miercuri 13 nov 2024

SPONSORI OFICIALI

IN ATENTIA MILITARILOR PROFESIONISTI: VESTI BUNE DE LA MAPN!

7165946-mediafax-foto-octav-ganea

Daca ultimele “mariri” salariale au fost de natura sa nemultumeasca intreaga masa a corpului SGP, iata camilitari_romani_saber_junction_14_forter_ro_490 MApN ne aduce acum vesti bune!
Pe blogul w.w.w.armataromaniei.ro oficialii ne transmit:
“Aceste cresteri modeste ale salarizarii corpului SGP au fost de natura conjuncturala si nu sunt privite de MApN ca o solutie…Cresterea soldelor soldatilor gradati profesionisti a fost permanent in atentia ministerului, propunerile in ceea ce priveste aceasta categorie avand in vedere atat imbunatatirea nivelului social, dar si asigurarea unei cariere militare cat mai lungi.”
.
Vestile bune nu se opresc aici! Ne bucura faptul ca inca una din propunerile facute de LMP in cadrul SP 16 a avut ecou: “Complementar problemei salarizarii, MApN face demersuri pentru elaborarea unui act normativ care sa instituie un echivalent al ordinului “Meritul Militar” si pentru corpul SGP, fapt ce se va reflecta in mod pozitiv in calculul pensiilor.”
Cititi aici articolul integral: http://www.armataromaniei.ro/armata/1/141113432694582652487621557158

Director Comunicare LMP,
Oana NUTA

.
IMNUL OFICIAL AL LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI:

Lasă un comentariu

avatar

Sortează după:   Cele mai noi | Cele mai vechi | Cele mai votate
laurentiu
Oaspete
laurentiu
8 decembrie 2016 17:00

Buna ziua , ma intereseaza de ce servicile de 24h trebuie sa stea 25:30 h la fiecare serviu ( se incepe serviciul la 07:30 si se termina a 2 a zi la 09:00) chiar nu se poate face nimic in privinta asta ? Multumesc

Radu
Oaspete
Radu
28 decembrie 2016 10:40

Sunt de 25 ore si jumatate, pentru a dormi tu mai putin din cele 48 sau 72 de ore libere :). Ne revoltam pentru nimicuri, avand zile libere, cu carul. Imi vine greu sa cred ca tu respecti programul serviciului de 24 de ore, conform regulamentului, asa ca a plange pentru o ora jumatate, nu pare o varianta buna. Cand te mai lovesti de astfel de nedreptati, te mai poti uita in fisa postului, sa vezi cate lucruri faci, din cele pe care ar trebui. Mult succes si nu te supara de gluma de la inceput. Au niste adevar in ele toate spuse. Spor!

MosGeneral
Oaspete
MosGeneral
10 iulie 2017 12:59

D-le Radu, gandirea dvs este eronata. Programul de serviciu trebuieste respectat si remunerat. Nu are nimeni dreptul sa-ti fure timpul tau, parte din viata ta. Daca nu faci toate cele din “fisa postului” inseamna ca ori lucrati foarte dezorganizat ori sefii dvs sunt incompetenti si au facut o fisa a postului stil “pacaleala”. Din intreaga Europa, numai la noi se mai poarta astfel de netrebnicii, sati fure din timpul tau sau sa ai de munca dar sa lipseasca obiectul muncii. Este un fel de “aflare in treaba”. Va recomand sa nu fiti de acord cu o astfel de stare a lucrurilor si nici sa nu “stricati” pe cei din jur cu astfel de teorii paguboase. Programul este program, este intocmit cu capul nu cu burta, In fisa postului nu trebuie sa fie “umplutura” inutila iar timpul trebuie respectat nemteste. Alfel veti face “cartierul Ferentari” din toate. E cazul sa aspiram la civilizatie: Nu ceri de la om ceeace nu poti sa dai inapoi omului, iar daca este vorba de Armata, atunci precizia trebuie sa fie cuvantul de ordine. Nu brambureala!

alexandra
Oaspete
alexandra
29 noiembrie 2016 17:15

buna ziua. mai am 1 sapt si ma duc sa dau probele sportive si cele pshiologice. puteti sa imi spuneti daca este greu sau usor? am o teama…multumesc

ion
Oaspete
17 octombrie 2016 20:49

salut, ce probe se dau pentru SGP?

