?!?!  
Toti soferii de Amirali si generali si nu numai,  toti care s-au agatat de o relatie si o pila, unii alimentand si un cont au reusit…
Cum va explicati asta domnule ofiter superior?
Stiti cati militari, profesionisti in meseria lor au parasit sistemul? Militari cu experienta in teatrele de lupta, militari tehnici care toata viata au remediat defectiunile la tehnica militara?
NU VA INTERESEAZA PE DUMNEAVOASTRA ACESTE LUCRURI MARUNTE… SI INUTILE… 
CE VA INTERESEAZA CEL MAI MULT ESTE SA TREACA CELE 8 ORE PE ZI, DIN MINISTER UNDE LUSTRUITI TURUL PANTALONILOR DE SCAUN SI CARDUL CARE VA ASIGURA BUNASTAREA FAMILIEI DUMNEAVOASTRA LUNA DE LUNA…

facebook-profile-picture
Administrator
18 septembrie 2011 8:51

Comunicat L.M.P.

Dragi Camarazi!

Noi cei din conducerea Ligii facem urmatoarea precizare:

Liga Militarilor Profesionisti este o liga socio-profesionala, non-guvernamentala, non-profit, apolitica si mai ales,
ATENTIE!      NON-SINDICALA.

Sunt colegi de-ai nostri care fac anumite confuzii deci mare atentie!
Cititi cu atentie STATUTUL L.M.P. care se afla afisat pe site.
Sunt interzise atacurile la persoana si denigrarile de orice fel.
Foarte multe comentarii nu au fost afisate pe site din aceasta cauza.
Nu uitati ca suntem militari si pe site-ul L.M.P. flutura un drapel pe care e scris
”ONOARE SI PATRIE!”.
Orice comentariu intra printr-un filtru inainte de a fi publicat. 
Fiind un site democratic acceptam si unele critici dar constructive si la obiect fara a face atacuri directe asupra unei institutii sau fara a leza vreo persoana.

Va multumim pentru intelegere!

Dragi camarazi!

Numai prin dialog si diplomatie speram sa reusim sa schimbam si sa imbunatatim Statutul gradatului profesionist din Armata Romana!

Liga Militarilor Profesionisti,
a avut si v-a avea in continuare si alte actiuni si activitati:

– activitati de cinstirea memoriei eroilor neamului.
– actiuni sportive prijeluite cu ocazia unor zile festive.
-excursii, actiuni de socializare de recreere cu ocazia unor sarbatori intre  
membri ligii si familiile acestora.
-contacte si colaborari cu alte ligi si asociatii militare din toata tara.
-audiente la M.Ap.N. si dialoguri constructive cu reprezentatii institutiei.

Salutam pe toti camarazii din Constanta sau din tara  care s-au inscris in Liga Militarilor Profesionisti!

Cu respect,

Dan A. – Prim-vicepresedinte LM.P.

facebook-profile-picture
Administrator
18 septembrie 2011 8:45

Domnule Aurica am sters din comentariul dumneavoastra cateva cuvinte. Inca o data va atrag atentia sa nu mai trimiteti comentarii “acide”. 
Noi suntem militari si NU trebuie sa criticam alti militari.
Daca mai continuati cu asemenea comentarii vehemente nu vi le mai postez.
Va salut cu respect

Vraja
Oaspete
Vraja
13 septembrie 2011 21:22

Domnule …, daca vreti sa vorbiti pentru Vraja, va rog sa lasati un nume pe site ca sa pot sa va raspund argumentelor dumneavoastra.
Referitor propunerilor dumneavoastra in legatura cu examenul corect, eu am convingerea ca va lua examenul cel putin 85%.
Onoare si patrie.

Vraja
Oaspete
Vraja
12 septembrie 2011 19:47

Salutari prietenilor nostri MARINARI din LIGA, va transmite Genistii de la SATU MARE, de acolo de une se agata harta in cui.
FELICITAM LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI si suntem alaturi de voi, LUPTAM IMPREUNA.  
Multe salutari Dan A. Prim-vicepresedinte LMP!
ONOARE SI PATRIE!

Vraja
Oaspete
Vraja
7 septembrie 2011 22:46

AM ONOREA SA VA SALUT  DOMNULE MINISTRU!
PRIN INTERMEDIUL ACESTUI SITE  A LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI, TIN SA VA ADUC LA CUNOSTINTA O SERIE DE NEMULTUMIRI DIN PARTEA COLEGILOR DE PE PLAN LOCAL  CAT SI DIN TARA, A CELOR TRECUTI DE VARSTA DE 40 DE ANI.
 AM FOST REINCADRATI CONFORM LEGII 51/2010,  AM FOST REPARTIZATI  IN TARA IN FUNCTIE DE NR. LOCURILOR  DE SGV. DISPONIBILE.
MULTI DINTRE NOI NE-AM MUTAT FOARTE GREU LA UNITATILE UNDE AM ACTIVAT INAINTE DE TRECEREA IN REZERVA 18-20 ANI IAR ACUMA NE DATI POSIBILITATEA DE AVANSARE IN CORPUL SUBOFITERILOR CONFORM  M-57 NU ESTE CORECT DUPA ATATIA ANI DE VECHIME SISTEM MILITAR, SA FIM IAR LA SCOALA, SA FIM IAR REPARTIZATI IN FUNCTIE DE NR.LOCURILOR DE SUBOFITER DISPONIBILE.    
NI SA LUAT GRADUL DE SERGENT ABUZIV INTRUCAT NU AM FOST INTREBATI DACA DORIM SA INTRAM IN CORPUL SUBOFITERILOR CEI CARE  INDEPLINEU CONDITIA LICEU + BAC CONFORM UNUI TEST DE EVALUARE ,CARE NU INDEPLINEAU CONDITIILE, RAMANEAU IN CORPUL SGV-IILOR LA GRADUL DE CAPORAL.
CEL MAI CORECT AR FI SA SE TINA CONT DE PROPUNEREA LIGII.              
SA SE DEA UN TEST DE EVALUARE LA NIVEL DE UNITATE SI ATAT.
VA MULTUMIM  DONULE MINISTRU ATAT DUMNEVOASTRA CAT SI SUBORDONATILOR DUMNEVOASTRA.
AM ONOREA SA VA SALUT

pentru VRAJA
Oaspete
pentru VRAJA
13 septembrie 2011 9:48

Domnule “vraja”   să ştii că nu sunt deacord cu părerea dumitale de a fi avansat aşa pur şi simplu chiar şi cu un examen “fictiv” la nivel de unitate.
Ştim cu toţii că până acum cei care au fost avansdaţi prin filiera indirectă (cel puţin în SMFN )  au fost selectaţi de comandanţi şi superiori (şi prietenii lor) după alte criterii ce contravin CODULUI PENAL .
Dumneata vrei să fii avansat deşi nu cunoşti nici măcar câteva regului elementare din RG1 precum :  Gradaţii voluntari salută cu formula “să trăiţi”. Formula folosită de dumneavoastră este folosită de cadrele militare .
Am “colegi’ subofiţeri proveniţi din SGV care sunt “out” total .
Propun domnului ministru dacă este musai necesar să se avanseze SGV-ii la grade de subofiţer să dea un examen corect . Va avea surpriza că nu va lua examenul absolut niciunul.
 

