SPONSORI OFICIALI

Lupta noastra

Afganistan

Atunci dupa revolutie in 1990 armata a avut nevoie de noi. Ne-au numit SERGENTI REANGAJATI. Am devenit MILITARI ANGAJATI PE BAZA DE CONTRACT  in 1993 prin HG.503 prin care ni se recunostea CALITATEA DE MILITAR. A urmat degradarea din sergenti in caporali si nu am inteles de ce nu ne-a intrebat nimeni daca suntem de acord sau nu. Noi am numit-o degradare abuziva…Ne-am revenit din buimaceala in 2006 cu legea 384 cand spunem noi, am pierdut “calitatea de militar”. Eram “un corp distinct de militari” care cotiza la sistemul de pensii civile. Nu am putut accede mai departe la gradele de subofiteri pe filiera indirecta deoarece noi “garda veche” eram mereu prinsi cu un an sau doi  in fata. Ni s-a parut o discriminare faptul ca subofiterii puteau ramane in sistem pana la 55 de ani, salariatii civili pana la 62 iar noi pana la 40.

Datorita legii 384 am inceput sa iesim din sistem unul cate unul la 40 de ani fara …nimic si pe usa din dos. Ne uitam la colegii nostrii care beneficiau de solde compensatorii si pensii anticipate la iesirea din sistem. La fel ca si ei noi am avut functii de executie cat si functii de comanda. Ni s-a parut o nedreptate avand in vedere ca am muncit impreuna , ne-am instruit, am suportat aceleasi privatiuni iar cei care au fost in teatrele de operatii si-au riscat viata si din pacate unii camarazi au murit lasand in urma copii orfani si familii zdrobite de durere. Mai mult la iesirea din sistem eram considerati in viata civila muncitori publici necalificati.

Multi dintre noi am plecat din armata dupa 18-19 ani de munca SUPARATI, DEZAMAGITI SI UMILITI.

ATUNCI AM LUAT ATITUDINE.

N-am strans in jurul Asociatiei Romil si am inceput LUPTA NOASTRA, o lupta care nu am dorit-o dar am acceptat-o ca fiind singura noastra sansa. Prin comentariile pe site, prin articolele pe care le-am scris cu inima: “Adio arme “, “Noi generatia de sacrificiu“, “Poveste“, “Un nou  orizont“, “Victorie” ( Dan Albu) si “105 la 0“, “Dupa 20 de ani “, “Au fost odata niste tineri…naivi” ( scrise de Dinu Nedelcu), am incercat sa tinem flacara sperantei aprinsa in sufletele camarazilor nostrii someri din toata tara chiar daca cateodata in sufletele noastre flacara abia mai palpaia. Dar nu ne-am pierdut speranta si luptand am mers mai departe.

S-a mers la COMISIILE DE APARARE din SENAT si CAMERA DEPUTATILOR. Oamenii politici si-au dat seama ca legea 384 este discriminatorie si au hotarat sa ne ajute.

DOMNUL DEPUTAT SCUTARU si DOMNUL SENATOR CORDOS au devenit CAMARAZII NOSTRII DE ONOARE!

Fiind militari nu ne-a interesat culoarea politica, pentru noi a contat in primul rand OMUL SCUTARU si OMUL CORDOS.

DOMNUL MINISTRU GABRIEL OPREA, ca un militar adevarat, ne-a ascultat , a inteles si a hotarat sa indrepte o lege , redandu-ne CALITATEA DE MILITARI, marind varsta la 45 de ani si facilitand celor iesiti la 40 reincadrarea.

Domunul Ministru a dorit un Consilier care sa fie o punte intre noi soldatii gradati profesionisti si domnia sa.

Consilierul Ministrului, Dinu Nedelcu , a fost si el  militar angajat, are studii superioare si este omul potrivit la locul potrivit. El cunoaste cel mai bine problemele noastre si stim ca se ” zbate” acolo sus pentru noi.

Speram ca Domnul Ministru sa nu-i uite pe cei care din anumite motive nu s-au reincadrat si sa beneficieze toti de reconversii profesionale si protectii sociale conform legii 51 pe 2010 articolul 19, sau daca limita de varsta va creste la 50 de ani sa li se faciliteze reincadrarea celor care doresc acest lucru.

Avem CREDINTA SI SPERANTA ca pe viitor niciun militar profesionit nu va mai iesi din sistemul militar la limita de varsta  SUPARAT, DEZAMAGIT SI …UMILIT.