Ion
Oaspete
Ion
18 octombrie 2016 18:38

Cmj…scuze

Ion
Oaspete
Ion
18 octombrie 2016 18:34

Probe sportive ,test psihologic ,control medical ,mergi la cmz si vezi bareme probe sportive.

radu
Oaspete
radu
11 octombrie 2016 20:54

Cat este norma de hrana pentru sgp?

Ion
Oaspete
Ion
14 octombrie 2016 13:21

33lei pe zi la marina ambarcat.

radu
Oaspete
radu
11 octombrie 2016 19:05

Ce valoare are norma de hrana pentru un sgp-ist?

Marius
Oaspete
Marius
15 septembrie 2016 14:38

Sunteti multumiti de mariri domnilor?? :))) imi vine sa rad. Bataie de joc

rufusred
Oaspete
14 septembrie 2016 17:21

stie cineva daca sa marit misia pe zi ?daca da cu cat?

Un sgp
Oaspete
Un sgp
8 septembrie 2016 12:32

Am vb la financiar, nu o să se vadă nici o mărire la salariu în septembrie la cei care nu au avut salariu de merit deoarece suntem asistați sociali, practic punindu-se această mărire, statul ne subventioneaza mai puțin, brutul rămîne la fel

ioan
Oaspete
ioan
7 septembrie 2016 7:54

Dragilor care ati fost militari angajati dupa care, cu timpul ati optat sa mergeti pt a fi urma cariera militara, va spun ca perioada cat ati fost MABC e aproape neexistenta in calculul la pensie. Am fost MABC 10 ani si 10 luni, cadru militar am fost 14 ani 10 luni si 10 zile, nu am mai putut suporta departarea de familie precum si atmosfera din unitate, cred ca stiti si voi, in armata exista doua categorii de militari, ofiteri si restul lumii, am indeplinit aceleasi functii ca si atunci cand am fost MABC, ce mai pe scurt diferenta la pensie a facut-o ORDINUL MERITUL MILITAR, de ce oare, nu stiu, am avut numai rezultate bune si foarte bune, degeaba. pe scurt diferenta intre mine si un coleg care a beneficiat de acest ORDIN MILITAR este de 400 lei, este pur si simplu discriminare, ce mai pot face, as fi bucuros sa stiu daca mai e cineva in situatia mea, tebuie sa facem ceva, nu vreau sa fim calcati in picioare

was
Oaspete
was
24 iunie 2017 12:45

aceiasi situatie,doar ca am avut functie unicat

eduard
Oaspete
eduard
12 septembrie 2016 15:45

Cand va intra in vigoare ” Legea privind statutul cadrelor militare, gradatilor si soldatilor” care prevede OMM si la SGP, pensia ta va fi recalculata.
Rabdare, sunt multi in aceiasi situatie!
Cu ce pensie bruta ai iesit dupa 25 de ani si 8 luni de armata?

ioan
Oaspete
ioan
14 septembrie 2016 10:22

Oare de ce nu s-a luat in calcul si perioada de Militar Angajat, noi nu am lucrat in armata, nu am fost tot militari, de ce aceasta diferenta pt ca atunci cand am esit subofiter tot aceleasi functii am indeplinit. Brutul este undeva la 230, inca nu mi-a venit decizia dar am aflat din surse sigure. Chiar daca am plecat de la acelasi venit brut din ultimile 6 luni, ma refer la colegul meu care a avut OMM pt 25 de ani, eu voi lua cu 400 de lei mai putin. Cred ca ar trebui sa facem ceva toti cei care suntem in aceiasi situatie.

Andrian
Oaspete
Andrian
8 septembrie 2016 23:52

e simplu, pana la intrarea legii acordarii OMM la 15-20-25 ani si la SGP, nu ti se ia in calcul perioada de MAC, doar de cadru militar, deci nu aveai cum sa beneficiezi de Meritul Militar (avand doar 14 ani de cadru)

Konny
Oaspete
Konny
6 septembrie 2016 14:24

Stie cineva dacă e adevărat ca de luna viitoare paza, din toată tara, v-a trece la 24 cu 72? Știe cineva?

Alex
Oaspete
Alex
2 septembrie 2016 23:22

Buna seara. As dori sa stiu si eu cum se face pontajul militarilor aflati in misiune interna si cum se acorda zilele de recuperare.