bambibi
Oaspete
bambibi
16 septembrie 2011 0:13

Domnule [pentru vraja] Cred ca sunteti de generatie mai tinara.Noi garda veche am fost si suntem profesionisti de mare valoare.Am invatat multe generatii de cadre ce inseamna militaria si RG1 cum zici tu.

florin66
Oaspete
florin66
15 septembrie 2011 21:14

As dori sa fac o completare la raspunsul meu dat domnului “pentru Vraja”. Sa stii ca acei sergenti din perioada de dupa 1989 au instruit militarii in termen din functia de comandant pluton(cumul de functie) ,acei militari avind calificative de foarte bine la tragerile de lupta perioada in care tu poate ca nici nu stiai ce inseamna armata.Si vreau sa iti mai spun ca tinerii ofiteri care erau repartizati in unitati au invatat foarte multe lucruri de la sergenti in privinta intretinerii si exploatarii tehnicii de lupta pentru ca in scoala au facut sectoare si plantoane.

danimar
Oaspete
danimar
13 septembrie 2011 21:31

Domnule “pentru vraja”… sa stiti ca pe camaradul nostru de la Satu-Mare asa in cheama: Vraja
In alte ordine de idei, daca ati folosit acea adresa de e-mail, inseamna ca sunteti un ofiter de seama din Ministerul Apararii Natinale.
Cum va permiteti sa ne jigniti in asa hal… domnule ofiter retineti un lucru:
DACA NOI NU AM EXISTA, NICI DUMNEAVOASTRA NU ATI INTRODUCE CARDUL SI NU ATI RETRAGE LUNAR SOLDA FOARTE MARE DIN BANCOMAT…
Da, este adevarat ca prin regulament nu avem voie sa folosim sintagma “SA TRAITI, AM ONOAREA…”
Sa stiti ca noi chiar folosim aceasta formula “a cadrelor militare” in unitati si comandantii nostri, adevarati ofiteri ne permite acest lucru. De ce?
Pentru ca adevaratii ofiteri ai armatei romane stiu cum ne-am facut noi datoria in Afganistan si mai stiu ca…
NOI, MILITARII PROFESIONISTI AVEM ONOARE! 
*
Nu am onoarea sa va salut… domnule ofiter

facebook-profile-picture
Administrator
13 septembrie 2011 20:59

C-am rautacios comentariul tau  si ce-i cu adresa de mail pe care ai folosit-o. Oare esti si tu un pupincurist sa folosesti adresa de mail “cabinet.ministru@mapn.ro”

De ce nu ai curajul  sa-ti spui numele?

florin66
Oaspete
florin66
13 septembrie 2011 18:16

Stimate domnule pentru vraja (frumos nume pentru un cadru militar)as dori sa te intreb de ce nu ai curajul sa iti dai numele pe site ,sau esti si tu unul din aia care pupa funduri pentru ca sa ii fie lui bine. Sa stii ca noua nu ne este frica de nimeni ,tocmai de aceea am pornit aceata lupta pentru drepturile noastre si nu ne vom pina nu le vom avea, pentru ca spre deosebire de tine noi stim ce este armata pentru ca noi nu am facut-o la fara frecventa cum au facut-o unii dupa 1989. Si daca vrei ma iau cu tine oricind la militarie pentru ca nu mi-e frica ,caci eu am facut armata adevarata nu ce ai facut tu scoala militara dupa revolutie,pentru ca cei care au facut scoala inainte de 1989 sunt tot mai putini in activitate si aceia cunosc adevarata noastra valoare
Cu stima desi nu o meriti.

facebook-profile-picture
Administrator
9 septembrie 2011 19:56

Salutari prietene Vraja tie si tuturor camarazilor din Satu Mare si suntem bucurosi ca sunteti alaturi de L.M.P.!
Multam frumos pentru palinca,  vom ciocni pe 17 septembrie cand
Liga Militarilor Profesionisti va implini un an de la infintare!

BAFTA SI SA FIM UNITI!!

iancu
Oaspete
iancu
10 septembrie 2011 0:52

Apai dragii mei, daca un ardelean va dat o palinca, sa o beti ma! 
Sa o beti ma, in sanatatea lui!
Pentru astia din Constanta, pentru marinari, nu va mai da-ti mari cu romul vostru marinaresc care va da dureri de cap… a doua zi… sau de whisky-ul irlandez sau scotian… “zeama de plosnite” cum zicea Ilarion Ciobanu intr-un film cu “ardeleni”… mai stim noi pe unul care ii spune “popey-marinarul” si care ne invata la tv cum sa bem un whisky cu… gheata. Il invitam sa deguste o “pruna” de-a noastra in Maramures si dupa aceea sa dea lectii de baut.
Salutari din Maramures camarazilor din toata tara, membri ai ligii militarilor profesionisti!

Onoare si Patrie!

numai uniti vom reusi!

badea
Oaspete
badea
7 septembrie 2011 21:50

Un raport foarte bine pus la punct juridic. Speram sa fie luat in seama foarte serios si sa se aprobe majoritatea propunerilor.
Nu avem altceva de facut decat sa asteptam. De fapt de 20 de ani asteptam. Si asteptam noi mult si bine daca baietii astia din Constanta nu luau atitudine. Chiar daca va fi un esec [ imi dau peste gura ], vreau sa spun ca am un respect deosebit pentru cei care conduc lmp-ul, pentru ca stiu ca nu se vor lasa. Ce trebuie sa facem noi? Sa-i sprijinim si sa fim alaturi de ei. Am dat cei 2% ligii impreuna cu majoritatea colegilor mei.
va salut cu respect!