NOI AM FOST , SUNTEM SI VOM FI MILITARI PANA LA MOARTE!!!

ONOARE SI PATRIE!

Gladiatorul

Lasă un comentariu

avatar

Sortează după:   Cele mai noi | Cele mai vechi | Cele mai votate
ION ION
Oaspete
ION ION
8 martie 2011 19:52

Noi… suntem luptatori de care patriei… nu-i pasa…

Stefanescu
Oaspete
Stefanescu
8 martie 2011 19:50

Dupa cum vedem noi ca sta treaba… si cum au iesit Mitrache de la Craiova, Popescu din Ploiesti si cum v-a iesi Mitica Teodor fara… nimic… nici macar cu ajutorul de somaj… mai rau ca la 40 de ani… inseamna ca
LUPTA V-A CONTINUA…

aurica
Oaspete
aurica
27 noiembrie 2010 14:17

FELICITARI PENTRU INFINTAREA LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI!

FELICITARI CAMARAZILOR:
NURAMET DEMIREL, ALBU DANUT, NEDELCU DINU, TESA ION,  COCUS FLORIN, MOCANU DANUT, HADAREAN GABRIEL, LUPU MUGUREL, BUNACIU OCTAVIAN, HONCIUC VALENTIN, AGRBICEANU LIVIU, DUMITRIU FLORIN, POPESCU DANIEL, ZAMFIR MIREL, GHIMBASAN CARIUS, MORARU VALENTIN, SUTEU FLORIN, IGNAT CATALIN, BALTA LUIS EDMOND, GHINDOVEANU CORNEL, IANCU IONEL, TOMULESCU LAURENTIU SI ALTII LA FINALIZAREA ACESTUI PROIECT.
 
SUCCES MAI DEPARTE SI MULTE REALIZARI!!

Alex
Oaspete
Alex
26 noiembrie 2010 14:44

Bravo Dane!
Felicitari pentru articol si felicitari tie si camarazilor tai pentru tot ce ati facut pentru militarii profesionisti!
Vom fi alaturi de voi, de LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI!
SUCCES PE MAI DEPARTE!
 

Alex
Oaspete
Alex
26 noiembrie 2010 14:34

FELICITARI PENTRU INFINTAREA
LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI!

Cristescu I.
Oaspete
Cristescu I.
26 noiembrie 2010 14:26

Va salut Domnilor!
Sunt un subofiter in rezerva, am iesit din armata in 2008 la varsta de 46 de ani, datorita faptului ca mi s-a desfintat functia si am beneficiat de protectie sociala adica ordonanta, solde compesatorii si pensie partiala anticipata. Nu am beneficiat in schimb de reconversie profesionala. Noi cei din corpul subofiterilor nu suntem de vina ca dumneavoastra nu ati beneficiat de asa ceva si  consideram ca nu este corect ca voi sa iesiti din sistem fara nici-o protectie, fara un ban.
In cariera mea, am lucrat foarte bine cu militarii angajati in special cu cei tehnici pentru ca si eu am facut parte din arma auto. Vreau sa va spun ca am cunoscut militari angajati soferi foarte buni, mecanici si electromecanici de o inalta calificare profesionala. Noi tehnicii avem un rol important la bunul mers a tehnicii auto la alerta si nu numai.
De aceea mi-am pus mereu intrebarea de ce nu se activeaza acesti militari tehnici in corpul subofiterilor? am dat afara la 40 de ani oameni foarte bine pregatiti in meseria lor? Armata se poate folosi de experienta lor pana la 55 de ani acordandu-le gradul de plt, plt. maj. s-au adjutant…
Ce este asa de greu?
Gladiatorul nu este singurul. M.Ap.N. ar trebui sa faca o selectie si sa nu piarda acesti oameni.
Sincer am fost surprins cand am auzit ca voi s.g.v.-istii ati reusit sa infintati o liga si cu aceasta ocazie VA FELICIT!
Ofiterii au o liga, maistrii militari au si ei o liga, dumneavoastra aveti, numai noi subofiterii nu avem si asta mi-a dat de gandit. Am sa propun colegilor mei in rezerva cat si cei din activitate, infintarea unei ligi.
Inca o data FELICITARI!