Ionut
Oaspete
Ionut
31 august 2016 19:06

Buna ziua ,sper sa nu deranjez pe nimeni daca pun cateva intrebari.Sunt un viitor sgp-ist la marina militara,in luna octombrie trebuie sa ma prezint la o anumita unitate pentru 2 luni de specializare.Am mai multe nelamuriri totusi ,si nimeni nu a binevoit inca sa ma lumineze si pe mine .In primul rand habar nu am ce salariu am sa primesc ,mi sa spus ca ar fi o suma undeva aproape de 2000 de ron dar nu se stie sigur ptr ca unitatea la care am fost repartizat ‘face salariile si programul’ cand am intrebat daca in cele 2 luni de specializare sunt platit in vreun fel ,am primit un raspuns vag ,ca as fi platit dar suma este necunoscuta. Programul ….nimeni habar nu are care este etc…… Acum stau si ma intreb cat de bine am procedat cand am optat ptr meseria de sgp-ist avand in vedere ca am citit comentariile voastre si am ramas socat.Ce dumnezeu sa fac eu cu un salariu aproape inexistent ,tinand cont ca acasa am un copil de 6 ani si sotia momentan somera ? As vrea ca cineva sa imi raspunda,poate careva dintre voi lucreaza sau a lucrat in cadrul marinei si ma poate lamuri si pe mine cum sta treaba ,macar sa pot lua si eu o decizie finala,pana la urma se merita sau mai bine imi vad de ale mele …si ma lipsesc .Multumesc frumos.

Tudor
Oaspete
Tudor
8 septembrie 2016 20:53

dupa 32 de ani de armata,de pe o functie de mm principal luam cu sporuri si norma de hrana 2407 lei la nivelul anului 2015 .Poate acum o fi mai bine….

facebook-profile-picture
Oaspete
Albu Danut
1 septembrie 2016 20:35

Salut!
Nu te descuraja…. daca vrei sa aflii mai multe, suna-ma!
0722 54 37 34

paul
Oaspete
paul
20 mai 2016 19:20

auziti o alta nascocire, sgp nu au dreptul la decontarea medicamentelor deoarece nu sunt cadre militare si posibil sa restituie banii primiti

Sorin
Oaspete
Sorin
15 septembrie 2016 15:57

Nu exita asa ceva..ai aceleasi drepturi..ti se va deconta bani pe medicamente..eu am luat acesti bani

Andrian
Oaspete
Andrian
8 septembrie 2016 23:56

cârcotași… invidioși… nu crede tot ce se spune la bancuță…?

Danut
Oaspete
Danut
7 februarie 2016 16:33

Salutare, as dori sa stiu legea si articolul dupa care se face calculul soldei a unui militar cu o vechime mai mare de 10 ani acum citeva zile mi s a dat sa semnez un nou contract care nici nu avea minimul pe economie (1050 ron) ci 940 si am refuzat sa l semnez, stiu ca solda de baza e formata din grad functie si vechime dar totusi dc nu iese calculul minim pe economie, tind sa cred ca ceva e cusut cu ata alba pt ca un coleg cu aceeas vechime a semnat pe 1000 ron, nu vreau sa acuz pe cel de la personal sau financiar de obstructionare pt ca a iesit finantistul anului din n motive.
Va multumesc pt timpul acordat si astept rsp concret cu legea si art pt ca la noi e o dezinformare totala si vreau sa fac lumina ?Va Salut si va doresc cer senin

Andrei
Oaspete
Andrei
25 iunie 2016 15:06

calmeaza Danut nici cadrele nu duc mai bine am noua ani de armata si sunt cadru de aproape 4 prima serie de sof cu durata de 1 scolarizare si am salariu de incadrare de aproape 1000 de lei iar tineerii soldatii veniti anul acesta din martie au cu 120 de lei mai putin ca mine acum ce mai zici

cristian nicolae
Oaspete
cristian nicolae
20 martie 2016 12:10

Referitor la încadrarea si semnarea unui nou contract… si eu urmeaza sa semnez un nou contract pe suma de 860 lei sau ceva de genu..si am peste 10 ani vechime. Acel contract se semnează pe 1050 lei-minus 16% impozit pe venit.. de aici vine salariu pe contract( asta.i explicatia celor de la mine de la financiar) cei care vor semna din luna august vor fi norocoși pentru ca salariu va fi 1250 lei si impozitare cu 16 % ca fi exact 1050 lei….eu scriu aici exact ce explicatie am avut de la financiar..insa e o problema…de ce SGP.isti care vin din scoala au salariu mai mare ca mine care am peste 19 ani vechime???

Catalin
Oaspete
Catalin
5 februarie 2016 20:27

Cunoaste cineva formula de calcul a recuperarilor survenite in urma orelor suplimentare,va multumesc anticipat.

