SPONSORI OFICIALI

CEREREA DE PRIMIRE IN AUDIENTA LA MINISTRUL APARARII NATIONALE, DOMNUL GABRIEL OPREA

MAPN

Pe 20 ianuarie 2011 a fost trimisa o scrisoare oficiala Ministrului Apararii Domnului Gabriel OPREA, din partea Conducerii Ligii Militarilor Profesionisti, pentru primirea unei delegatii L.M.P. in audienta.
Audienta a fost solicitata pentru o serie de propuneri privind Statutul Gradatilor Profesionisti. Dupa trimiterea documentatiei si a statutului, care atesta infintarea Ligii Militarilor Profesionisti, ni s-a comunicat ca liga este constituita legal iar propunerile noastre sunt constructive si foarte interesante.
Pe 11 februarie 2011 s-a primit pe adresa sediului un raspuns oficial care atesta faptul ca vom fi primiti in audienta in functie de agenda de lucru a Domnului Ministru.
Pe aceasta cale multumim Ministerului Apararii Nationale pentru deschiderea aratata propunerilor noastre sperand ca pe timpul audientei le vom putea argumenta viabil.

Cu deosebita stima,

Consiliul Director al Ligii Militarilor Profesionisti
Citeste aici scrisoarea

Citeste aici raspunsul

Lasă un comentariu

avatar

Sortează după:   Cele mai noi | Cele mai vechi | Cele mai votate
canuci marius
Membru
canuci marius
23 noiembrie 2014 21:30

Cu deosebit respect va salut pe toti dragi camarazi!..
Multumesc tuturor celor care au infiintat ”LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI” si ne dau posibilitatea sa ne exprimam opiniile, sa aflam noutati si nu in ultimul rand sa cerem sau sa oferim ajutorul colegilor nostri…ma adresez dumneavoastra domnilor in acest moment pentru a va cere un sfat si implicit si ajutorul..in data de 30 martie 2014 am fost ranit in provincia zabul din afganistan, in acel nefericit incident soldat cu moartea camaradului nostru Claudiu Vulpoiu..acum as vrea sa solicit primirea mea in audienta de catre domnul ministru pentru solutionarea unei probleme personale..care este sfatul dumneavoastra?..sa incerc cu un raport pe cale ierarhica sau direct pe site-ul mapn…sau poate amandoua variantele?..va multumesc mult pt ajutor!

facebook-profile-picture
Oaspete
Liga Militarilor Profesionisti
23 noiembrie 2014 22:58

           Domnule Canuci conducerea LMP o sa incerce sa va acorde sprijin. Tinem legatura telefonic. 

Alexandra
Oaspete
Alexandra
21 octombrie 2012 18:27

Am o mare rugaminte ce demersuri trebuiesc facute pentru a ajunge in audienta la domnul Ministru?Sunt SGP.  m-am cam lovit de foarte multe nedreptati si consider ca numai la nivelul asta le pot rezolva.

Dan Nicorici
Oaspete
Dan Nicorici
4 mai 2012 8:05

Am recitit cererea de primire in audienta, dar si cum v-ati prezentat la minister. 80% din ce ati propus s-a rezolvat. Felicitari! Toti colegii mei stim, si apreciem, tot aportul vostru la schimbarea in bine a statutului sgp. Sunt un simpatizant al ligii si am vorbit cu, colegii mei si majoritatea se vor inscrie in lmp.
Cu stima,
D. Nicorici

carlig
Oaspete
carlig
14 mai 2012 12:37

Si noi apreciem lmp si pe toti cei care s-au implicat in problemele noastre ale militarilor angajati. Salutari de pe malul Somesului!

minecraft free
Oaspete
6 noiembrie 2011 1:40

We’re a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your site provided us with valuable information to work on. You’ve done a formidable job and our whole community will be grateful to you.

facebook-profile-picture
Administrator
6 noiembrie 2011 9:39

Thank you, we apreciate your comment. From what comunity you are?
Danut ALBU – Prim-vicepresedinte  L.M.P.

terraria free
Oaspete
12 septembrie 2011 3:35

I loved as much as you will receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get bought an nervousness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again since exactly the same nearly very often inside case you shield this increase.

GEORGE
Oaspete
GEORGE
3 mai 2011 17:07

Am facut un raport de mutare,mi s a dat rezolutie negatica pe motiv ca e deficit de personal la unitate…mai nou mi s a zis ca raportul nu pleaca din unitate pentru a fi solutionat…de ce?nu am inteles…sper sa ma ajutati…e legal???faptul ca unitatea e in criza de militari ma va tine “prizonier”,faptul ca nu imi dau acceptul la nivel de unitate reprezinta o problema pentru a fi solutionat ierarhic…ma refer la flota si toate cele…sper sa fie cineva in masura sa ma lamureasca si pe mine.Va multumesc!

Isabel
Oaspete
Isabel
3 mai 2011 20:31

George dupa cite stiu , orice raport trebuie aprobat de catre comandantul unitatii tale, daca el nu aproba, raportul tau nu va pleca mai departe.Urmatoarea cale este un nou raport direct catre esalonul superior.Foarte important!!!! solicita intotdeauna nr. de inregistrare, altfel nu vei primi raspuns niciodata.Cereti ca toate actele sa va fie trecute prin D.S.Succes!

GIGI
Oaspete
GIGI
3 mai 2011 16:55

DFDF

facebook-profile-picture
Administrator
12 aprilie 2011 13:23


ANUNT IMPORTANT!
*
IN ATENTIA TUTUROR MEMBRILOR LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI
*
TOTI MEMBRII LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI SUNT RUGATI SA CONTACTEZE CONDUCEREA L.M.P. PENTRU A DA DOUA FOTOGRAFII TIP LEGITIMATIE.
O FOTOGRAFIE SE ATASEAZA LA CEREREA DE INSCRIERE A FIECARUI MEMBRU, CERERE CE SE AFLA IN BAZA DE DATE A L.M.P.
A DOUA FOTOGRAFIE PENTRU LEGITIMATIA DE MEMBRU AL LIGII.
*
MEMBRII LIGII CARE NU SUNT DIN CONSTANTA POT TRIMITE POZELE INTR-UN PLIC PE ADRESA LIGII,
CONSTANTA – STR. ANDREI MURESAN NR. 28 , COD  900338
*
LEGITIMATIILE SUNT GRATUITE!
VA MULTUMIM!
*
CONSILIUL DIRECTOR AL LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI

facebook-profile-picture
Administrator
11 aprilie 2011 14:16

2%
PENTRU LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI

*
NU PIERDE NICIO CLIPA!
“TOTI PENTRU UNUL, 2% PENTRU TOTI”