florin66
Oaspete
florin66
2 decembrie 2010 22:16

d-le cristescu eu am iesit din sistemul militar la 43 de ani(datorita contractului inceiat pe3 ani) fara nimic .eu personal nu am nimic cu dv. ,pe mine ma deranjeaza modul lor de a gindi.deci daca eu spun ca cristescu a luat la46 de ani 500miloane ordonanata si are pensie de 13 milioane(am dat un exemplu) nu am nimic cu dv. si nu va contest acest drept pentru ca e legal,eu am treaba cu conducatorii nostri care ar vrea sa traga pielea de pe noi
cu stima

Z. F.
Oaspete
Z. F.
25 noiembrie 2010 17:17

Sunt un ofiter din cadrul S.M.F.N.
Sunt placut surprins de ce ati reusit sa realizati, sa infintati o LIGA a voastra a gradatilor profesionisti, parca asa este noua titulatura, nu?
Felicitari celor care s-au implicat in acest proiect si in special Gladiatorului [il cunosc],  pentru articol si pentru tot ce a facut pentru
LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI!!
Adevarul este ca voi ati fost niste OROPSITI AI SORTII.
Va doresc succes mai departe si multe realizari!
 

Gabriel Merlan L.M.P.
Oaspete
Gabriel Merlan L.M.P.
1 decembrie 2010 22:37

Ptr.ZF,
De apreciat siceritatea dumneavoastra,de bun augur prezenta pe site,va multumim si va felicitam- la urma urmei real vorbind toti suntem in aceiasi gradina,avem avantaje si dezavantaje.Cu  dorinta ca se v-a schimba in bine tara asta si se v-a aprecia valoarea armatei , va salut cu deosebit respect .Cu stima Gabriel Merlan

RO-NAVY
Oaspete
RO-NAVY
24 noiembrie 2010 23:24

NOI GRADATII PROFESIONISTI DIN FORTELE NAVALE,
SALUTAM CONDUCEREA L.M.P.!
Suntem mandrii ca aceasta LIGA s-a infintat in CONSTANTA.
Vom ingrosa randurile L.M.P. inscriindu-ne cu hotarare si entuziasm. Aveti incredere in noi si in sprijinul nostru.
Avem incredere in CONSILIERUL NEDELCU!
Avem incredere in LIGA NOASTRA!
Baieti nu a-ti luptat degeaba, FELICITARILE NOASTRE!
TRAIASCA LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI!
 

Musca
Oaspete
Musca
24 noiembrie 2010 19:41

Colegii nostrii cu grade mai mari au iesit din sistem cu ORDONANTE, SOLDE COMPESATORII, AJUTOR DE PENSIE [cate doua solde la an pana la varsta de 55 de ani ], PENSII ANTICIPATE si au beneficiat si de reconversii profesionale…
NOI CE PROTECTIE SOCIALA AM AVUT LA 40 DE ANI?
AJUTORUL DE SOMAJ?
s.g.v. este echivalent in viata civila cu muncitor necalificat.
CE DIFERENTA ESTE INTRE NOI S.G.P. SI CADRELE MILITARE?
O scoala militara? Vechimea si experienta noastra nu face cat o scoala militara de subofiteri?  Ce subofiterii nu au atributiuni de executie?
Ce noi nu am avut de-a lungul timpului atributiuni de comanda?
Am fost Comandanti de garda, Comandanti de grupa… de ce se spune ca noi nu am avut atributiuni de comanda?
DE CE SE MINTE?
CUM VOM IESI LA 45 DE ANI? LA FEL CA LA 40?
NU TREBUIE SA MAI TRECEM PRIN CE-AM TRECUT ATUNCI.
Colegul nostru are dreptate, NU TREBUIE SA MAI IESIM SUPARATI, DEZAMAGITI SI UMILITI…
AVEM INCREDERE IN LIGA,
AVEM INCREDERE IN DEPUTATUL SCUTARU CARE NE-A AJUTAT IN PRIMAVARA,
AVEM INCREDERE IN CONSILIERUL NEDELCU,
AVEM INCREDERE IN MINISTRUL GABRIEL OPREA!
Va salut, cu respect pentru L.M.P.