Alex
Oaspete
Alex
3 septembrie 2016 22:13

Da, ar fi o treaba buna sa vedem care e baza legala dupa care suntem pontati in misiune pe teritoriul tarii si cum se acorda zilele de recuperare.

Pop Irinel
Oaspete
Pop Irinel
5 februarie 2016 11:52

Extras din Legea pensiilor militare Art. 3.
a) militar …cadrul militar , soldatul , gradații profesionisti….
e) vechimea în serviciu –
1. a avut calitatea de cadru militar/
2. a avut calitatea de militar angajat pe bază de contract/jandarm angajat cu contract/poliţist de frontieră angajat cu contract/soldat şi gradat voluntar/soldat şi gradat profesionist;
3. a îndeplinit serviciul militar ca militar în termen
Dacă prin prezenta lege se recunoaste semnificația militarului se recunoaste vechimea în serviciu …. !!! Deci ??!!!
Militarul angajat este ,,Veteran militar”…și nu are Însemnul onorific ,,În serviciul Patriei”???!!!

Bam bibi
Membru
Bam bibi
3 februarie 2016 21:25
ardelean
Oaspete
ardelean
2 februarie 2016 10:59

Cel mai simplu mod de solutionare a Ordinului “In serviciul Patriei” este inlocuirea sintagmei “cadre militare” cu “militari”.

edi
Oaspete
edi
4 februarie 2016 20:47

Corect, astfel s-ar solutiona si problema cadrelelor militare care au de exemplu vechime 24 de ani de serviciu militar dar nu beneficiaza de OMM, pentru ca 10 ani de zile au lucrat ca S.G.P.

Alin
Oaspete
Alin
31 ianuarie 2016 0:13

De promis au cam promis destul cei care s-au perindat pe la MApN. Se pare ca nu sunt militari sa se si tina de cuvant!!!!

Mocanu
Oaspete
Mocanu
13 februarie 2016 15:04

din pacate, aveti dreptate…

Costel
Oaspete
Costel
29 ianuarie 2016 23:38

Dar ce facem cu plata cazarii in camin pentru militari ordinul M120 ,plata a 20% din totalul platii, in conditiile in care camerele sunt sub conditiile de locuire.
Nu inteleg cei desupra unei companii adica cei din conducerea unitatilor si armatei ca ei sunt angajati pentru ca noi SGP sa avem tot ce ne trebuie conform contractelor si legilor in viguare….
Daca unui singur sgp nu i se asigura ceva din tot ce are dreptul atunci cineva de sus nu si-a facut treaba si trebuie sa plece unde vrea el ,,CA SUNT 200 IN ACADEMIE CARE SA-I IA LOCUL”

Vrem toate drepturile restante pana la 3ani din urma + acel supliment care il primesc noii recruti fara vechime,incepand cu 01-01-2015!!!!!

popescu gabriel
Membru
popescu gabriel
29 ianuarie 2016 16:46

Pararea noastra este ca ar trebui depusa o petitie si la Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii ,unde ar trebui cuprinse toate nedreptatile ce vizeaza sgp.,discriminarile care se fac intre militarii aceleasi tari !

SGP
Oaspete
SGP
28 ianuarie 2016 16:51

Cand e sa taie imediat gasesc o Baza Legala(Ordonanta de Urgenta) dar cand sa schimbe salarizarea de 2 lei la SGP si sa mai dea bani nu gasesc solutii. Ceva tipic MApN, care nu stiu decat sa-si bata joc de propriul personal.

popescu gabriel
Membru
popescu gabriel
26 ianuarie 2016 10:55

Vorbe, promisiuni, amagiri!!!! Nu ne gandem sa ne creada asa de fraieri ca sa mai ii credem.
Oameni fara onoare, care maine uita ce au promis. Cine ii mai crede pe acesti” oameni”fara cuvant?
In fata noastra sunt 0. Se merge pe principiul” cainii latra ursul merge”!
Unde este” ROMANIA LUCRULUI BINE FACUT”?,ca de obicei a ramas un simplu slogan fara nici o valoare.