CONTRIBUIE LA FONDUL LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI!
DESCARCA DE PE SITE-UL L.M.P. FORMULARUL, COMPLETEAZA-L SI DEPUNE-L LA ADMINISTRATIA FINANTELOR PUBLICE TERITORIALE PANA LA 15 MAI 2011!
*
DATELE: 
COD DE IDENTIFICARE FISCALA: 27535960
IBAN RO50RNCB0817118580560001
*
DIRECTIONEAZA 2% DIN IMPOZITUL PE VENIT PLATIT STATULUI PE ANUL 2010 CATRE LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI!
*
CAMARAZI!
IMPREUNA VOM REUSI!!
*
CONSILILUL DIRECTOR AL LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI

Vraja
Oaspete
30 martie 2011 23:34

Am onoarea sa va salut D-le Ministru prin intermediul acestui site care apartine militarilor profesionisti.Tin sa va aduc mii de multumiri atat dumneavoastra cat si subordonatiilor D-voastra, doresc sa imi acordati putina atentie atat mie cat si colegilor mei din teritoriu.Intrucat sunt mii de nemultumiri din partea SGP-iior.
D-le Ministru cu deosebit respect va aduc la cunostinta anumitor probleme cu care ne confruntam si am avea anumite propuneri:
-prelungirea varstei la SGP de la varsta de 45 ani la varsta de 50 ani pentru a avea sansa de a ramane in sistem militar si tot odata de a crea sansa de a reveni in sistem si acelor SGP in rezerva care nu s-au reincadrat pe anumite motive creandu-le o sansa de reincadrare, inclusiv a celor trecuti in rezerva la limita de varsta 45 de ani.
Mentionez in momentul de fata trecem in rezerva fara nici un drept de somaj, salarii compensatori, pensie.
Solicitam medicamente gratuite, bani de echipament.
Cu respect, Caporalul Vraja Ioan.

gabriel pasu
Oaspete
gabriel pasu
30 martie 2011 19:17

in legatura cu cerintele si doleantele militarilor voluntari s.g.v
plata si a s.g.v a echipamentelor , tinuta de oras
incadrarea s.g.v. ca, subofiteri dupa o anumita virsta si vechime in activitate

PANI HACITIN
Oaspete
22 martie 2011 20:39

Riscurile meseriei, faptul ca sunt 24 din 24 de ore la dispozitie, in caz de forta majora, ca nu pot desfasura si alte activitati aducatoare de bani ii diferenteaza de celelalte categorii de salariati. Activitatea in cadrul armatei este limitata, pana la o anumita varsta. Un ofiter nu mai alearga cu ranita in spate si cu pusca in mana la varste peste 55 ani. Iar la aceasta varsta este greu sa mai gasesti sa te angajezi undeva. Nici o referire la sistemul din tarile NATO. Cine imi completeaza contributia pentru timpul in srviciu militar peste program, duminica, la aplicatiile cu trageri (de la 2 la 6 saptamani anual), campaniile agricole cu timp de munca zi lumina, serviciile de zi pe unitate (2 la 5 zile pe luna)? In nuci un caz juristul Boc sau inveninatul ministru al muncii. Este un drept atribuit prin lege , care nu acopera nici pe departe sacrificiile la care sunt supuse cadrele militare. Sistemul de aparare al unei tari este la un nivel mult mai sidicat in alte state, pa cand la noi este privit ca un consumator de resurse . In alta ordine de idei, cei alungati din sistem a fost la ordin, caci nimeni nu dorea sa ajunga pe drumuri cu familie,credite sau simpla nevoie de a se sti in siguranta pentru a se putea pune la dispozitia tarii in orice situatie .                                                                                                                         ! Cei mai frumosi ani din viata “pierduti” intre zidurile regulamentelor si privatiunilor militare, mii de misiuni de tot felul, renuntari si frustrari! “Servim Patria”…..si acum “patria” ne intoarce dosul…. N-am sperat decat intr-o viata decenta, o odihna, meritata zic eu, o liniste sufleteasca la care visam in rarele ocazii pe care cariera militara ni le permitea. Sa le fie rusine! Si noi ar trebui sa reconsideram termenul “camarad” si sa fim uniti indiferent de culoarea uniformei si marimea epoletilor! INVIDIA  SI  STUPIDITATEA  NE  FAC  VIATA  AMARA….AMARA….

facebook-profile-picture
Administrator
22 martie 2011 21:41

Aveti mare dreptate Domnule PANI HACITIN… 
Din pacate noi suntem… LUPTATORI DE CARE PATRIEI NU-I PASA…

BENY
Oaspete
BENY
22 martie 2011 17:40

salut d.lor camarazi,de ieri am intrat si eu in liga,am mare incredere ca vom  rezolva multe dintre probleme noastre ale s.g.v-ilor….

Mitica
Oaspete
Mitica
8 martie 2011 17:35

Pentru o informare corecta a camarazilor mei,voi posta raspusul integral primit azi,vis a vis de memoriul meu adresat domnukui ministru…cu exceptia antetului,stampilei,indicativul,gradul si semnatura semnatarului…PRIVITI SI VA MINUNATI…EU NU MAI AM CUVINTE…ESTE HALUCINANT.
……………………………………………………………………
Memoriul pe care l-aţi adresat ministrului apărării naţionale a fost analizat cu deosebită atenţie, împreună cu structurile cu atribuţii în domeniu şi vă comunicăm următoarele:
– în conformitate cu prevederile Legii nr. 51/19.03.2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 384/2006 privind statutul soldaţilor şi gradaţilor voluntari, limita de vârstă pentru soldaţii şi gradaţii voluntari este de 45 ani;
– vechimea în serviciu în calitate de soldat sau gradat voluntar este considerată vechime în serviciul militar şi se ia în ca1culla stabilirea pensiei;
– soldaţii şi gradaţii voluntari beneficiază de încadrarea în condiţii deosebite, speciale şi alte condiţii a activităţii pe care o desfăşoară sau a locului de muncă unde lucrează, conform legislaţiei aplicabile cadrelor militare în activitate;
– la trecerea în rezervă, ca urmare a îndeplinirii limitei de vârstă în grad, veţi beneficia de măsurile de protecţie socială şi reconversie profesională, în condiţiile prevăzute de legislaţia în vigoare pentru cadrele militare;
– în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului apărării naţionale m. M. 132/29.12.2009 pentru aprobarea “Normelor de selectare a candidaţilor pentru admiterea la cursul de formare a ofiţerilor şi subofiţerilor în activitate pe filieră indirectă”, art.2, alin. (1 ), formarea ofiţerilor/subofiţerilor în activitate se realizează prin frecventarea “Cursului de formare a ofiţerilor/subofiţerilor în activitate” pe care îl pot urma candidaţii care îndeplinesc cumulativ criterii generale şi specifice de recrutare precizate în ordin;
– în baza acelu’iaşi ordin, art. 4, candidaţii la profesia de subofiţer în activitate, pe filiera indirectă, în raport de nevoile de încadrare a unităţilor armatei, pot fi din rândul:
 
b) – soldaţilor şi gradaţilor voluntari;
 
– la art.1 O, alin. (3), din acelaşi ordin se precizează: candidatul la profesia de subofiţer … trebuie să aibă vârsta de cel mult 30 de ani împliniţi în anul desfăşurării concursului de admitere la cursul de formare;
– ca alternativă la situaţia prezentată, având în vedere experienţa dumneavoastră, după trecerea în rezervă, dacă veţi îndeplini criteriile necesare, puteţi opta pentru încadrarea unor funcţii vacante de personal civil contractual în domeniul pazei sau logisticii ( aprovizionare, hrănire) la unităţile militare care vor scoate posturi la concurs.