florin66
Oaspete
florin66
2 decembrie 2010 22:31

vreau sa iti spun ca daca blamam pe altii nu rezolvam nimic.este dreptul lor prin lege ,nici o problema .noi trebuie sa luptam sa ne cistigam drepturile. din ce am inteles tu esti inca in sistem.eu sunt o persoana iesita din sistem care nu mai are nici somaj,nici loc de munca.cum te-ai simti daca eu te-as blama ca in urma luptei dusa de mine tu ai dreptul sa stai in armata pina la 45 de ani?dar eu nu fac asa ceva ,ci lupt in continuare pentru a incerca sa schimbamceea ce este nedrept pentru noi. parerea mea este ca in aceasta lupta trebuie sa fim in acelasi timp duri ,dar fair play, ceva in genul rugbystilor

teodor
Oaspete
teodor
24 noiembrie 2010 18:56

Felicitari baieti pentru LUPTA NOASTRA!
Daca nu erati voi, luna asta ieseam si eu la 40 de ani… in plina criza unde gaseam eu de munca? somajul ma manca…
ESTE DE DATORIA MEA DE MILITAR PROFESIONIST SA MA INSCRIU IN ACEASTA LIGA.

Bogdan Miron
Oaspete
Bogdan Miron
24 noiembrie 2010 18:49

Datorita legii 384 si de la noi din unitate au plecat la 40 de ani doi colegi foarte buni  in meseria lor, lucrau ca mecanici-auto si reparau cu profesionalism toate autovehiculele unitatii inclusiv tehnica de lupta.
Au iesit doi maistrii militari de auto la pensie si acum am ramas fara oameni tehnici. Noi soferii ne pricepem pana la un anumit punct dar trebuie cineva autorizat sa umble la sistemul de directie s-au de franare.
Colegii nostrii, nu s-au mai reincadrat, unul repara masini prin Italia departe de casa iar celalalt lucreaza in atelierul propriu din curtea lui.
Acum pun si eu o intrebare:
Unitatea a pierdut doi maistrii de auto iesind la pensie, nu se putea pastra doi s.g.v.tehnici de auto, trecandu-i in corpul subofiterilor?
Pun aceasta intrebare pentru ca din urma nu prea mai vine nimeni…
In ziua de azi toti fac facultati, nimeni nu mai face o scoala tehnica.
Pacat pentru ca Armata a pierdut doi oameni care puteau sa-si desfasoare activitatea in continuare ca specialisti [ lucrau si masini straine ], invatand si baietii mai tineri.

 
 

florin66
Oaspete
florin66
2 decembrie 2010 22:44

florin66 spune:
2 decembrie 2010 la 22:35

bogdane, se spune ca cei mici nu voie sa aiba pareri dar eu sper ca vom reusi sa schimbam aceasta mentalitate, si inclusiv mentalitatea comunista care in unele unitati mai exista si dupa 20 de ani
sa auzim de bine

florin66
Oaspete
florin66
2 decembrie 2010 22:35

bogdane, se spune ca cei mici nu voie sa aiba pareri dar eu sper ca vom reusi sa schimbam aceasta mentalitate, si inclusiv mentalitatea comunista care in unele unitati mai exista si dupa 20 de ani
sa auzim de bine

S.G.P.- F-111
Oaspete
S.G.P.- F-111
24 noiembrie 2010 23:12

Si la noi la nave au plecat la 40 de ani datorita legii 384 multi militari foarte buni profesionisti in specialitatile lor. Este vorba de motoristi, transmisionisti, electricieni etc   Puteau fi avansati MAISTRII MILITARI dar nu s-a dorit acest lucru, doar cei cu relatii au reusit.
FORTELE NAVALE au pierdut militari sgv specialisti formati in timp, iar acum ca sa mai formeze altii… cam greu… tinereii vin acum fara nici-o meserie de baza… trebuie sa o iei cu ei de la zero.
Noi cand am venit in anii 90 in armata aveam toti scoli tehnice, liceul Navrom, eram pe meserie cum s-ar spune.
Asta e… se pare ca noi “elefantii” nu mai suntem doriti in marina militara.