Alin
Oaspete
Alin
26 ianuarie 2016 21:52

Acum e Romania lucrului bine furat(mintit).

iusti
Oaspete
iusti
26 ianuarie 2016 6:25

Cum este posibil sa pleci in misiuni cu 17 lei misie ?
Ce mananci o zi intreaga cu 17 lei ? ( nu pui la socoteala altceva, stiu si eu un suc sau o prajitura ) numai mancare .
Acolo unde ma trimite nu trebuie sa mananci ? Inainte dadeau bani de tigari, sau tigari la soldati militari in termen, ( mai tineti minte? ) .
Iti da 17 lei si iti opreste mult mai mult , ca doar ai de unde….ca esti sgp (mac)

Victor
Oaspete
Victor
26 ianuarie 2016 12:09

Tu vrei sa si mananci cand pleci in misiuni? Sti ca ai tupeu ? Un militar Nato nu mananca decat o data pe saptamana.
Suporta rabda si taci. Etete la el vrea mancare si tigari… Nu cumva vrei si o solda decenta ca sa poti supravietuii? Auzi tupeu…

Konny
Oaspete
Konny
26 ianuarie 2016 10:49

Norma de hrana este de 32 lei pe zi. Cu astia ar trebuii sa te hranesti. Misia e pt prajitura si sucul de care vb ;). Dar oricum sunt de acord cu tine. Misia este mult prea mica.

Ajutor !!!!
Oaspete
Ajutor !!!!
25 ianuarie 2016 10:05

Un grup de militari din 01794 Deva:

Suntem profund nemulțumiți de atitudinea inumana a comandantului nostru …la temperaturile care se înregistrează în ultimul timp (astăzi la ora 09:52 temperatura de -5 grade ….) nu ne aprobă folosirea aerotermelor electrice la posturile de santinela in foisoare, pentru a face economie la energia electrică.

Majoritatea dintre noi, ne-am îmbolnăvit, suntem raciti, si cheltuim bani pe medicamente care nu sunt deloc ieftine, având in vedere salariile noastre.

Dorim sa mai aducem la cunostinta, ca în corpul de paza avem căldură la calorifere conform unui program aprobat de acelasi comandant, respectat cu strictete (de exp .. ziua se oprește căldură câteva ore bune și seara intre 01- 05 este oprită, ținând cont de temperaturile care sunt afară, noaptea ajung si la – 15 grade!)

Cand venim din posturi inghetati bocna, Corpul de paza ni se pare ca este castelul de gheață de la Balea Lac…

Poate cineva din Minister, SMG , sau SMFT va vedea acest apel al nostru si va lua masuri.

Va multumim anticipat.

PS rugam pe cei din LMP sa publice acest mesaj

Mocanu
Oaspete
Mocanu
13 februarie 2016 15:10

din pacate e bine si asa….. cand eram militar in termen aveam 3 scanduri la foisor pe laterale si vreo 4 ca podea (trebuia sa fii atent unde calci sa nu ajungi jos), insa cu toate astea aveti dreptate, atunci erau 3 ore post acum sunt 4, insa daca patrulezi asa cum spune regulamentul (50m fata de foisor) te vei incalzi suficient, pe de alta parte eu as improviza macar un resou pentru corpul de paza.

Dani
Oaspete
Dani
29 ianuarie 2016 22:22
Victor
Oaspete
Victor
25 ianuarie 2016 20:41

Ce credeai ca armata e spa? Rezista sau crapa .De aia ai 2000 de euro salariu NATO…

killer
Oaspete
killer
8 februarie 2016 9:59

ce esti tu mai?
stii sa tii o arma in mana???

petru
Oaspete
27 ianuarie 2016 15:19

Victor cred ca esti un retardat veritabil sper sa ramaii asa

Victor
Oaspete
Victor
27 ianuarie 2016 22:07

Petru de aia ai ajuns doar paznic la MApN .Nu poti intelege o ironie fina.

petru
Oaspete
28 ianuarie 2016 16:47

Victor ironia e ca atat poti ,nu e treaba ta ce sunt, nu toti pot face cariera in armata chiar si ca SGP.

Victor.
Oaspete
Victor.
29 ianuarie 2016 14:09

Cariera in armata ca sgp zici..? Haa haaa haaa…. Hai ca mai binedispus .Sa nu-mi spui ca ai si ordinul M.V .

killer
Oaspete
killer
8 februarie 2016 10:00

BA, MAI DU-TE …… DE ……..

Alin
Oaspete
Alin
27 ianuarie 2016 21:49

Victor redat doar ironic bataia de joc.

Cristi
Oaspete
Cristi
23 ianuarie 2016 15:35

Lucrez ca sgp din 2002 si am in ingrijire un copil. Am un salariu de 1857 ron dupa 14 ani vechime, am colegi cu 2 ani vechime si castiga cu aproximativ 100 ron mai mult ca mine. Daca imi poate explica si mie cineva care este logica calcularii soldei, caci contabilul nostru nu stie decat sa ne zica ca asa calculeaza programul de salarii.