 

 

Gabriel Merlan. LMP.
Oaspete
Gabriel Merlan. LMP.
8 martie 2011 22:22

Dumitre,
ministerul ti-a raspuns destul de coerent si legal folosind ce au in mapa ,,,,dar se vede clar ca se incurca in stiinta,nu isi asuma nimeni responsabilitatea si este o mare problema faptul ca se asteapta ca cineva dintr-un alt domeniu sa vina cu ideii aplicabile,……………..practic fug de raspundere,stau comozi pe functiile lor asteptand pensiile speciale….
Cu tristete te salut.

Mitica
Oaspete
Mitica
5 martie 2011 23:40

Raspunsul meu la ” Lectia de dirigentie ‘…articol adresat mie, de domnul Popa pe site-ul Romil.
…am supus atentiei camarazilor mei,la cererea lor,o stare de fapt….nu trebuie sa va infuriati sau sa fiti dezamagit….echilibrul si ratiunea trebuie sa ne calauzeasca si sa ne stapaneasca…in urma cu mai bine de 2 ani,ma aflam inca sub arme…aveam contract in derulare,semnam petitii pentru modificarea legii discriminatorii care reglementa la aceea vreme soarta noastra…vorbiti despre cariera mea militara…vi se pare o cariera?…in 86 eram caporal, in 92 sergent,in 2001caporal si in 2011 tot caporal….aceste lecti de morala care le incercati acum,arata slabiciunea dumneavoastra in fata adevarului …nu v-am cerut dumneavoastra ajutorul…v-am sunat sa ma informez asupra unor detalii…eleganta cu care incercati sa va disculpati fata de colegii dumneavoastra,a runcand asupra mea neputinta dumneavoastra si razbunarea nu va fac cinste….eu nu am sa cad in capcana care incercati sa mi-o intindeti,nici nu am sa intru in polemica cu dumneavoastra…cei sapte ani de acasa si bunul simt imi spun ca nu merita…. atac,comentarii veninoase,rauta cioase si amenintatoare….ne dati dumneavoastra acum…sub forma unei lectii de dirigentie.
O seara buna domnule Popa.
 
 

stefan
Oaspete
stefan
8 martie 2011 15:42

Mitica un fost ofiter ti-a dat flit… urat din partea lui. Uita “episodul popa”. Ai vazut ca nimeni din asociatia romil nu i-a luat apararea pe site-ul lor? am inteles ca la Bucuresti in audienta nu a mers nimeni din conducerea romil? Tine-ne la curent cu tot ce faci, ce raspunsuri primesti la rapoarte… tot!

ionut
Oaspete
ionut
8 martie 2011 14:53

Mitica, noi nu am fi avut nevoie de scuzele domnului Popa… si nici de lectia  lui… de dirigentie…  ci doar sa admita ca a gresit…

marin
Oaspete
marin
4 martie 2011 19:01

Imi pare rau pentru Mitica m-ai ales ca trece a doua oara prin momentele nefericite ale pierderii unui loc de munca.Acum ceva timp i-am dat un reply la un comentariu mai rautacios facut lui Danut Albu cand Il punea putin la punct pe col.Popa,in care spuneam ca nu prea am intalnit cadre militare pe care sa-i port in suflet,atunci nu am argumentat pentru ca nu am vrut sa creez tensiuni intre asociatii,acum insa va invit sa cautati pe:Revista fortelor teresre nr.1-2007 studiul D-lui lt.col.dr.ing.Stefan suvei:Implicatiile renuntarii la stagiul militar obligatoriu,citez:’Dupa implementarea acestei idei centrale a proiectului de reforma a armatei,devenita un adevarat mit al eficientei militare,mac[primii prof.sold.-gradati] au insemnat o mare dezamagire in raport cu asteptarile ridicate.Chiar dacaerau evaluati ca fiind mai eficienti decat militarii in termen,mac. erau taxati ca fiind grupul cel mai egoist,mai materialist si mai putin interesat de munca din armata’.am incheiat citatul.Am fost membru ROMIL cu cotizatia platita pe tot anul 2010,am fost insa dezamagit.Acum cateva zile am trimis un comentariu la ROMIL in care il rugam pe Dl.col Popa sa intrebe si de grupele de munca atunci cand va merge la Minister,fiuind cunoscut faptul ca macii nu beneficiaza de grupe de munca chiar daca detin adeverinte de la unitati,eu unul ma lupt de un an si jumatate sa obtin grupa de munca si nu am reusit.Bineinteles ca nu au vrut sa-mi posteze comentariul.Apropo Dl.col. Stefan Suvei este acum vicepresedinte cu gestionare site la Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate,In Rezerva si in Retragere din IASI……. ce asemanare.Daca nu-mi veti posta comentariul nu este suparare dar macar m-am racorit si eu.

Gabriel Merlan. LMP.
Oaspete
Gabriel Merlan. LMP.
5 martie 2011 21:13

Draga Marine,
personal iti spun ca ai cerut degeaba  Romilului o implicare ptr,tine,iti propun cum ti-am mai  spus si pe situl Romil sa te adresezi unui avocat pe probleme de conflicte de munca  ,deoarece tu ai dreptate si drepturi, care trebuiesc recuperate.Nu sta pe ganduri deoarece  un proces iti aduce satisfactii ptr.o viata intreaga ,ma refer la pensie.Trebuie sa fii realist si sa-ti cauti dreptatea ,nu este nici o ilegalitate.
Te saluta cu respect Gabriel M.

Mitica
Oaspete
Mitica
3 martie 2011 20:14

O seara buna tuturor camarazilor…va rog sa-mi permiteti sa va salut si sa va multumesc tuturor pentru sustinere,pentru incurajare si vorbele frumoase…se pare ca pentru mine totul e tardiv…dar nu ma voi opri din a sustine drepturile militarilor profesionisti,chiar si dupa plecarea mea din sistem.Atunci fiind liber de contract si de privatiunile pe care le impune statutul de militar,voi gasi si alte metode de a arata opiniei publice problemele reale ale militarilor profesionisti…stati linistiti stimati camarazi,voi gasi metode legale,reale,care sa nu aduca atingere statutului de militar si onoarei militatre…eu tratez si voi trata intodeauna  cu mult respect armata…nu armata ne trateaza cum suntem tratati acum…ci legiuitorul care nu pune pret pe oamenii care reprezinta acest sistem,atat in tara cat si peste hotare…eu voi fi militar pana la moarte…in venele mele curge sange kaki…daca depistati vreo persoana printre noi care are nevoie de o transfuzie…ma ofer voluntar.
Cu respect
Mitica A.