Isabel
Oaspete
Isabel
8 septembrie 2011 0:41

Va multumim pentru increderea acordata acestei Ligi  si nu in ultimul rind si pentru sprijinul financiar de care avem nevoie avind in vedere cheltuielile logistice care pina acum s-au facut in mare parte din bugetul celor de la Constanta.Dar dupa cum stiti ca sa putem fi auziti si respectati trebuie sa avem si o baza logistica care sa ne permita abordarea tuturor problemelor sgv-ilor , inclusiv transporturile la minister .Sa auzim si sa se auda de noi!!!

stroiesteanu
Oaspete
stroiesteanu
3 septembrie 2011 21:17

Nici eu nu cred ca se va rezolva ceva. Noi avem numai obligatii nu si drepturi. Ba da! avem un singur drept! Sa murim in Afganistan, vorba unui camarad de pe acest site, noi cei fara relatii numai post-mortem putem deveni subofiteri.
Atentie lmp! cred ca acest raport cu set de propuneri ar trebui trimis si Presedintelui Basescu doar este fost marinar, constantean de-al vostru.
De ce nu cred ca se va rezolva ceva? pentru ca cei de sus nu-i doare de elementul de executie. Stiu doar sa ne felicite cand obtinem rezultate foarte bune in aplicatile executate impreuna cu militari ai nato sau cand venim din misiunile din teatre.
Atat. S-au participa foarte “piosi” la inmormantarea unui camarad care a avut ghinionul sa calce pe un “dei”.
Chiar daca nu cred intr-o reusita a acestui raport, vreau totusi sa felicit, si sa multumesc conducerii lmp pentru munca depusa si pentru la ce… se expun! si daca spun asta stiu la ce ma refer.
Sa auzim de bine.

luca
Oaspete
luca
10 septembrie 2011 13:32

când discutam cu prietenii şi întrebam dacă merg la scoală ziceau că nu-i interesează iar acu plâng că au 40 de ani.
toti au vrut să meargă în misiuni, chiar erau dispuşi să de si şpagă.
atunci adevărul care este
o fi corect faţă de cei care au strîns din buci şi au mers la şcoală

bambibi
Oaspete
bambibi
10 septembrie 2011 22:17

D-le Luca in acest raport este vorba de camarazi nostri care am fost din 1990 cu gradul de sergenti si degradati abuziv in 2001.Noua nu ni s-a creat posibilitatea de a intra pe filiera indirecta deoarece tot timpul cind se organizau selectii de a merge la scoala pe filiera indirecta noi depaseam cu 1,2,3 ani limita.Nu ne-am incadrat la nici o selectie care s-a facut pe filiera indirecta din cauza ca depaseam virsta.In consetinta am fost tot timpul defavorizati si fara nici o sansa de a intra pe filiera indirecta.Ce scoala ne mai trebuie noua dupa o vasta experienta de peste 20 de ani in sistem, ce poate sa ne invete pe noi un instructor,poate sa-l invatam. In concluzie am fost dezavantajati si degradati,iar acum ne cerem drepturile care ni se cuvin legal si fara discriminare intre categoriile de militari asa ca corect si drept.

danimar
Oaspete
danimar
10 septembrie 2011 20:41

Depinde la ce scoala te referi.
Daca te referi la cea pe filiera indirecta trebuie sa sti ca noi primii sergenti am fost prinsi cu un an, doi, sau chiar trei in fata cand a venit ordinul.
Deci nu am putut accesa la scoala de subofiteri pe filiera indirecta.
Daca te referi la scoala pe filiera directa atunci ai dreptate dar pana intr-un anumit punct.
– daca te-ai dus in scoala militara pe filiera directa inseamna ca ti-ai ales o cariera militara de urmat si trebuie sa-ti duci “crucea” pana la pensie.
Noi ce vrem este sa avem aceiasi protectie sociala cum au cadrele militare!
*
DE CE SA EXISTE DISCRIMINARI INTRE MILITARI?!?!?
DE CE SA AVEM LEGI SEPARATE SI SA NU EXISTE DECAT UNA PENTRU TOTI MILITARII?
*
Cand mergem in misiuni in Afganistan nu ne expunem toti la acelasi pericol de a veni acasa imbracat in plumb? A! scuze… nu se expun chiar toti, unii stau in baza la “loc umbros si bine”
Nu toti mergem in aceleasi aplicatii?!? 
Nu toti mergem la trageri in poligoane?
Nu dormim toti in corturi pe frig sau pe canicula?
Nu toti suportam aceleasi privatiuni militare?
*
DACA NOI AVEM ARME IN MAINI SI BOCANCI MILITARI IN PICIOARE DE CE SA FIM CONSIDERATI LA DREPTURI LA FEL CA CIVILII, DOMNULE LUCA?
*
Crezi ca poti compara un subofiter la 22 de ani cu un militar voluntar cu 20 de ani vechime in armata?!? 
Ce ne-ar mai putea invata intr-o scoala de subofiteri pe filiera indirecta dupa 20 de ani in armata?
Ce i-ar putea invata instructorii de acolo pe unii care au 3-4 misiuni in teatrele de operatii?!?
Ce i-ar mai putea invata pe cei tehnici, ma refer la meseriasii adevarati care 20 de ani au reparat tehnica militara… meseriasi formati de scoala comunista? Acum ne se mai sunt scoli profesionale de meseriasi, acum toti se duc la facultati si le fac pe bani…
Armata are nevoie si de oameni cu facultati dar cel mai mult are nevoie de oameni care stiu ce inseamna o tubulara de 13 cu crichet, o inelara cu cot de 17 etc.
Stiu cei tineri care vin in armata din zone defavorizate [ de la tara] cei aia sa reglezi tachetii la o chiulasa? sau sa repari o cutie de viteze? sau sa remedieze o defectiune la mitraliera de pe TAB? sa remediezi un circuit electric la sistemul de iluminat-semnalizare la un autovehicol? Sau sa repare un alternator ori un demaror?!
*
DOMNULE SUBOFITER SAU OFITER LUCA… M.Ap.N.-ul NU TREBUIE SA PIARDA ACESTI OAMENI FOARTE BINE PREGATITI SI CU ATATA EXPERIENTA!
*
Din ce-ai spus ca ai strins mai Luca? si de ce?????

facebook-profile-picture
Administrator
9 septembrie 2011 20:04

Draga Stroiesteanu vreau sa-ti spun ca Conducerea L.M.P. nu se… “expune” la nimic. Chiar am fost felicitati de anumite persoane cu rang inalt!
Liga Militarilor Profesionisti este constituita legal si functioneaza respectand intocmai legile si statutul L.M.P.
Speram sa auzim de bine!

mihnea
Oaspete
mihnea
7 septembrie 2011 21:12

Eu sunt mai optimist. Din toate propunerile sper sa se aprobe macar, marirea limitei de varsta, grupele de munca in conditii speciale si deosebite retroactiv din 1990. Nici propunerea cu intrarea in corpul subofiterilor celor trecuti de 40 de ani nu este irealizabila. Cati sunt in armata cu varsta de peste 40 de ani? 200-250 maxim.
RESPECT PENTRU CONDUCEREA LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI!