Gigi
Oaspete
Gigi
24 ianuarie 2016 12:40

Alocarea la drepturi banesti se face de catre compartimentul personal, nu de catre contabilul sef.

Pe ei ar trebui sa-i iei la intrebari.

Insa nu am inteles cu copilul in ingrijire. Este cumva vorba de concediul pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2/3 ani sau te referi doar la deduceri?

gabi
Oaspete
gabi
24 ianuarie 2016 11:47

Solda functiei de baza nu trebuie sa fie mai mica decat salariul minim pe economie.

Aceasta este compusa din: solda de functie, solda de merit. solda de grad, gradatii vechime, indemnizatie dispozitiv, spor confidentialitate si specialist de clasa.

La d-voastra acestea insumate pot ajunge la 1050 (salariul minim). Daca la un sgp nou angajat, solda functiei de baza nu ajunge la 1050, primeste o majorare care il aduce tot la salariul minim.

De aici aceste neintelegeri- de ce eu cu vechime am cat unul nou angajat. Dar la marirea cu 10%, acestia nu au mai primit nimic la salariu ( poate 2-3 lei) si de aici a venit si nemultumirea lor.

Eu stiu ca salariile sunt mici, dar de ce nu au comentat si cand au avut salariul cat unul cu vechime de 15-20 de ani?

Sa speram ca va iesi o lege a salarizarii care sa remunereze cum trebuie pe toata lumea, indiferent de corpul din care face parte.

Alin
Oaspete
Alin
24 ianuarie 2016 16:20

2-3 lei au primit si cei cu o vechime de 10 ani si au salariul cat unul de cateva luni sau mai putin.O fi corect?? De sperat se spera de multi ani ca se va face ceva cu salariile de mizerie….

Militar nu marioneta
Oaspete
Militar nu marioneta
23 ianuarie 2016 13:17

Parerea mea este ca marirea odata cu marirea salariului minim nu va rezolva problema salarizarii la SGP.
In primul rand salarizarea ramane dupa cea din 2009 (care oricum nu e de la 915 lei cum spun cei de la MApN ci de la 770)si doar va adauga statul diferenta pana la 1250lei ( asta daca nu se va schimba guvernul si vom avea parte tot de vorbe ca si de la vechiul guvern).
Si in cazul adaugarii pana la salariul minim daca vor mai fi cresteri salariale la bugetari, se va mari cu 0 lei salariul la SGP ca doar cica vor face marirea la salariul de incadrare si marirea se va pierde ca si acum in detalii( adica nu va fi niciuna).
In al doilea rand cei care vor iesi la pensie din randul SGP( se va lua in calcul salariul de incadrare care este cum ziceam sub 915 lei) vor iesi cu o pensie de mizerie de 600 de lei ( datorita grijei guvernului de tehnocrati si cei din MApN de a taia din baza de calcul a legii pensiilor militare votata aproape in unanimitate si promulgata de presedinte).
In concluzie vorbele celor de la MApN sunt doar aruncate in vant pentru a mai calma nemultumirea si revolta SGP. Daca ii preocupa in vreun fel soarta SGP si a militarilor in general ar fi facut demersuri pentru a schimba salarizarea veche de 7 ani si nu a taia din venituri care si asa sunt foarte mici.

Victor
Oaspete
Victor
23 ianuarie 2016 16:13

Esti optimist cu 600 de lei pensie .Poate doar sgp cu vechime de peste 30 de ani ( foarte putini )sa ajunga la 600 de lei din care se va scadea si CASS .
Pentru cei cu vechime de 20-25 de ani ( majoritatea ) la implinirea varstei de 60 ani ( cati mai apuca ) pensia va fi nivelul de 400 sau 500 lei ( minus si CASS) adica de fapt un ajutor social ( aproape la fel cu cei care nu au muncit deloc ) cu care te vei curata repede prin foame.
Asta daca nu ai noroc adica supermarketuri in zona care arunca mancarea expirata pe care o poti colecta.