Atlas
Oaspete
Atlas
3 martie 2011 22:59

Salut camarazi. Cu strangere de inima, se vede din ce in ce mai pregnant ,,rodul” politicii celor cu grade, care pana sa avem si noi, S.G.V.-I dreptul de a ne face cat de cat auziti, a venit varsta cand o sa,, beneficiem” pentru aportul real adus ARMATEI si implicit ,,gradelor” care s-au ,,zbatut” sa avem acest ,,statut”.
Draga Mitica, sa vezi cum o sa fii curtat de cei cu reconversia profesionala pusi de M.Ap.N. ,o sa gasesti de servici gramada.Nu vreau sa fiu malitios sau sa te ,,sperii” pentru ca nu am cum pentru un militar, dar aceasta este soarta noastra pana acum,dar sper ca mergand cu LIGA sa reusim sa indreptam lucrurile, sa ni se faca dreptate.
Sa auzim de bine.Cu respect!

facebook-profile-picture
Administrator
3 martie 2011 22:10

Camarade Avadanei Dumitru Teodor!

LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI ITI PREZINTA ONORUL!!

Mitica
Oaspete
Mitica
2 martie 2011 19:09

Stimati camarazi, se pare ca oameni in care noi am crezut ca ne reprezinta si in care ne-am pus mari sperante au alte scopuri…in nici un caz nu poate fi vorba de solidaritate, de unitate sau camaraderie…vis a vis de discutia pe care am avut-o ieri cu domnul colonel(r) Marian Popa, pe care eu personal l-am contactat telefonic pentru al ruga sa-mi precizeze unele lamuriri cu privire la participarea delegatiei Romil la o noua runda de discutii la Ministerul Apararii, m-a dezamagit. Laudabila este initiativa membrilor militarilor profesionisti din Romil, care a solicitat L.M.P sa trimita si ei un membru care sa faca parte din delegatia care va participa la discutii la Ministerul Apararii si care sa supuna atentiei ministrului sau reprezentantului ministrului o serie de propuneri si eventuale solutii referitoare la statutul militarilor profesionisti, a legislatiei care reglementeaza acest statut, probleme cu privire la protectia sociala clara pentru militarii profesionisti care ies din sistem fara nici cel mai elementar drept ( dreptul la somaj ),…nu vorbe golite de continut sau fara acoperire in practica…am fost propus ca eu sa merg si sa prezint propunerile si problemele ridicate de militarii profesionisti care au apelat la L.M.P.( mare parte din ei fac parte din Liga.) si totodata sa inmanez personal domnului ministru sau reprezentantului ministrului, acelasi memoriu personal care l-am trimis si in format electronic la minister, privind activitatea mea militatra si problemele cu care ma confrunt, acum la plecarea din sistem pe 19 Martie, la limita de varsta in grad….surpriza a fost maxima cand l-am sunat pe domnul Popa si m-a intrebat daca sunt membru Romil…i-am raspuns ca nu si ca sunt membru L.M.P. si am fost mandatat de L.M.P. la solicitarea militarilor din Romil sa fac parte din delegatia dansilor care urmeaza sa mearga la minister maine…raspunsul a venit sec…eu ( adica dansul ), domnul Popa mi-a spus ca dansul reprezinta numai militarii din Romil, iar daca vreau sa fiu reprezentat sa platesc eventual cotizatia de membru Romil pe un an sau sa acord Romil-ului cei 2 % din impozitul anual ( eu acest impozit de 2 % l-am acordat L.M.P.)…am ramas masca….am zis da…daca platesc cotizatia pot face parte din delegatia cu care va prezentati joi la minister?…raspuns tot sec…nu…delegatia trebuie sa fie cat mai redusa si compacta, iar daca fac dovada ca am achitat cotizatia si memoriul meu personal adresat domnului ministru e bine facut il va supune atentiei asistentei care va fi prezenta la discutii …va las pe voi stimati camarazi sa trageti concluzia….eu am tras-o deja…domnul Popa nu are nici o legatura cu noi militarii profesionisti, nu are nici o legatura cu problemele noastre reale, cu faptul ca exista doua unitati de masura pentru militari, doua legislatii diferite pentru militari, faptul ca lupta noastra pentu promovarea unei singure masuri si a unei singure legislatii, concretizate printr-o lege unica e departe…foarte departe….despre onoare, demnitate, solidaritate, camaraderie si nu in ultimul rand despre minimul bun simt si minimul simt practic…ce sa spun…va las pe voi sa concluzionati cine se bate cu pumnul in piept pentru noi…pentru apararea onoarei, demnitatii si a drepturilor militarior.
Va veni si randul L.M.P. sa participe la discutii la minister si vor solicita si ei un reprezentant al Romil-ului sa faca parte din delegatie,…si va asigur ca discutiile si propunerile nu se vor mai purta de o asemenea maniera individualista si subiectiva.
DEMNITATE, UNITATE, ONOARE SI PATRIE !
Cu respect
Mitica A.

Gabriel Merlan. LMP.
Oaspete
Gabriel Merlan. LMP.
2 martie 2011 22:06

Mitica ,din toata tarasenia asta am tras o concluzie amara.
Ii port respect domnului Popa pentru “startul ” Romilului de atunci,dar acum la bataia orologiului, domnia sa nu se mai regasesti in ideologia asociatiei…..scopurile-i sunt altele ,vizibil.Nu vreau sa acuz pe nimeni  dar experienta mea de 19 ani in armata spune ca  SGV e tot SGV,indiferent de capacitate si valoare.Tu trebuie sa insisti cu rapoarte la domnul Oprea.
Sicer nu imi place postura in care te afli ,sunt alaturi de tine cu tot ce pot face.Te salut cu respect.

Isabel
Oaspete
Isabel
2 martie 2011 20:50

Domnule Mitica A.ai avut ocazia acum sa vezi exact ceea ce eu va spuneam si anume ca nu poate un colonel si nici nu isi doreste sa va reprezinte pe voi SGV-eii.Acest colonel ti-a aratat prin atitudinea pe care a avut-o fata de tine ca nu il intereseaza soarta SGV-ilor ci mai mult banii pe care ii poate lua de pe seama lor.Nu va incredeti si nu va puneti soarta voastra in mina unora care nu stiu ce inseamna sa nu ai,pentru ca ei sunt cei satui.A venit timpul sa nu va mai feriti de actiuni si sa deveniti mult mai incisivi fata de cei care va conduc.Noi toti suntem alaturi de tine si speram ca problema ta sa aiba rezolvare.Iti dorim succes!