pantea
Oaspete
pantea
1 septembrie 2011 22:22

Nu cred ca se va rezolva nimic… si stiti de ce? vor argumenta ca nu sunt bani…
Si marii comandanti sau guvernanti sunt si ei la randul lor mari patroni.
Am fost militar voluntar care nu m-am reincadrat din pacate si acum regret, si acum lucrez la o societate privata, adica la un patron care singurul lui scop este sa se imbogateasca cat mai rapid pe spatele nostru… noi suntem cei care muncim din greu din zi pana in noapte ca sa-i sporim averea… si chiar daca afacerile  merg bine, argumenteaza criza si ne-a taiat 20% din salarii!!!!
RUSINE!
Baieti! va spun sincer sunt umilit!!! am apucat sa lucrez si pe timpul comunismului intr-o fabrica de stat, dupa revolutie am intrat in armata… Nu am fost umilit niciodata, am fost respectat pentru ceea ce am facut, pentru profesia mea. dar nu am fost umilit niciodata ca acum de cand lucrez la acest patron care in permanenta ameninta ca daca nu ne convine regimul ne da afara fara niciun drept… 
De aceea va sfatuiesc sa luptati si sa va castigati dreptul la o pensie, la o protectie sociala la iesirea la limita de varsta, de a ramane in sistem cat mai mult pentru ca “afara” este groaznic, pe cuvant va spun.
Va doresc succes, pentru mine care am 3 misiuni afara si sunt iesit din sistem, sigur nu mai am nicio sansa, dar voi cei care ati ramas, mergeti mai departe si va felicit ca nu va lasati!
Am onoarea sa salut LMP-ul!!

Gabriel Merlan. LMP.
Oaspete
Gabriel Merlan. LMP.
31 august 2011 14:36

La 31 august 1989 Basarabia a trecut la scrierea latină,totodată acestă zi este proclamată “Ziua Naţională a Limbii Române”.Toţi care vorbim în graiul dulce românesc,de la Nistru până la Prut,de Iaşi la Timişoara,pe pământ românesc sau peste hotare,astăzi cu respect să cinstim limba noastă cea română.Sa fim mândri că suntem români,să nu uităm de neamul nostru românesc din Basarabia Română.

POPICA
Oaspete
POPICA
28 august 2011 20:25

SALUTARE,as vrea sa stiu dupa inscriere in lmp,cat sunt toate cotizatiile,ca suma  pe luna?cotizatie,indem,tot. multumesc…

facebook-profile-picture
Administrator
28 august 2011 21:11

Popica, dupa ce descarci cererea de inscriere si o completezi, trimite-o pe adresa sediului Ligii Militarilor Profesionisti – Constanta, str. Poet Andrei Muresanu nr 28.
Consiliul Director al L.M.P. dupa ce iti aproba cererea de inscriere stampilata si semnata iti va trimite pe adresa ta o copie a cererii.
Urmeaza sa trimiti doua fotografii, una pentru legitimatie tip ecuson si una se ataseaza la cererea originala de inscriere care ramane in arhiva L.M.P.
Baza de date a Ligii este strict secreta si nu are acces la ea decat ADMINISTRATORUL SI SECRETARUL L.M.P. 
Datele despre membri L.M.P. sunt confidentiale si nu se pun la dizpozitie nimanui nici macar M.Ap.N.-ului. 
Cotizatia este o suma modica de 5 lei si se poate plati pe o luna, trei, sase sau pe tot anul. Cotizatia se poate plati direct Casierului sau reprezentantul care strange cotizatia in unitatea respectiva [Constanta].
Cei care platesc numerar primesc automat chitanta cu suma achitata.
Cei din tara pot depune suma in contul ligii la BCR si va trebui pastrata chitanta depunerii.

Popica cred ca te-am lamurit si pe tine dar si pe cei care doresc sa sa inscrie in LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI!
*
Te asteptam sa te alaturi L.M.P.-ului!
*
ONOARE SI PATRIE!

marius
Oaspete
marius
28 august 2011 18:12

FELICITARI!DOMNULUI NEDELCU PENTRU SUSTINEREA CAUZEI MILITARILOR PROFESIONISTI.
TOATA STIMA PENTRU DOMNUL MINISTRU OPREA CARE CRED CA ESTE CEL MAI PROLIFIC MINISTRU POST-DECEMBRIST CU DEOSEBIT RESPECT UN GRUP NUMEROS DE MILITARI.

stroiesteanu
Oaspete
stroiesteanu
3 septembrie 2011 21:53

Mai usor cu laudele. Exista un grup numeros de gradati voluntari care au iesit la 45 de ani fara nicio protectie sociala! domnul Nedelcu stie de acesti militari? dar ministrul Oprea?
Domnule consilier va rugam sa ne sustineti cauza si faceti tot ce este omeneste posibil sa sustineti acest raport.
Este vital pentru noi. Vrem sa va vedem la treaba sa rezolvati problemele sgv-ilor
Trebuie rezolvata odata pentru totdeauna problema noatra a soldatilor si gradatilor voluntari.
Vreau sa spun ca sunt uimit de curajul celor din conducerea lmp.
Bravo lor! adevarati militari.

florin66
Oaspete
florin66
4 septembrie 2011 13:22

Ma bucura faptul ca se vede ca unii dintre noi au curaj sa lupte,dar as dori sa vad mai multi S.G.V. care iau atitudine in privinta drepturilor lor chiar in unitati nu doar prin comentarii pe site. pentru ca sunt multi care fac comentarii pe acest site lucru care este foarte imbucurator, dar unii dintre ei se rezuma doar la atit de frica sa nu aiba probleme la unitate 
In legatura cu activitatea consilierului ministrului te asigur cala cit este de mic ca si functie in cadrul ministerului face multe lucruri pt S.G.V.
Cu stima

facebook-profile-picture
Administrator
28 august 2011 20:47

Marius ai foarte mare dreptate!
Domnul Gabriel Oprea dupa parerea noastra a militarilor profesionisti, este cel mai bun Ministru dupa momentul ’89. Este singurul care a ajutat militarii voluntari si speram sa o faca in continuare aproband acest raport cu setul de propuneri al L.M.P.-ului. Daca va aproba raportul L.M.P.-ului Ministrul Oprea va intra in analele istoriei de 21 de ani a militarului angajat pe baza de contract!
Stim din pacate ca criza la franat si pe domnia sa… in toate proiectele pe care si le-a propus pentru aceasta frumoasa famile care se numeste 
ARMATA ROMANA!
Iar Consilierul Ministrului pe probleme de SGV, domnul Dinu Nedelcu a conlucrat in permanenta cu Liga Militarilor Profesionisti,  cu conducerea acesteia.
*
Te salut Marius!
L.M.P.-ul te asteapta pe tine si pe camarazii tai sa vi alaturi de noi!! 
*
Prim-vicepresdinte al Ligii Militarilor Profesionisti
Dan A.