Marcus I.
Oaspete
Marcus I.
24 noiembrie 2010 18:27

Asa este, NOI AM FOST, SUNTEM SI VOM RAMANE MILITARI PANA LA MOARTE!

auto- viteza-biela-manivela
Oaspete
auto- viteza-biela-manivela
23 noiembrie 2010 22:51

Salutari DANE!
Am avut o surpriza cand am aflat cine e de fapt Gladiatorul!
Felicitari pentru tot ce ati facut pentru militarii profesionisti!
Felicitari pentru articol!
De ce nu te-ai reincadrat inapoi in unitatea in care ai activat 18 ani?
Chiar avem nevoie de tine, pe functia ta este un coleg care este sofer si nu electrician-auto, de fapt cred ca sti, se chinuie se straduieste nimic de spus, dar… in electrica nu ai voie sa gresesti, in meseria asta trebuie sa fi profesor. Este tanar, dornic sa invete, dar nu are un mentor, poate daca lucrai cu el vreo doi ani il formai ca meserias. In atelier pe electrica se remediaza defectiuni usoare, cele cu dificultati cu probleme se repara pe la baza, iar cateodata pe cele straine la service.
Va doresc succese in continuare!
m-am inscris si eu in liga.
semneaza: auto-viteza-biela-manivela.
 

Membru L.M.P. - S.G.P.- Pol.Mil. S.M.F.N.
Oaspete
Membru L.M.P. - S.G.P.- Pol.Mil. S.M.F.N.
21 noiembrie 2010 22:51

Pt. Gladiatorul:
Dan sa traiesti!
Felicitari pentru ideea de a infinta LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI!
Felicitari Camarazilor nostrii care au luat ATITUDINE si nu s-au lasat demonstrand ca sunt ADEVARATI MILITARI, luptand pentru DREPTATEA NOASTRA A TUTUROR MILITARILOR PROFESIONISTI!
Camarazi ca DEMIREL NURAMET, ALBU DAN,  DINU NEDELCU, HADAREAN GABRIEL, POPESCU DANIEL, MOCANU DANUT, DUMITRIU FLORIN, IGNAT CATALIN, ZAMFIR MIREL, BUNACIU TAVI, COCUS FLORIN, HONCIUC VALENTIN, BALTA LUIS si altii vor ramane in constiinta noastra
ADEVARATI LUPTATORI
cei care au spus un NU HOTARAT
UMILINTEI, NEDREPTATII SI DISCRIMINARII…
BRAVO BAIETI!!
De acum incolo ve-ti avea tot sprijinul nostru.
NE VOM INSCRIE IN LIGA NOASTRA, LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI!
DE CE?
PENTRU CA MAI SUNT FOARTE MULTE DE REZOLVAT SI SPERAM CU AJUTORUL LIGII VOM REUSI!
TRAIASCA L.M.P.!

P.M.
Oaspete
P.M.
20 noiembrie 2010 23:39

Pentru Gladiatorul
Cunosc situatia ta… toata unitatea stie ca atunci in 2008 ai  fost o bataie de joc si de ziua marinei dar mai ales pe 25 oct cand aveai toate aprobarile si  trebuia doar sa ti se puna gradul pe umar.
Nu ai fost numai tu in situatia asta, daca ERAI SOFER DE AMIRAL acum erai plutonier adjutant. Au fost altii avansati cu pile in locul multor militari capabili din FORTELE NAVALE, daca e nevoie vom face public.
In S.M.F.N. toti soferii de amirali au fost facuti subofiteri iar cei care au trudit au muncit cu adevarat au ramas tot caporali. TEHNICII au fost intotdeauna dati la o parte.
Esti un PROFESIONIST, un meserias exceptional de bun de fiecare data cand imi reparai batranul ARO s-au DAC-ul o faceai cu pasiune si profesionalism erai IMPARAT toti veneau la tine cu diferite probleme erai UNIC in unitatea noastra de aceea erai respectat de toata lumea…
Dar se pare ca asta NU A FOST DE AJUNS, pentru a ajunge un plt.maj.
Daca nu erati voi nu se schimba nimic si urmam si noi sa iesim pe usa din dosul unitatii cat de curand.
 
FELICITARI PENTRU TOT CE ATI FACUT SI CE ATI REALIZAT, MAI ALES PENTRU INFINTAREA LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI!
Ne vom inscrie in liga noastra.
Dane, sa treci pe la unitate sa ne mai vizitezi.
 