COSTEL ENE
Oaspete
COSTEL ENE
23 februarie 2011 15:55

SUNT ALATURI DE VOI CEI CARE VA INPLICATI CU ADEVARAT                          MULT SUCCES IN CONTINUARE

facebook-profile-picture
Administrator
18 februarie 2011 15:39

Vreau sa multumesc tuturor prietenilor, camarazilor pentru urarile frumoase primite pe site-ul L.M.P. sau la telefon cu ocazia Zilei mele de nastere.
Vreau sa mai adaug ca LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI nu este a Presedintelui Demirel, nu este a Gladiatorului, nu este a Consiliului Director si nici a membrilor si simpatizantilor ligii… 
L.M.P. este a tuturor Militarilor Profesionisti fosti, actuali si celor care vor intra in randurile Armatei Romane!
LIGA MILITARILOR PROFESIONISTI v-a trebui sa dainuie multi ani de acum inainte!
Va multumesc!

Gladiatorul.

Marcus I.
Oaspete
Marcus I.
15 februarie 2011 23:51

Colega!! Iasul a raspuns prezent de la inceput! Cum spunea Gladiatorul – Bafta si sa fim uniti!

Paul M.
Oaspete
Paul M.
16 februarie 2011 23:02

Marcus scuze ,,,,dar mai am niste prieteni pe la Iasi si nu-i vad prezenti.
Apreciez ca tu reprezinti Iasul cel frumos …  te salut si sa fim uniti.

Paul M.
Oaspete
Paul M.
15 februarie 2011 23:26

Ma tot intreb unde sunt colegii de la Iasi ,Husi,Roman,SatuMare,Timisoara ,Alba,Craiova,V Dornei,Salaj,Bucurestiul,Bistrita?
de ce  nu ne unim   opiniile dragi colegi?de ce doar un grup lupta pentru  idealul tuturor,nu credeti ca indiferenta asta o vom plati mai tarziu?
Eu salut cu tot respectul pe cei care incearca din rasputeri sa mentina vie flacara idealismului militar,voi directiona fara nici o rezerva cei 2% si ma voi inscrie in liga ,indeosebi ca este regulamentara si este recunoscuta ca autoritate responsabila in fata ministerului apararii.
Cum spune un coleg de la Cluj ,liga oficial reprezinta categoria noastra a SGV-stilor,trebuie sa ne punem mari sperante in acesti oameni ,ei sint mesagerii nostri ,ei sint cei care bat la usa mai marilor sefi .
Va respect si va stimez pentru tot ce faceti ,apreciez ca sintem educati in exprimari,salut pe Gladiatorul,Merlan ,Mitica ,Nedelcu,Demirel….cei de la Turda.
Paul M…Lugoj

Vraja
Oaspete
24 martie 2011 21:01

Raspundem colegilor nostrii din teritoriu caci si la Satu Mare suntem un grup de colegi care am vrea sa ne inscriem in LIGA MILITARILOR si ne punem mari sperante in aceasta liga.

Vrem sa fim uniti alaturi de voi.
Sa auzim de bine cu respect.
Va saluta colegii de la Satu Mare.

facebook-profile-picture
Administrator
24 martie 2011 23:22


Camarazi din Satu Mare!
Liga este a tuturor gradatilor profesionisti, va asteptam sa veniti alaturi de noi!
Dan A. – Prim-vicepresedinte al LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI

mogadishyo
Oaspete
mogadishyo
17 aprilie 2011 10:23

Cum pot sa ma inscriu ..? St din HUSI

ionut
Oaspete
ionut
17 aprilie 2011 15:26

Intra pe “bara” la “Inscriere” si descarca formularul. Trimite-l la office@ligamilitarilor.ro sau prin posta la adresa Ligii.
Vei primi confirmarea printr-o copie stampilata si semnata a cererii tale.
SUCCES!
 
Camarazi!
VENITI ALATURI DE NOI!!

veteranul
Oaspete
veteranul
18 februarie 2011 20:49

asteapta sa dea cineva recomandare despre ei…eu am contactat liga prin secretarul ei in momentul in care Aradul nu avea pe nimeni inscris…desi am lucrat 12 ani jumate ca si M.A.C. ( asa eram numiti atunci) si am avut functia de comandat pluton(fara glume!) ,,,desi acum conduc 5000 de oameni se pare ca nu sunt de trebuinta aici.   de asta nu raspund alte garnizoane….!!!

facebook-profile-picture
Administrator
18 februarie 2011 22:19

Domnul Veteran, nu avem in baza de date niciun militar din Arad, din pacate.
Avem cate-un reprezentant in aproape fiecare garnizoana, exemple:
Botosani – Honciuc
Brasov    – Casian
Turda     – Cocus, Hadarean
Cluj        – Merlan
Focsani   -Suteu
Buzau     -Zamfir, Ticleanu
Sibiu       – Agarbiceanu
etc, etc…
Datorita experientei dumneavoastra noi credem ca ati putea fi de folos in aceasta Liga si va propun sa deveniti un reprezentat al garnizoanei Arad, deschizand chiar si o filiala a L.M.P.
Datorita faptului ca suntem infintati de putin timp [4 luni si jumatate] inca nu suntem cunoscuti in toata tara, chiar daca site-ul nostru a fost accesat pana in prezent de 7837 de ori.

Asteptam propuneri constructive din partea dumneavoastra si va asteptam in randurile noastre.
Contactati Preseditele Ligii s-au ceilalti membrii din conducerea
LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI.

Va salut, cu respect!
Dan Albu.

facebook-profile-picture
Administrator
14 februarie 2011 23:03

Sugerez celor care intra pentru prima oara pe site-ul nostru sa intre pe bara si sa “rasfoiasca” Statutul si sa asculte Imnul Ligii Militarilor Profesionisti!

Va multumim.