florin66
Oaspete
florin66
28 august 2011 13:09

Acest raport trimis consilierului Dinu Nedelcu s-a intocmit si in urma indoielilor noastre ca Ministrul Apararii nu a fost informat corect in legatura cu toate problemele ridicate de noi cu ocazia audientei de la Ministerul Apararii Nationale.
Spun aceasata din experienta trecuta cind unele probleme ridicate de noi cu ocazia controalelor venite in unitate nu ajungeau in totalitate la factorii de decizie pentru a fi analizate si rezolvate. De asemenea conducerea Ministerului ,respectiv cei in masura sa formuleze raspunsurile legate de problemele ridicate dau niste raspunsuri evazive , ceva de genul “conducerea ministerului are in lucru un set de propuneri menite sa rezolve problemele S.G.V.” pe care le-am regasit in raspunsurile primite de subsemnatul si camarazii mei la memoriile trimise pe adresa ministerului.
Nu au existat raspunsuri punctuale la problemele ridicate, cu exceptia celui referitor la masa celor din fortele navale,dar nici acesta clar din primul raspuns dat. Din aceasta concluzia mea este ca celor aflati in conducerea M.Ap.N.le este frica sa isi asume raspunderea pentru lucrurile pe care le fac, pentru a nu deranja pe cineva si chiar daca cineva ar dori sa faca acest lucru nu este lasat sa faca acest lucru pina cind nu se primeste unda verde de sus.
Audienta la M.ApN. personal mi-a lasat aceasta impresie,si de aceea consider ca este bine ca aceste rapoarte sa fie inaintate persoanelor in masura sa le aduca la cunostinta conducerii ministerului respectiv direct ministrului.
Am facut si vom face aste lucruri insistent si speram ca intr-o zi vom reusi.
Cu stima

stroiesteanu
Oaspete
stroiesteanu
3 septembrie 2011 21:56

Domnule florin66, cand va fi ziua aceea cand vom reusi? sa nu fie prea tarziu, din pacate pentru unii deja este prea tarziu.

florin66
Oaspete
florin66
6 septembrie 2011 20:23

sa stii ca pentru mine este deja tirziu dar lupt cu convingerea ca nedreptatea care ni s-a facut trebuie indreptata. daca eu am speranta voi de ce nu puteti sa aveti?
Cu stima

leo
Oaspete
28 august 2011 9:52

Ar trebui ca si cei care nu au bacul dar au 12 clase sa fie activati ca subofiteri caci  in 1990 cand am fost angajati nu s-a cerut bac ce se intimpla cu cei care nu au aceasta diploma si care au terminat scoala acum 20 ani mai pot lua ei bacul la varsta de 42 ani va rog raspuns

facebook-profile-picture
Administrator
28 august 2011 15:07

Leo, nu te supara dar din 1990 pana in prezent ai avut tot timpul din lume sa dai examenul de bacalaureat si sa-l iei.

Sti foarte bine ca in MAI nu se accepta decat militari cu diploma de BAC.

 

Daca MApN-ul ar accepta altfel ar insemna sa fim sub ei.

M.M.
Oaspete
M.M.
27 august 2011 12:50

Va salut! Sunt subofiter dar am fost MAC 15 ani. Ma intereseaza foarte mult sa se recunoasca vechimea in serviciu militar si grupele de munca in conditii speciale/deosebite din anii ’90 pana cand am intrat in corpul subofiterilor, pentru a putea beneficia de acei ani in plus care se vor calcula la pensie.
Sunt unul dintre cei care au fost facuti subofiteri fara examen si fara a merge la scoala pe filiera indirecta. Am urmat doar un curs de 45 de zile. Consider ca aveti dreptate in ceea ce priveste gradul luat si intrarea directa in corpul subofiterilor a celor trecuti de 40 de ani si cu o vasta experienta de 20 de ani, in sistemul militar prin numeroasele aplicatii, trageri si misiuni executate in teatrele de operatii. Consider ca ministerul apararii nu ar trebui sa piarda asemenea profesionisti.
La americani examenele de inaintare in grad se desfasoara in unitatea de care apartin, de ce noi trebuie sa complicam lucrurile cu Breaza, Pitesti etc
Iar voi aveti dreptate! ce ar mai putea sa va invete acei instructori care poate nu au nici jumatate de ani in armata fata de voi, dupa 20 de ani de activitate?
Va felicit pentru demersurile voastre si va admir! In lmp se pot inscrie si subofiteri?

facebook-profile-picture
Administrator
28 august 2011 15:15

Domnule M.M. in L.M.P. avem membri si din randul subofiterilor.

In Statutul L.M.P. la articolul 13 se specifica cine poate face parte din Liga.

Va salut, si va asteptam!

ionescu
Oaspete
ionescu
27 august 2011 11:39

De ce in raportul pe care l-ati trimis, in care ati cerut intrarea directa in corpul subofiterilor a celor de 40 de ani cu o vechime de 20 de ani in sistem, nu ati prezentat faptul ca s-au creat precedente in care foarte multi caporali au fost inaintati in grad, fara a da vreun examen sau a urma cursurile unei scoli pe filiera indirecta? Mai mult de atat sunt unii care nici macar cursul de 45 de zile nu l-au urmat!?
Sunt ofiter si sincer vreau sa va spun ca am un mare respect pentru “mac-ii”, fosti sergenti, care la ora actuala pot oricand sa dea lectii unora.
Va admir curajul, de fapt asta il caracterizeaza pe militarul roman. Am avut ocazia sa vad foarte multe acte de curaj si eroism din partea militarilor profesionisti in teatrele de operatii din Afganistan!
De aceea va salut cu respect!

facebook-profile-picture
Administrator
28 august 2011 15:09

Va multumim pentru aprecieri si pentru ca sunteti alaturi de noi, domnule Ionescu!

casian
Oaspete
casian
26 august 2011 18:59

Aceste probleme au fost discutate si propuse in 2 Februarie 2010 cand EU am fost in audienta la Domnul Ministru Oprea cu inca cativa fosti MACI din diferite zone ale TARII acum… ajunsi “peste noapte” Subofiteri.
Au fost multe promisiuni dar in afara de reincadrarea noastra in sistem nu sau mai rezolvat prea multe.
Militarii din BV saluta aceasta LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI si CONDUCEREA EI , speram ca pe viitor sa se tina cont si de propunerile facute de MILITARII cu vechime si experienta in serviciul militar.
Casian – membru fondator L.M.P.

Oana Nuta
Oaspete
Oana Nuta
26 august 2011 9:01

Dragi camarazi,
Am convingerea ca raportul înaintat de LMP se va bucura de atenta analiză a domnului ministru Gabriel Oprea! Mulțumiri domnului consilier Dinu Nedelcu! Cred că este important că Liga face astfel de demersuri.
A sta pe margine si a comenta fără a te implica este o atitudine străină de Ligă.
Îmi exprim speranța că tot mai mulți colegi de la Craiova vor veni alături de noi in LMP.
Împreună suntem mai puternici! Mulțumesc colegilor pentru încrederea  acordată.
Onoare și Patrie!