Daniel
Oaspete
Daniel
22 ianuarie 2016 13:56

Care este legea pentru decontare naveta sgv

Gigi
Oaspete
Gigi
24 ianuarie 2016 12:33

L 17/2006

ion
Oaspete
ion
21 ianuarie 2016 22:29

Salut tuturor! Am fost SGP 10 ani si acum doi ani mi-am dat demisia,muncesc mult mai mult la privat dar, castig si mult mai mult. Sfatul meu este sa cautati un alt loc de munca pentru ca niciodata nu se va castiga bine in aceasta meserie.

florian
Oaspete
florian
21 ianuarie 2016 21:30

Un singur lucru ma deranjeaza. Ca trebui sa punem bani din buzunar pentru diverse cumparaturi in unitate sau pentru renovari.Tot timpul ni se spune ca ministerul nu are bani.
Acum va intreb eu : daca ministerul nu are bani si se uita la banii SGP-ilor, atunci cum a putut mari salariile tot la cei care aveau multi bani?

victor
Oaspete
victor
21 ianuarie 2016 22:51

Unii ”e” smecheri altii ” e ”prosti.

PATRAT
Oaspete
PATRAT
21 ianuarie 2016 21:24

Civil,subofiter sau ofiter asta esti nu?

specialistul 2
Oaspete
specialistul 2
22 ianuarie 2016 12:06

N-ai inteles nimic ce a vrut sa spuna. Eu cred ca este sgp conform pct.10 din SP-16.

specialistul 2
Oaspete
specialistul 2
21 ianuarie 2016 20:46

In SP-16 ( Iintegral ) exista adevarul.

specialistul 2
Oaspete
specialistul 2
21 ianuarie 2016 20:31

Noi nu avem salariul minim pe economie.Avem alt statut.

Florin
Oaspete
Florin
23 ianuarie 2016 23:14

Ai dreptate ca nu avem salariul minim pe economie ci MULT mai putin. Si DA avem alt statut, de MILITARI PROFESIONISTI platiti SUB SALARIUL MINIM si tratati mai rau decat unul care matura strazile.

specialistul 2
Oaspete
specialistul 2
21 ianuarie 2016 20:18

,,retrogradati,,

,,degradati,,…sint altii…

anonim
Oaspete
anonim
21 ianuarie 2016 19:14

în afoz n avem.ce să spunem.ca nu ne asculta nimeni….sau mai rău daca ne cerem drepturile, ne amenința sau ne iau în nume de rău și ne dau ccaracterizări cum vor ei…

anonim
Oaspete
anonim
21 ianuarie 2016 19:10

Am lucrat în 2015 foarte mult timp 24/48…nu am beneficiat de libere…de ce??pentru ca spun șefii mai mari(unii)ca dacă vrem libere nu ne mai inoiesc contractul de muncă..câțiva colegi d ai mei au ost dați afară sau obligați săse mute ptr asta…este posibil??? Când vin controale nu interesează pe nimeni de noi…doar alerte și atat…dar să faca cineva ceva ptr noi..nu se poate…

geo69
Membru
geo69
21 ianuarie 2016 19:04

DAN ALBU salut!

Sunt mandru de voi , cei care au adus o speranta si o imbunatatire a sgp , sunt si eu un sgp din 1991 si sunt militar veteran doresc sa stiu si eu care este baza legala la transportul gratis in oras (suprafata si subteran) comf. art.8^1 lit i.Am citit M.39/2009 si M.72 din 05 07 2010 care este procedura corecta;
-cumpararea de abonament pe mijloacele de transport si decontarea lor sau in baza legitimatiei fara a cumpara abonament, eu am intrebat la locul de munca si nici ei nu stiu sigur, ei mi-a sugerat prima varianta.
Va rog spunetim si mie varianta corecta

sniper
Oaspete
21 ianuarie 2016 22:11

Copie dupa buletin și carnet veteran.

anonim
Oaspete
anonim
21 ianuarie 2016 19:03

Ce să facă guvernanții nostrii??
Domnilor miniștri știți ca în Armată, noi sgpii avem ținute rupte?? bocanci rupți?? noi stăm înfrig in paza, noi facem muncă de jos… de ce nu merităm și noi bani de ținută?? lucram ore peste normă…și nu avem dreptul la recuperări..ca ne amenința comandantul ca ne da afară..de ce nu avem si noi contract nedeterminat??

În lună noiembrie am lucrat 274 de ore…fără a beneficia de recurări…suntem batjocoriți de superiori…tratați ca ultimii oameni..de ce??

Ca pe spatele nostru își iau gradele și laurii…vai de noi…noi n avem drepturi, decât obligații… dacă ne cerem drepturile, ne ameninta ca ne dau afară comandantul de unitate de la Negoiesti… Este posibil???