ONOARE SI PATRIE!

facebook-profile-picture
Administrator
16 februarie 2011 23:09

IMNUL LIGII MILITARILOR PROFESIONISTI
*

TRAIASCA ROMANIA, TRAIASCA TRICOLORUL
*

Strofa întâi
*

Dacă ne-nfruntă munţi cu munţi ne vom bate,
Pentru lumina ţării şi pentru libertate,
Aici ne e cuvântul când îl avem de spus,
Decât slujirea ţării nimic nu-i mai presus.
Jurăm credinţă luptei oricât ar fi de grea,
Jurăm că pentru ţară şi viaţa ne-o vom da,
Jurăm să nu ne mintă nici clipa, nici vecia
Trăiască libertatea, trăiască românia,
Trăiască în fericite şi linişte poporul,
Trăiască românia trăiască tricolorul.
*

Strofa a doua
*

Dar ţara nu se face cu lasi cu apatrizi,
Iubirea nu te scuză când ochii îi închizi
Să curăţăm tot răul din viaţa româniei,
Că noi sîntem partidul şi ţara omeniei,
Nu creada hotii muncii că ei sînt mari şi tari,
Nou sântem patrioţii revoluţionari,
Avem contract pe viaţă cu visul şi cu glia,
Trăiască libertatea, trăiască românia,
Trăiască în fericite şi linişte poporul,
Trăiască românia trăiască tricolorul.
*

Strofa a treia
*

A noastră este ţara, o moştenim deplin,
Va trebui, întreagă, s-o dăm celor ce vin,
La cei născuţi şi astăzi şi mâine şi poimâine,
Nici păine fară muncă, nici muncă fără pâine,
Nici călăreţi pe aer, nici cai fără călări,
Nici ţară fără lume, nici lume fără ţări,
Să crească-n lume pacea, dreptatea, bucuria,
Trăiască libertatea, trăiască românia,
Trăiască în fericite şi linişte poporul,
Trăiască românia trăiască tricolorul.
*

Strofa a patra
*

Trăiască municitorii, tăranii, cărturarii,
Trăiască demnitatea cea fără de avarii,
Dacă renunţi la luptă n-ai ce să mai aştepţi,
Nimica nu se face-n poziţie de drepţi,
Să facem românia prin toţi şi pentru toţi,
Un teritoriu liber de orice prejudecăţi,
Să fie al nostru dreptul şi a noastră datoria,
Trăiască libertatea, trăiască românia,

Traiasca in fericire si liniste poporul,
Trăiască românia trăiască tricolorul.
*

Strofa a cincea
*

Jurăm din milioane de inimi şi destine,
Din orice fel de sânge ne murmură în vine,
Jurăm bătrân şi tânăr, femeie şi bărbat,
Credinţă româniei, necondiţionat,
Că ţara-i bogăţia ce vejnic ne rămâne,
Şi glasul ei ce îndeamă deşteaptă-te române,
Nu ne-nspăimântă nimeni cu forţa sau cu sila,
Trăiască libertatea, trăiască românia,
Traiasca in fericire si liniste poporul,
Trăiască românia trăiască tricolorul.
*

Strofa a şasea
*

Sîntem de e nevoie, o ţară de soldaţi,
Sîntem de e nevoie, un lanţ de munţi Carpaţi,
Durerea tări noaste facută-i să ne doară,
Ne place libertatea ca oameni şi ca ţară,
Şi soarele dreptăţii să lumineze sfânt,
O ţară în roşu, galben şi albastru pe pământ,
Acesta-i viaţa noastră, aceasta ni-i tăria,
Trăiască libertatea, trăiască românia,
Trăiască în fericite şi linişte poporul,
Trăiască românia trăiască trïcolorul.
*
*
Versuri: Adrian Paunescu
*
Muzica: Nicu Alifantis

Gabriel Merlan
Oaspete
Gabriel Merlan
14 februarie 2011 23:21

In fapt,
asta ar trebui sa fie o conditie ,pentru a intelege si respecta personalitatea , inclinatiile si scopul Ligii.
Camarade,salutari de la Cluj.

Gabriel Merlan
Oaspete
Gabriel Merlan
14 februarie 2011 21:56

Dragi colegi,
citesc cu atata  placere comentariile tuturor,ele reprezinta atitudinea si expresia noastra a militarilor profesionisti.Pot sa va spun ca lucrurile merg bine ,au o directie bine stabilita,se evidentiaza clar valoarea SGV-ului ,faptul ca avem o liga este o realizare imensa ,trebuie sa ne  consolidam o personalitate  bazata pe competenta si pertinenta .Cum mai spuneam si altadata suntem la inceput de drum ,mai sunt atatea de facut ,avem nevoie de unitate si disciplina,avem nevoie de aportul colegilor din toate zonele tarii.Va asigur ca  si  la Cluj sunt colegi care spun “prezent” la sustinerea Ligii, totodata vreau sa felicit pe toti ceilalti din toata tara pentru sprijin,…cei care au initiat aceasta liga  fara voi nu pot merge mai departe spre succes.Trebuie sa intelegem, tot efortul depus este pentru noi toti ,succesul nu se atribuie nimanui personal–avem atata nevoie sa fim uniti  dar in acelasi timp si disciplinati ( nu ca am fi indisciplinati)suntem reprezentantii oficiali ai militarului profesionist , toata lumea  se uita spre liga.In numele colegilor din Cluj ,salut toti camarazii din intreaga tara ,doresc ganduri bune si armonie in familiile tuturor militarilor.Cu respect Gabriel Merlan-CLUJ

sflorin
Oaspete
sflorin
14 februarie 2011 21:54

Camarazi,aceasta liga a fost infiintata de o mana de oameni care lupta pentru drepturile si demnitatea militarilor profeionisti.
Haideti sa ii ajutam si in acelasi timp sa ne ajutam pe noi insine.
Stima si respect.
Focsaniul va prezinta onorul domnilor! 
Suteu Florin.

facebook-profile-picture
Administrator
14 februarie 2011 23:44

Camarade Suteu, 

Marinarii si cei din trupele de uscat din Garnizoana Constanta,

PREZINTA ONORUL

TUTUROR  MILITARILOR PROFESIONISTI DIN TOATA TARA!!

SERVIM PATRIA!!

sflorin
Oaspete
sflorin
14 februarie 2011 21:33

Domnilor asa DA.
Avem idei,avem propuneri,avem intrebari,acesta este un lucru constructiv.Eu personal am convingerea ca va iesi ceva nemaipomenit.Tineti-o tot asa.
Am onoarea sa va salut,Suteu Florin

acu
Oaspete
acu
14 februarie 2011 20:26

Dragi colegi daca pana la urma se intampla ca ministru sa nu va primeasca?
Ce ve-ti face?

Isabel
Oaspete
Isabel
16 februarie 2011 22:44

Domnule Acu , nu este importanta  primirea delegatiei de catre Ministru ci rezultatul pe care il va avea acest efort care trebuie sa fie comun , iar ca rezultatul sa fie unul serios si voi trebuie sa fiti luati in serios.Stringind rindurile alaturi de cei care va reprezinta acum!!! , pentru ca poate miine veti fi reprezentati de catre alt cineva, dintr-o alta zona a tarii cu siguranta o sa obtineti si rezultatele mult asteptate.Va doresc sa va uniti!

Gabriel Merlan
Oaspete
Gabriel Merlan
14 februarie 2011 22:06

PTR.ACU.
Inventam planul B”,suntem multi,disciplinati si insistenti.

Honciuc Valentin
Oaspete
Honciuc Valentin
14 februarie 2011 19:43

Militarii botosaneni va ureaza mult succes la audienta cu domnul ministru Oprea si traim cu speranta ca vom reusi pana la urma sa ne atingem obiectivele.
Felicitari LMP!Bafta si sa fim uniti!

facebook-profile-picture
Administrator
14 februarie 2011 20:18

Iti multumesc Valy, mi-ai adus aminte… eu am lansat prima data acest slogan cand incheiam articolele sau comentarile…
“Bafta si sa fim uniti!”