Iliescu
Oaspete
Iliescu
26 august 2011 7:00

Exista doua posibilitati pentru a trece in corpul subofiterilor:
1-la zile festive (pentru cei care “merita”)
2-avansati postmortem (vezi Afganistan)

BALTA LOUIS EDMOND- v.p. LMP
Oaspete
25 august 2011 23:23

DRAGI CAMARAZI VA MULTUMESC CA SUNTETI ALATURI DE LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI!
PRIN VOI SE POATE IMPUNE ACEASTA LIGA CARE NU DORESTE DECAT CASTIGAREA UNOR DREPTURI NORMALE INTR-UN STAT DE DREPT.
VREAU SA-I MULTUMESC LUI MERLAN GABI PENTRU EFICIENTA CU CARE AJUTA LIGA.
VREAU SA MULTUMESC ANTICIPAT DOMNULUI NEDELCU DINU PENTRU MODUL IN CARE VA PREZENTA DOMNULUI MINISTRU ,PERSONAL ACEST MIC SET DE MASURI NEAPARAT NECESARE SI REPARATORII MARII MASE DE SGV-I.

TOTODATA VREAU SA MULTUMESC MEMBRILOR CONSILIULUI DIRECTOR CARE AU LASAT PROBLEMELE COTIDIENE PENTRU A PARTICIPA LA ACEASTA SEDINTA.
SPER SA-SI DEA SEAMA SI CEILALTI SGV-I CARE NU SUNT INCA MEMBRII ACESTEI LIGI CA SUNTEM INTRADEVAR SINGURII CARE II REPREZENTAM , SPERAM CU O MAI MARE EFICIENTA IN PERIOADA URMATOARE .CU RESPECT UN FOST SERGENT REANGAJAT.

L. E. BALTA – VICEPRESEDINTE L.M.P.

bambibi
Oaspete
bambibi
25 august 2011 22:36

Sper ca Domnul Ministru sa analizeze si sa emita un ordin cit mai rapid in aceasta situatie.Raportul cu seturile de propuneri pune in oglinda nedreptatea care ni s-a facut.Noi garda veche am pus piatra de temelie in 1990 si am fost loiali sistemului timp de 20 de ani.Dorim o reparatie morala din partea Ministrului Apararii Nationale printr-un simplu ordin de a intra direct in corpul subofiterilor.Cu respect va salut.

bambibi
Oaspete
bambibi
25 august 2011 22:18

Speram ca Domnul Ministru sa analizeze si sa emita un ordin cit mai rapid in aceasta situatie.Raportul cu seturile de propuneri pune in oglinda nedreptatea care ni sa facut noua garda veche.Noi am pus piatra de temelie in 1990 si am fost loiali sistemului timp de 20 de ani.Dorim o reparatie morala din partea Ministrului Apararii Nationale printr-un ordin emis de a intra direct in corpul subofiterilor.Cu respect va salut.

Dan POPA
Oaspete
Dan POPA
25 august 2011 21:04

Domnule Ministru Gabriel Oprea,noi soldatii romani pentru meritele nostre am fost avansati la gradul de sergenti,apoi retrogradati in grad,umiliti,dati afara,apoi reprimiti in sistem,reprimiti pentru a fi dati afara din nou.dar de data aceasta dati afara fara somaj, fara nici o protectie sociala.DA  este adevarat am obtinut o pensie militara dar cind o vom primi la 50 sau unii dintr noi chiar la 55 de ani, pana atunci  cu ce ne intretinem  copii si famiilile nostre? Noi caporalii ,,batrini” fostii sergenti cu o vasta experienta militara ar trebuii sa ni se faca o reparatie morala, tot printr-un ordin dat pentru a fi activati in corpul subofiterilor.
Cu stima si respect
Dan Popa-membru L.M.P
FELICITARi L.M.P
 

facebook-profile-picture
Administrator
25 august 2011 14:41

Gradul militar este un bun dobandit si nu se poate lua asa cum s-a luat in 2001, ci numai printr-o hotarare judecatoreasca pe o lege penala.
Ce s-a intamplat cu noi atunci nu a fost drept si speram intr-o reparatie morala a Ministrului Apararii Nationale fata de noi cei care am fost  “sergentii – militari angajati pe baza de contract – MAC”
*
NOI SUNTEM COLOANA VERTEBRALA A ARMATEI!
Si nu am spus-o noi, ci altcineva cu rang foarte inalt!
*
Speram ca NOI cei trecuti de 40 de ani NOI, CEI DIN GARDA VECHE care am fost loiali timp de 20 de ani sistemului militar si care ne-am facut DATORIA cu SERIOZITATE, ABNEGATIE si DEVOTAMENT sa intram printr-un SIMPLU ORDIN al MINISTRULUI APARARII in CORPUL SUBOFITERILOR!
De ce?!
PENTRU CA MERITAM!! 
*
GARDA VECHE MOARE, DAR… NU SE PREDA!!!

Popa Mihaela
Oaspete
Popa Mihaela
25 august 2011 14:22

Nu cerem nimic in plus doar ceea ce ne-a fost luat pe nedrept,am slujit timp de 20 de ani si meritam sa ramanem in armata romana, cu frutea sus.
Sunt colegii care se apropie sau chiar au implinit 45 de ani, stresul este devastator, va rugam domnule Ministru Gabriel Oprea sa fiti alaturi incontinuare de soldatii romani.
Cu respect Mihaela Popa
Felicitari L.M.P
 
 

ivan
Oaspete
ivan
24 august 2011 22:31

Bravo baieti, sunteti cei mai buni!
Sunteti cea mai disciplinata si cea mai bine organizata asociatie militara din tara care lupta si care apara drepturile gradatilor voluntari! Altii prin tara doar… mimeaza acest aspect. Speram ca ministru apararii sa aplece urechea si sa aprobe seturile de propuneri ale LMP-ului. Avem incredere si in consilierul Dinu Nedelcu.
Felicitari! si voi veni si eu alaturi de voi!

Jerome
Oaspete
Jerome
24 august 2011 21:58

Speram ca domnul Consilier sa sustina cauza “batranilor” in fata domnului Ministru Gabriel Oprea. 
Daca cineva ar tine cont va lua masurile si va face demersurile necesare, atunci numai Oprea ar fi in stare de asa ceva… din pacate cam are si domnia sa mainile legate de “colegii” de la guvernare.
Felicitari LMP!