Si deconturile pe transport… am de luat de trei luni… ai cică n au bani să ne dea…vai de noi,de sgp.

marius
Oaspete
marius
21 ianuarie 2016 15:52

abureli MOS CRACIUN nu mai exista

badea
Oaspete
badea
21 ianuarie 2016 12:40

Sa dea domnu!!!!

George
Oaspete
George
21 ianuarie 2016 11:40

Bravo !!!

dan
Oaspete
dan
21 ianuarie 2016 11:17

scuze ,ma refeream la nivelul anilor 2009 ,nu la 1990

Liviu
Oaspete
Liviu
21 ianuarie 2016 11:15

Wow! Va creste cu 20%?! Daca la aceasta marire de 10% mi-a crescut cu 2lei, la urmatoarea de 20% imi va creste cu 4lei, nu?!

Astept cu nerabdare urmatoarea batjocura!

E minunat in Ministerul Discriminator National.

dan
Oaspete
dan
21 ianuarie 2016 11:15

de ce mai marii armatei accepta ca armata sa fie salarizata la nivelul anului 1990?

Fara sporuri si norme de hrana un colonel al armatei castiga mai putin decat o invatatoare sau o asistenta medicala.

De ce accepta ca in salarizarea armatei (coeficientii de ierarhizare si indicele de referinta sectorisal)sa nu se aplice o lege organica votata in parlamentul tarii in anul 2010.

De ce accepta ca armata sa fie discriminata in raport cu alte categorii profesionale?
Oare am ajuns bataia de joc a politicienilor?
De ce armata accepta o lege a pensiilor militare mult mai proasta si in defavoarea pensionarilor militari,decat cea din 1990?

De ce complica armata punerea in aplicare a acestei legi proaste si asa?

De ce complica echivalarea coeficientilor de ierarhizare, daca acestia nu se mai regasesc in statele actuale, cand putea fi luat coeficientul de ierarhizare cel mai mare corespunzator gradului respectiv,ca si pana acum? o lege a pensiilor complicata,cu lacune,facuta de nespecialisti si niste norme de aplicare si mai proaste.

Cum sa imi stabileasca mie pensia niste functionari din c.m.j(mai mult sau mai putin competenti)pe baza unor documente si arhive incomplete si disparute(in ultimii ani foarte multe unitati s-au tot desfiintat,redislocat,reinfiintat).Si
Credeti-ma ca stiu ce vorbesc cand ma refer la arhive.

De ce nu s-a facut o lege care sa valorifice elementele aflate deja la dosarele de pensie?

Mai avem oare in armata oameni care tin cu armata si competenti?Daca da atunci e rea credinta.

Euuu
Oaspete
Euuu
21 ianuarie 2016 10:25

După atâtea minciuni nu știu sincer câți din noi mai au tăria sa creadă aceste promisiuni ținând cont ca în ultimul timp am fost bătaia de joc a tuturor !!!!

Un coleg a spus VREM FAPTE NU VORBE !!!!!

andrei
Oaspete
andrei
21 ianuarie 2016 8:21

Vă salut cu stima.
Am ajuns la concluzia ca tot se zbat unii colegi sa fie bine dar din câte vad fără un rezultat numai promisiuni și doar atât nu mai mult..

Eu va întreb cine rezista sa facă servici de paza la 55 de ani? Eu unul nu cred.
Bani de ținută.?

Voi nu vedeți ca ei debia pot sa facă. Echiparea și acum au mărit timpul cât rezista o ținută nu mai tine un an acuma rezista doi. Pretenții sunt la standardele NATO și salariile. Tot la standarde NATO luam.
Colegi eu nu vad măriri de salariu. Nici bani de ținută mai nimic la noi mai este încă mentalitatea de militar în termen fără drepturi și asa vom părăsi sistemul unul câte unul.

EU VA INTREB COLEGI MAI CREDEȚI IN MOS CRĂCIUN EU NU SI DE MULTA VREME

hdy
Oaspete
hdy
21 ianuarie 2016 8:16

Abureala

iancu
Oaspete
iancu
21 ianuarie 2016 3:45

Cu siguranta asa este … abureala si praf in ochi ..
Cel satul nu o sa-l creda pe acela flamand stai linisti .

Daca corpul SGP ar fi organizat si hotarat o singura solutie este toti demisia dar toti si atunci nu o sa aiba ce face vor acepta ce si cum vreti voi .

Liga Militarilor Profesionisti
Administrator
20 ianuarie 2016 23:58
wpDiscuz