 

G.
Oaspete
G.
24 noiembrie 2010 22:18

Ai dreptate foarte multi au fost avansati subofiteri in S.M.F.N. fara a avea nici un merit, doar ca invarteau de volanurile  masinilor luxoase de amiral. Iar alti soferi care se chinuiau pe amaratele de ARO fara aer conditionat s-au se “tavaleau” pe sub autocamioanele DAC nu au avut si nu au nici-o sansa.
Altii care nu erau soferi de amirali, erau…  militari cu “greutate”…
La noi in unitatea noastra nu a fost avansat nimeni dupa merit…
Anul trecut in octombrie in unitatea noastra de marina la AVANSARE erau pe un loc doi s.g.v.-isti.
Unul era sofer de amiral iar altul militar in cadrul politiei militare cu misiune externa fost sportiv de performanta, luptator. Era ultima lui sansa de activare.
Cine credeti ca a fost avansat in corpul subofiterilor si facut PLUTONIER MAJOR?
SOFERUL DE AMIRAL DESIGUR.
Ce s-a intamplat cu celalalt?
A FOST DAT AFARA DUPA DOUA LUNI CAND A IMPLINIT 40 DE ANI?!
CE NU CREDETI CA S-A INTAMPLAT O ASEMENEA NEDREPTATE?
colegul meu are dreptate, cine nu crede putem face publice numele celor care au fost avansati datorita pilelor.
SPERAM CA DE ACUM INCOLO NU SE VA MAI INTAMPLA ASA CEVA…
 
 

aurel-75
Oaspete
aurel-75
2 decembrie 2010 22:25

Ai dreptate, “sarpe” trebuia avansat atunci…
Dar de nu spuneti cum a fost avansat in 2007 un sofer al primului Amiral fara, ATENTIE! fara liceu…!!!!! doar cu 8 clase…!! de a ras toata marina…
japca pe fata, si-au batut joc de noi… Am avut si eu dosarul bagat dar mi-am dat seama ca eram de umplutura… a fost facut unul cu relatii ffff mari…
In 2007 s-a creat un precedent… Afost facut plutonier un sofer de prim amiral fara liceu… Si cand lumea a inceput sa vorbeasca domnul “plutonier” a fost trimis in Kosovo ca sa aibe o misiune afara… Afganistanul era prea mult pentru soferul de prim amiral, era prea periculos… halal sa-i fie…

auto- viteza-biela-manivela
Oaspete
auto- viteza-biela-manivela
2 decembrie 2010 22:38

Ha, HA, Ha!!!
Si cand o sa-i iasa amiralul la pensie, o sa facem publica aceasta bataie de joc la adresa noastra a militarilor angajati. De fapt v-a trebui expusi in ordine cronologica din 2002 incoace, toti care au fost facuti subofiteri cu pile. Acum soferul de prim amiral a fost trimis din nou in Kosovo ca sa poata fi facut plutonier major pentru ca nu are 5 ani pe limita de grad si il scoate calculatorul… Alta marsavie… iar rade toata marina…

aurel-75
Oaspete
aurel-75
3 decembrie 2010 21:47

Ai dreptate,
Vom propune LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI ca fostii soferi de amirali care au intrat in corpul subofiterilor datorita sefilor sa fie dati pe mana presei si raportati MINISTRULUI APARARII la intalnirea care speram, ca v-a avea loc la sfarsitul lui ianuarie, inceputul lui februarie…
Sa fie trimisi in Afganistan sa demonstreze acolo ca sunt militari cu adevarat…
 

florin66
Oaspete
florin66
3 decembrie 2010 21:36

sunt de acord cu tine,dar iti pun intrebarea daca tu erai in locul lui nu ai fi facut la fel, marefer la faptul ca ai fi fost si tu subofiter la ora actuala.te rog ca eu nu am avut pe nimeni si sunt in afara sistemului desi mi-am facut datoria. dar ce sa facem asta e viata
 salutari

auto- viteza-biela-manivela
Oaspete
auto- viteza-biela-manivela
2 decembrie 2010 23:08

Nu este o razbunare, dar prea au ras “baietii buni” de noi si prea si-au batut joc de naivitatea noastra cand ne faceam dosarele, ei stiind ca noi eram de umplutura ca sa fie ei inaintati subofiteri… VOM FACE PUBLICA LISTA,
Trebuie ca sa-i stie toata armata… si opinia publica… nu le vrem raul s-au degradarea lor, ci sa munceasca cu adevarat in armata, sa suporte privatiunile militare sa participe in aplicatii si ATENTIE! sa mearga la trageri si sa stie si ei ce inseamna sa-si faca cu adevarat datoria de militar. VOM CERE MINISTERULUI APARARII SI MINISTRULUI OPREA SA FIE MUTATI DIN LOCURILE CALDE DIN S.M.F.N. IN UNITATI DIN S.M.F.T. CARE URMEAZA SA PLECE IN AFGANISTAN…. VOR TREBUI SA DEMONSTREZE CA SUNT ADEVARATI MILITARI SI PARTICIPAND LA MISIUNI IN TEATRELE DE OPERATII SA STEARGA CU BURETELE RUSINEA DE A FI INTRAT IN CORPUL SUBOFITERILOR CU RELATII SI FARA SA MERITE… ASTA E…
La prima intalnire cu DOMNUL MINISTRU vom propune acest lucru…
Vom reveni cu date.