Gabriel Merlan LMP.
Oaspete
Gabriel Merlan LMP.
24 august 2011 23:04

Jerome !!
 domnia sa ,domnul Oprea nu ne-a dezamăgit până acum ,”cei al Cezarului ,dati Cezarului”trebuie să-i fim recunoscători.Dacă privim atent, tot efortul acestui om se directioneaza către  armata Romaniei,către ţară, este un om puternic cu multă responsabilitate. Colegii de la guvernare până aici l-au susţinut ,sperăm că şi acum îl vor susţine !! Despre consilierul nostru Dinu Nedelcu ,am mare incredere în el, pentru cei care nu îl cunosc  vă spun este un om de valoare ,un om cu responsabilitate deontologică ,prezintă garanţie şi competenţa .Cu respect vă salut.

danutshark
Oaspete
danutshark
24 august 2011 21:51

Speram intr-o rezolvare cat mai rapida si eficienta a problemelor propuse de L.M.P.
Noi militarii ne punem mari sperante in domnul Gabriel Oprea ,ministrul care pana acum a dovedit ca se zbate pentru ca aceasta categorie de militari sa isi ocupe locul intre randurile militarilor cu toate drepturile ce se cuvin la trecerea in rezerva a tuturor celor care si-au dedicat intreaga viata carierei militare.
Cu drag vicepresedintele ligii
DANUT-M

bambibi
Oaspete
bambibi
24 august 2011 21:32

Va felicit L.M.P.Acest raport trebuie sustinut in foarte mare masura de Domnul consilier pe probleme de S.G.V.Domnul Dinu Nedelcu.Speram ca acest raport cu seturile de propuneri sa fie luate in considerare cit mai curind de Domnul ministru.Astfel s-ar indrepta toata nedreptatea facuta din 1990 pina in prezent.De retinut;O PARTE DINTRE CAMARAZI NOSTRI IN ACEST AN INPLINESC LIMITA DE VIRSTA IN GRAD 45 ANI SI VOR RAMINE PE DRUMURI FARA PROTECTIE SOCIALA CUM AU RCAMAS SI CEI DE  ANUL TRECUT.Cu stima va saluta.

tutu
Oaspete
tutu
24 august 2011 21:17

Cata dreptate aveti… credeti ca se va aproba ceva?! trebuia sa amintiti in acel raport si pe cei care au fost inaintati in corpul subofiterilor pe cei cu pile si relatii si mai ales pe soferii de generali si amirali… care le-au venit ordinul de sus fara a da examen si fara sa mearga la… scoala de subofiteri pe filiera… indirecta. Unii dintre ei au fost facuti la zile mari… alti la zile normale… pentru ca asa trebuia.
Iar pe noi cei ai nimanui ne trimite la examene si la “inaltele” scoli…Da, ar fi o reparatie morala dar eu sunt sceptic, nu am incredere in “ei” pentru ca din anii ’90 ne-au tot mintit si nu au facut nimic pentru noi.
Bravo lmp-isti!

Gabriel Merlan. LMP.
Oaspete
Gabriel Merlan. LMP.
24 august 2011 21:57

Stimate “tutu” iti inteleg supararea ,iti inteleg oful,suntem in aceiasi oala’, insa prin raportul nostru noi cerem rezolvarea unor probleme ,nu facem reclamatii .Ceia ce punctezi tu despre subofiterii avansati peste noapte ai mare dreptate dar “faptic” trebuie facuta adresa la parchetul militar pentru a se demara cercetari , trebuiesc probe si dovezi,orice acuzatie trebuie argumentata altfel vei fi tu cel cercetat.Stiu ca esti sceptic asupra raportului nostru  ,e drept  nu s-a miscat un deget pentru noi in anii anteriori dar acum se scrie istoria sa stii,am mare incredere in spiritul militar si uman al ministrului care ne conduce,eu spun ca pana aici nu ne-a dezamagit .Trebuie sa retii ca steagul va flutura pe catarg ,multa vreme  .Cu respect te salut.

mirciosu
Oaspete
mirciosu
24 august 2011 22:11

Gabriel, are dreptate tutu. Pe cine o sa ancheteze?! daca venim toti si spunem ca este adevarat si daca facem liste cu semnaturi, sute de semnaturi, o sa ne ancheteze pe toti? hai sa fim seriosi.
Trebuie sa se rezolve cumva si sa nu ne mai scoata ochii ci acest M-57, dupa ce altii au fost facuti peste noapte la “apelul bocancilor” iar pe noi ca suntem mai fraieri ne trimit la… scoala!!  
Pentru cei trecuti de 40 de ani, propunerile lmp sunt extraordinare!
Sa vedem daca MINISTRUL NOSTRU al MILITARILOR PROFESIONISTI va aproba tot setul de propuneri al lmp.
Bravo baieti! sunteti cea mai tare asociatie militara din tara care lupta cu adevarat pentru drepturile si onarea militarilor profesionisti!
Cinste voua!

Gabriel Merlan LMP.
Oaspete
Gabriel Merlan LMP.
24 august 2011 23:38

Care toti Mirciosule ?
tu nu bagi de seama ca nici macar in liga  nu sunt prezenti ,dar mai ales la un tribunal militar ptr.marturie.Hai sa nu intram in sfera “viselor’,comoditatea este specifica romanilor.Apreciez dorinta ta de dreptate ,dar principalii vinovati sunt cadrele militare “inalte”care sunt partasi la infractiunile comise,totodata procurorii militari ar trebuie sa se autosesizeze.Multumesc de incurajari !!

honciuc valy
Oaspete
honciuc valy
24 august 2011 21:13

Felicitari LMP. Sunteti cu adevarat profesionisti. O lupta inceputa trebuie dusa neaparat pana la capat. Admir curajul si ambitia voastra. Sa speram ca domnul ministru Gabriel Oprea va da curs propunerilor facute de LMP. Deasemenea multumim si domnului Nedelcu Dinu pentru sustinere si pentru tot ce a facut pana acum pentru noi si suntem siguri ca ne va sprijini si in continuare. Sa nu uitam ca acest efort este un efort comun al mai multor militari profesionisti care pana acum nu au fost recunoscuti ca militari tocmai de cei care ar trebui sa stie ca acestia sunt baza si coloana vertebrala a armatei ce lupta pentru armonizarea si intrarea in normalitate. Cred in succesul ligii si in inima de militar a ministrului Gabriel Oprea.
Domnilor, muncind impreuna si fiind uniti vom reusi! Va urez succes!