Avem intr-adevar nevoie sa fim uniti!
Salutari Botasanenilor tai, sunt militari de nadejde si stim ca ne bizuim pe ei, ca de altfel pe toti gradatii profesionisti din toata tara.

Constantenii va saluta!

mihnea
Oaspete
mihnea
14 februarie 2011 19:23

Eu nu sunt in situatia voastra, am 33 de ani dar va respect ca nu va lasati. 
Avem ce invata de la voi, sa fim adevarati luptatori, adevarati militari.
Dragi marinari, noi cei din Bistrita suntem alaturi de voi!
Sa aveti bafta!
Suntem siguri ca Ministrul Oprea va fi cu noi!

badea
Oaspete
badea
14 februarie 2011 19:12

Noi cei din Galati, va uram succes! speram ca ministru sa va primeasca in audienta.
Sunteti tari camarazi!

i.-70
Oaspete
i.-70
14 februarie 2011 19:03

Bucurestiul va saluta si va ureaza succes!

eugen m.
Oaspete
eugen m.
14 februarie 2011 18:51

Am o vechime de 19 si ceva in armata. Sunt caporal fost… sergent. Inca ma tin bine chiar daca in compania mea sunt camarazi care au 22 -23 de ani. Niste copii… La unii pot sa le fiu tata… Nu ma deranjeaza ca avem acelasi grad, nu asta conteaza. 
Ma intreaba de ce nu sunt subofiter?  ce sa le raspund?!
Ma deranjeaza ca in unele situatii incearca sa ma menajeze nu ma lasa la munci mai grele… si chiar m-au poreclit “tataie” sau imi spun “nea giany”!?!
Cand au probleme vin la mine si ii invat si ii povatuiesc numai de bine, sunt ca un adevarat “tataie”… toti ma respecta sunt doar un veteran cu 3 misiuni in teatre.

Acum imi dau seama ca am imbatranit in armata romana…
Propunerile L.M.P. sunt revolutionare si s-ar putea sa reuseasca totul depinde de Oprea al nostru!! 
De ce al nostru?? PENTRU CA ESTE AL NOSTRU!

Si chiar daca L.M.P. nu reuseste… MERITA RESPECTUL NOSTRU!

De ce?
Pentru ca macar au incercat ca niste militari adevarati, pe cand altii se ascund dupa foisor…

CAMARAZI DIN L.M.P.!
SA AVETI SUCCES! VOI SUNTETI MESAGERII NOSTRII ACOLO! 

PS- nu-mi ramane decat sa ma inscriu in aceasta liga a gradatilor voluntari.

SERVESC PATRIA!

Gabriel Merlan . LMP.
Oaspete
Gabriel Merlan . LMP.
15 februarie 2011 23:39

Eugen te asteptam cu drag in plutonul nostru ,avem nevoie de oameni competenti si disciplinati ,totodata de idealisti  deoarece in aceasta liga idealul si respectul fata de valori este asul nostru.Statutul ligii reprezinta  personalitatea militarului profesionist,daca il vom respecta vom fi si noi respectati de cei din jur.Te saluta ,cu stima Gabriel Merlan.

Dumitru i
Oaspete
Dumitru i
14 februarie 2011 15:16

Pana acum ministrul Gabriel Oprea a demonstrat ca tine la militarii lui. Nu s-au facut restructurari in armata si asta datorita lui. Initiativa L.M.P.-ului este laudabila. Nu a mai incercat nimeni pana acum asa ceva. 
Sa vedem daca se si concretizeaza.

Marcus I.
Oaspete
Marcus I.
14 februarie 2011 14:50

Domnul Ministru Gabriel Oprea are meritul ca a reincadrat colegii care au iesit din sistem conform legii 384 si a stabilit limita de varsta 45 de ani prin legea 51/2010. Avand in vedere ca s-a abrogat legea 164 si nu se mai dau ordonante nici noi nu  mai putem beneficia de art 19 din legea 51. Clar.
In cazul asta cei din conducerea Ligii Militarilor Profesionisti s-au gandit foarte bine propunand 50 pentru ca si la cadre limita a crescut cu 5 ani.
In ceea ce priveste intrarea in corpul subofiterilor a gradatilor voluntari care au peste 18 ani vechime in sistemul militar este o propunere foarte buna.
De ce?
-Pentru ca gradatii voluntari “luptatori” au experienta si ii pot invata foarte multe pe colegii mai tineri intrati in sistem de curand.
-Pentru ca gradatii voluntari “tehnici” au o foarte mare experienta in remedierea tehnicii de lupta si ar fi o mare pierdere daca i-am lasa sa plece, avand in vedere ca meseriasii adevarati sunt pe cale de disparitie.

De aceea eu vin cu doua propuneri:
-caporalii “luptatori” care au vechime si au fost loiali sistemului sa devina subofiteri [plt. maj sau plt. adj]
-caporalii “tehnici” care au vechime si au fost loiali sistemului sa devina maistrii militari de uscat sau de marina. 

Daca se vrea se va putea realiza si tehnic nu numai pe hartie, marindu-se functiile sau transformarea unor functii de sgv in functii de subofiteri.

Cei din fruntea Ministerului Apararii nu cred ca ar dori sa piarda niste militari cu experienta si suntem siguri ca daca delegatia ligii va intra in audienta, Ministrul OPREA, Marele OM OPREA va fi de acord cu propunerile l.m.p.
Succes!

ION ION
Oaspete
ION ION
14 februarie 2011 13:03

Daca se va intampla ca L.M.P.-ul sa aiba succes, va fi datorita ministrului Oprea. Acest OM ne-a ajutat o data… Speram sa ne mai ajute si acum si sa dea curs propunerilor ligii. Felicitari! Sunteti tari baieti!

Nicoara
Oaspete
Nicoara
14 februarie 2011 10:43

Trebuie sa fim optimisti. Trebuie sa avem incredere in Ministrul Oprea!
Felicitari L.M.P.! Liga tuturor gradatilor profesionisti din Armata Romana!

Gabriel Merlan
Oaspete
Gabriel Merlan
14 februarie 2011 23:16

Adevar graiesti Marite Domn,,,,,,”Liga tuturor gradatilor profesionisti din Armata Romana”.   Domnul Gabriel Oprea  pentru noi a scris istoria,cinste lui.   Va saluta Gabriel Merlan.