florin66
Oaspete
florin66
2 decembrie 2010 22:57

nu spun decit razbunarea e arma prostului

Atlas
Oaspete
Atlas
19 noiembrie 2010 14:18

BINE V-AM GASIT!
Sa dea Domnul sa ne gasim izbanda!
Astazi,19.11.2010 am reusit sa intru cu voi.Sper sa putem sa ne invingem lentoarea si ,,comoditatea”(sa nu zic altceva) ce ne-a adus in stadiul in care suntem la momentul actual cei care am ajutat direct la accederea Armatei la Forurile euroatlantice,am participat si fizic si tehnic la procesele de innoire netinind cont ca avem familii si ca ,,ne-am mutat la unitate”,neglijandu-i pe cei de acasa,am avut ,,consilieri” care ne-au ,,reprezentat” si ne-au expus forurilor superioare doleantele,pasurile si realizarile de am ajuns sa nici nu existam ca militari in ochii legiuitorilor.
Drept dovada primul pas a fost ,,avansarea” de la srgent la caporal apoi varsta de ejectare de la 45 la 40 ani. S-arvenit la 45ani dar ca si inainte,fara nimic din faptul ca suntem si noi MILITARI si am executat ordine, am avut functii, responsabilitati(drepturi mai putine),precum cadrele militare.
Eu resimt printre primii, o sustin cu responsabilitate si tarie, grija guvernantilor pentru M.A.C.-i (S.G.V.) pentru ca am beneficiat anul acesta de lege dar am implinit 45 ani in august si am iesit din sistem din nou ca prima data in 2008, doar cu somaj.
Gladiatorule te felicit cat si pe cei din jurul tau!

Atlas
Oaspete
Atlas
19 noiembrie 2010 14:16

BINE V-AM GASIT!
Sa dea Domnul sa ne gasim izbanda!
Astazi,19.11.2010 am reusit sa intru cu voi.Sper sa putem sa ne invingem lentoarea si ,,comoditatea”(sa nu zic altceva) ce ne-a adus in stadiul in care suntem la momentul actual cei care am ajutat direct la accederea Armatei la Forurile euroatlantice,am participat si fizic si tehnic la procesele de innoire netinind cont ca avem familii si ca ,,ne-am mutat la unitate”,neglijandu-i pe cei de acasa,am avut ,,consilieri” care ne-au ,,reprezentat” si ne-au expus forurilor superioare doleantele,pasurile si realizarile de am ajuns sa nici nu existam ca militari in ochii legiuitorilor.
Drept dovada primul pas a fost ,,avansarea” de la srgent la caporal apoi varsta de ejectare de la 45 la 40 ani. S-arvenit la 45ani dar ca si inainte,fara nimic din faptul ca suntem si noi MILITARI si am executat ordine, am avut functii, responsabilitati(drepturi mai putine),precum cadrele militare.
Eu resimt printre primii, o sustin cu responsabilitate si tarie, grija guvernantilor pentru M.A.C.-i (S.G.V.) pentru ca am beneficiat anul acesta de lege dar am implinit 45 ani in august si am iesit din sistem din nou ca prima data in 2008, doar cu somaj.
Gladiatorule te felicit cat si pe cei din jurul tau!

MEMBRU L.M.P.
Oaspete
MEMBRU L.M.P.
18 noiembrie 2010 23:32

MULTUMIM PRESEDINTILOR DE ONOARE A LIGII,
DOMNULUI DEPUTAT SCUTARU SI DOMNULUI SENATOR CORDOS
PENTRU IMPLICAREA IN PROBLEMELE NOASTRE ALE MILITARILOR ANGAJATI!
VOR RAMANE PENTRU TOTDEAUNA CAMARAZII NOSTRII DE ONOARE!
FELICITARI GLADIATORULUI PENTRU ARTICOL!
 
FELICITARI CONDUCERII LIGII!