Lupu Mugurel
Oaspete
Lupu Mugurel
24 august 2011 19:51

Speram ca acest proiect sa fie aprobat ,ca o reparatie morala fata de noi cei care am slujit armata pana la aceasta varsta, si cred ca vom mai putea si de aici inainte.  
        Cu respect Mugurel Lupu 
                                    Administrator L.M.P   

tofi69
Oaspete
tofi69
24 august 2011 18:51

Acest raport catre Domnul Ministru intareste sensul dictonului “ca vorba nu se pune la dosar”.In alta ordine de idei,doar prin rapoarte oficiale si directe catre comandantii nostri putem primi sigur,un raspuns urgent si bun la solicitarile noastre.
Dupa cum scrie si domnul Gabriel Merlan despre colegul de la Floresti-Cluj,pentru noi “reesapatii”,gradul de urgenta pentru solutionarea problemelor aratate in raport este…”ieri”.
Prin invocarea legilor si articolelor din regulamente , sa aratam ca suntem cetateni informati si nu ne cerem decat dreptate,dreptate de care am fost vaduviti 20 de ani.
Mult succes L.M.P
Tofi-membru L.M.P

Gabriel Merlan LMP.
Oaspete
Gabriel Merlan LMP.
24 august 2011 23:11

Cuvinte frumoase si întelepte ai rostit !!  mă bucur ca eşti membru LMP.Respectele mele .

crin
Oaspete
crin
24 august 2011 16:07

Bravo baieti! totul pentru statutul sgv, totul pentru victorie!

Gabriel Merlan LMP.
Oaspete
Gabriel Merlan LMP.
24 august 2011 15:46

Sunt covins că acest raport va fi analizat cu maximă atenţie şi înţelepciune de către Ministrul Apărării Naţionale ,domnul Gabriel Oprea ,ne punem mari speranţe în reuşita acestei iniţiative.
Totodată îmi exprim regretul pentru colegul nostru Cap.Roşu Aurel de la Floreşti,Cluj care luna aceasta este trecut în rezervă pe motivul împlinirii termenului limitei de vârstă în activitate.După atâţia ani în slujba tării este înlăturat realmente fără nici o protecţie socială din partea statului,e dureros ,trebuie schimbată legislaţia cât mai urgent.
Consilierul Ministrului pe probleme SGV,domnul Dinu Nedelcu , negreşit trebuie să susţină şi să argumenteze acest raport în fata domnului Gabriel Oprea,este o responsabilitate deontologică.
Cu stima Gabriel Merlan.

mistic
Oaspete
mistic
24 august 2011 15:25

Sunt un coleg de-al vostru mai tanar si in maxim 2 ani dupa ce-mi voi termina studiile voi pleca din armata, dar apreciez foarte mult munca celor din lmp si consider ca batranii nostri de la care noi cei mai tineri am avut ce invata au dreptate.
Sunt la fel de buni daca nu chiar mai buni decat unii subofiteri si atunci intrebarea lor este foarte legitima… ce mai pot, sau ce ar mai avea ei de invatat dupa o cariera de 20 de ani in armata cu misiuni in teatrele de operatii cu atatea aplicatii, trageri etc
Altii au fost activati subofiteri cu un simplu ordin venit de sus. 
Si eu cred ca moral ar trebui sa li se dea gradul inapoi. Daca a fost o gresala ar trebui toti avansati in corpul subofiterilor. 
Felicitari lmp!

dragos
Oaspete
dragos
24 august 2011 14:52

In sfarsit un raport adresat ministrului apararii bazat pe lege si argumentat foarte bine de conducerea LMP. Consilierul Nedelcu cand va pune pe masa ministrului raportul va trebui sa-l si sustina temeinic si sa motiveze foarte bine cererile noastre. Daca va reusi va deveni eroul nostru alaturi de cei din LMP. Faptul ca nu va lasati si incercati prin tot felul de rapoarte care sunt in spiritul legii, fara a incalca statutul, va caracterizeaza ca niste luptatori adevarati cu care mai marii armatei ar trebui sa se mandreasca cu voi. 
Asteptam raspunsul.

facebook-profile-picture
Administrator
25 august 2011 14:16

Comunicat L.M.P.

Dragi Camarazi!

Noi cei din conducerea Ligii facem urmatoarea precizare:

Liga Militarilor Profesionisti este o liga socio-profesionala, non-guvernamentala, non-profit, apolitica si mai ales,
ATENTIE!      NON-SINDICALA.

Sunt colegi de-ai nostri care fac anumite confuzii deci mare atentie!
Cititi cu atentie STATUTUL L.M.P. care se afla afisat pe site.
Sunt interzise atacurile la persoana si denigrarile de orice fel.
Foarte multe comentarii nu au fost afisate pe site din aceasta cauza.
Nu uitati ca suntem militari si pe site-ul L.M.P. flutura un drapel pe care e scris
”ONOARE SI PATRIE!”.
Orice comentariu intra printr-un filtru inainte de a fi publicat. 
Fiind un site democratic acceptam si unele critici dar constructive si la obiect fara a face atacuri directe asupra unei institutii sau fara a leza vreo persoana.

Va multumim pentru intelegere!

Dragi camarazi!

Numai prin dialog si diplomatie speram sa reusim sa schimbam si sa imbunatatim Statutul gradatului profesionist din Armata Romana!

Liga Militarilor Profesionisti,
a avut si v-a avea in continuare si alte actiuni si activitati:

– activitati de cinstirea memoriei eroilor neamului.
– actiuni sportive prijeluite cu ocazia unor zile festive.
-excursii, actiuni de socializare de recreere cu ocazia unor sarbatori intre  
membri ligii si familiile acestora.
-contacte si colaborari cu alte ligi si asociatii militare din toata tara.
-audiente la M.Ap.N. si dialoguri constructive cu reprezentatii institutiei.

Salutam pe toti camarazii din Constanta sau din tara  care s-au inscris in Liga Militarilor Profesionisti!

Cu respect,

Dan A. – Prim-vicepresedinte LM.P.

facebook-profile-picture
Administrator
25 august 2011 14:22

Am postat din nou acest semnal, datorita faptului ca au aparut in “asteptare” comentarii care nu-si aveau loc pe acest site si de aceea nu au fost publicate. Se pare ca unii dintre noi uita ca suntem militari si ca acest site este al unei ligi militare.
Va mulltumim pentru interesul dumneavoastra pentru L.M.P. si pentru toate actiunile si activitatile noastre, dar trebuie sa fim constienti si seriosi cand ne apucam sa apasam pe taste.

ONOARE SI PATRIE!

ionescu
Oaspete
ionescu
27 august 2011 11:29

Foarte bine ati pus problema domnule Dan A. Pe un site al unei asociatii militare nu are ce cauta balacareala, atacul la persoana, batjocura, denigrarea etc
Comentariile trebuie sa fie responsabile, scrise cu bun simt iar criticile la fel.
Va felicit pentru verticalitatea si seriozitatea de care d-ati dovada in administratrea acestui site.
Va salut, cu respect!

facebook-profile-picture
Administrator
28 august 2011 15:02

Va multumim  pentru aprecieri domnule Ionescu!
Site-ul L.M.P. este administrat de bunul nostru prieten Gabi Hadarean din Turda, secretar al Ligii!
Dan. A.
 

wpDiscuz