Lupu Mugurel
Oaspete
Lupu Mugurel
14 februarie 2011 8:03

Speram intr-o reusita aceasta intrevedere pentru ca ar putea sa fie ultima
speranta a noastra in a reusi pentru drepturile noastre.
Lupu Mugurel
                  Administrator L.M.P

facebook-profile-picture
Administrator
13 februarie 2011 19:36

Comisia pentru muncă şi protecţie socială din Camera Deputaţilor a avizat favorabil, marţi 9 februarie, Proiectul de lege pentru modificarea şi completarea Legii privind Statutul cadrelor militare.
Potrivit secretarului de stat pentru relaţia cu Parlamentul din Ministerul Apărării Naţionale, Mihail Vasile-Ozunu, demersul legislativ vizează amendarea problematicii referitoare la managementul resurselor umane şi evoluţia în carieră a cadrelor militare, cu aplicabilitate la nivelul întregului sistem de apărare şi securitate naţională.

Principalele reglementări vizează majorarea limitelor de vârstă în grad pentru cadrele militare, pentru a fi în acord cu Legea pensiilor, punerea la dispoziţie a cadrelor militare în cazul comiterii unor infracţiuni, reglementarea juridică a împuternicirii, posibilitatea acordării concediului fără plată cadrelor militare care îşi urmează soţul/ soţia pe timpul îndeplinirii unor misiuni permanente în străinătate, modificarea dispoziţiilor în sensul eliminării stagiilor în grad pentru gradele de colonel comandor superioare acestora.
Oare pentru noi cine ar trebui sa modifice Legea 384 /2006 nu acelasi Parlament?.
Cine oare ar trebui sa initieze proiectul de modificare? Nu cumva chiar Ministerul Apararii?

Gabriel Merlan
Oaspete
Gabriel Merlan
14 februarie 2011 22:59

Draga Admin,
Pentru noi, legea trebuie sa o schimbe Parlamentul la initiativa militarilor profesionisti.
Conform Constitutiei Ministerul Apararii face parte din executiv ,nu din legislativ(legiutor),noi trebuie sa apelam la deputati si senatori,am spus noi si ma refer la cei 30 000 de SGV-sti.

Mitica
Oaspete
Mitica
13 februarie 2011 19:51

…chiar el.

florin66
Oaspete
florin66
13 februarie 2011 19:26

Ma aliniez si eu parerii unanime ca e un pas mare, dar parerea mea este ca nu ar mai trebui sa existe o limita de virsta daca suntem conform legii 51/2010 asimilati cadrelor militare.De asemenea trebuie regandita si discutata problema celor care nu au revenit in sistemul militar,deoarece sunt destui care nu au putut beneficia de aceasta din cauza virstei
cu stima

Iliescu
Oaspete
Iliescu
13 februarie 2011 19:24

Va apreciez pentru efortul depus .
Propunere
         – la 45 de ani inaintarea in grad de subofiter si trecerea in rezerva.
Astfel am putea beneficia de pensie militara .Nu se eludeaza legea si acest lucru sta in puterea MApN.

Nuramet Demirel
Oaspete
Nuramet Demirel
14 februarie 2011 16:40

Instructiuni din 8 aprilie 2010 (Instructiuni din 2010)
g) fisa cu incadrarea locurilor de munca si a activitatilor desfasurate in conditii de munca in care au lucrat soldatii si gradatii voluntari si fisa de evidenta a timpului care nu se ia in calcul la stabilirea timpului efectiv lucrat in conditiile respective, conform modelelor utilizate pentru cadrele militare in activitate;
Publicat in Monitorul Oficial 243 din 16 aprilie 2010 (M. Of. 243/2010)        DUPA CUM VEZI DESCHIDEREA DREPTULUI LA PENSIE SE FACE LA FEL CA SI LA CADRE.

facebook-profile-picture
Administrator
14 februarie 2011 18:20

Demirel a punctat bine. Adica la iesirea la pensie a unui gradat profesionist i se calculeaza la fel ca si unui cadru militar.

Costel Ene
Oaspete
Costel Ene
13 februarie 2011 18:12

Felicitari

facebook-profile-picture
Administrator
14 februarie 2011 13:05

Multumim baietilor din Craiova!

mocanu danut
Oaspete
mocanu danut
13 februarie 2011 17:21

Cert este ca sa facut un lucru maret din partea Ligii asa ca hai sa ne vedem de treaba noastra privitor la unii care spun ca vezi doamne de ce e asa sau de ce e asa.
O sa vedem ce va fii pe parcurs.
Noi am venit cu anumite propuneri nu ca sau si rezolvat
Ministerul prin domnul ministru OPREA este cel ce va decide asupra viitorului militar profesionist din ARMATA ROMANIEI.
Va multumesc pentru intelegere!

sflorin
Oaspete
sflorin
13 februarie 2011 15:17

Domnilor,in 2008 am iesit din sistem la implinirea varstei de 40 de ani.Am iesit pe usa din spate cam multi dintre noi,dar in 2010 o parte din noi am revenit in sistem si am intrat pe usa din fata.Mi-am dorit asta foarte mult si in acelasi timp mi-am jurat ca nu voi mai iesi niciodata pe usa din spate.
Am onoarea sa va salut.

Jony
Oaspete
Jony
13 februarie 2011 11:53

Este un pas foarte important facut de LMP in vederea intrari la domnul ministu GABRIEL OPREA pentru marirea varstei si pentru cei cu bac sa-i faca subofiteri ar fi cea mai buna realizare a SGV din ultimi 20 ani .Este advarat unii nu vor sa se faca subofiteri ori nu au liceul cu bac sau nu vor din cauza repartitilor.Eu zic ca cei 2% trebuiesc directionati catre LMP.TRAIEASCA LMP IN FRUNTE CU LIDERII LOR.

Isabel
Oaspete
Isabel
16 februarie 2011 22:52

Jony , un lider nu poate sa fie cu adevarat lider daca in spatele sau nu are sustinere .ASTA AVIZ CELOR CARE INCA NU S-AU INSCRIS IN LIGA , SI CELOR CARE INCA MAI TREMURA IN BOCANCI DE FRICA SEFILOR(EI VOR FI CEI VINOVATI DE NEINPLINIREA VOASTRA A TUTUROR)

marin
Oaspete
marin
12 februarie 2011 21:49

Inca un pas foarte important dupa parerea mea,numai faptul ca aflam pozitia oficiala a Map privitor la subiectele propuse de Liga Militarilor Profesionisti.Personal nu am inteles de ce se propune vechimea de 18 ani pentru a accede in randul subofiterilor si nu 5,10 sau 15 ani,ce nu ati auzit de PCcontractual facuti subofiteri dupa doi-trei ani? Primele doua subiecte mi s-au parut initial ca se anuleaza unul pe celalalt intrucatva,adica daca esti facut subofiter la 45 de ani de ce sa mai ceri ramanerea SGV pana la 50 de ani apoi m-am gandit ca poate unii SGV chiar nu vor sa se faca subofiteri si stau pana la 50 de ani.

Mitica
Oaspete
Mitica
12 februarie 2011 20:01

…asteptam cu interes rezultatul intrevederii.

wpDiscuz