Rechinul alb
Oaspete
Rechinul alb
18 noiembrie 2010 22:28

Lupta noastra nu s-a terminat… lupta continua!
SALUTARI PRESEDINTELUI LIGII CRACIUN CRISTIAN!
SALUTARI GLADIATORULUI SI FELICITARI PENTRU ARTICOL!
TRAIASCA LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI!

Benhy
Oaspete
Benhy
9 noiembrie 2010 22:57

FELICITARI tuturor celor care sunt implicati in lupta pentru drepturile GV (banuiesc ca de cand nu mai exista soldati voluntari in armata romana asa va fi denumirea oficiala) si celor care mai sunt inca GV si celor care au trecut (au fost trecuti) in randurile subofiterilor.Mult succes in continuare.

gigi
Oaspete
gigi
5 noiembrie 2010 15:30

Salutari tuturor celor care s-au zbatut sa faca bine pentru categoria SGV.Am sa intru si eu in liga ca sa intaresc randurile si sa va tin la curent cu ceea ce se mai intampla nou in viata de MILITAR PROFESIONIST.Succes in continuare! Toata stima pentru initiatori!

CRACIUN ALEXANDRU-CRISTIAN
Oaspete
CRACIUN ALEXANDRU-CRISTIAN
5 noiembrie 2010 18:07

Multumim Gigi , avem nevoie sa fim uniti, sunt  si numerele de telefon si mail-uri daca vrei sa tinem legatura direct.

CRACIUN ALEXANDRU-CRISTIAN
Oaspete
CRACIUN ALEXANDRU-CRISTIAN
2 noiembrie 2010 22:21

Mitica ,salutari din partea noastra, sunt multi in situatia ta si credem ca sunt multe probleme de rezolvat. As vrea sa vorbesc cu tine la telefon , am numerele la contact.

 

Mitica
Oaspete
Mitica
3 noiembrie 2010 16:52

…sincer nu stiu cat de multi suntem in situatia mea.La Breaza in Mai eram cam singurul ( desigur in transa a doua ) cel mai in varsta si cu cel mai scurt contract…eu sper din suflet,dar timpul e foarte scurt.Multumesc mult pentru abordare si astept sa ma suni daca iti pot fii de folos cu ceva.

Mitica
Oaspete
Mitica
2 noiembrie 2010 18:22

…sa speram Dane…mai am 4 luni si jumatate pana la 45 de ani si situatia inca nu este roz…nici macar o tenta slaba de roz…ce sa spun…ce sa mai sper…astep din nou tristul verdict,pe care l-am primit si anul trecut pe 30 noiembrie, ( dupa 19 ani si jumatate de serviciu militar ), ….EJECT!!!

florin66
Oaspete
florin66
2 decembrie 2010 22:43

mitica parerea mea sincera de ardelean e sa te pregatesti de somaj in conditiile date(eu in  25-26.06.2009aveam speranta ca se poate intimpla o minunedesi colegii spuneau ca nu mai e nici o speranta), dar te rog sa nu iti pierzi speranta si sa fii aproape de noi pentru ca eu sunt otarit sa lupt cu ei pina la capat

Lupu mugurel
Oaspete
Lupu mugurel
1 noiembrie 2010 19:54

Si eu am trait ca si tine toate acele momente grele cind anul trecut in vara am trecut dincolo de gardul unitatii fara nici-o stringere de mana si nici macar de multumire pentru activitatea mea de aproape 20 de ani numai intr-o singura unitate.Sper si eu ca la 45 de ani sa numai traiesc acel sentiment de umilinta.Sa fim mandri ca suntem militari si ca am luptat pentru acest drept. 

danutshark
Oaspete
danutshark
31 octombrie 2010 14:41

Felicitari Gladiatorului pentru ideea infintarii LIGI MILITARILOR PROFESIONISTI.pentru toata contributia lui si a celorlalti camarazi de-ai nostri precum Cristi Craciun(Pesedintele Ligii), Demirel,Nedelcu,Cocus,Zamfir etc..in tot ceea ce faceti pentru cei ce au fost ,sunt si cei ce vor veni in randurile militarilor profesionisti.
Mult succes in tot ceea ce v-ati propus sa faceti pentru aceasta categorie de militari defavorizata care slujeste tara cu mandrie atit in tara cat si in teatrele de operatie din Afganistan,Irak,Bosnia etc.!!!
 
 
 

wpDiscuz